Latias Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Sindris1: Kuyt har faktisk også scoret mer enn Rooney i år. Og han spiller ving og noen få ganger spiss. Tror Kuyt har 7, Torres 5 og Rooney 4. Haha. Ronaldo har scoret flere (han er også ving), og han har ikke spilt like mange kamper en gang. Men han er i en annen klasse, og kan vel ikke sammenlignes med Torres/Kuyt/Rooney. Endret 7. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Sindris1: Kuyt har faktisk også scoret mer enn Rooney i år. Og han spiller ving og noen få ganger spiss. Tror Kuyt har 7, Torres 5 og Rooney 4. Haha. Kuyt er liken nyttig for Pool som Riise er i Roma, og har de samme ulempene (Eller ifølge dere, fordelene), de er begge to bikjer Endret 7. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 ? kuyt er jo en viktig brikke, jobber mer en alle i united tilsammen og scorer mange viktige mål.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 ? kuyt er jo en viktig brikke, jobber mer en alle i united tilsammen og scorer mange viktige mål.. All den løpinga er også skjebnen hans Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Kan ikke bli en legende så mye som han er skadet.... Ronaldo kan vell heller ikke bli det da? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 ? kuyt er jo en viktig brikke, jobber mer en alle i united tilsammen og scorer mange viktige mål.. All den løpinga er også skjebnen hans Kuyt sin arbeidsmoral skal man lete lenge etter for å finne i noen andre spillere. Ihvertfall ikke i United. Der har ronaldo å berba mye å lære. Mannen er jo over alt, og forstyrrer ballfører. Han scorer også i viktige kamper, hovedsaklig CL. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 ? kuyt er jo en viktig brikke, jobber mer en alle i united tilsammen og scorer mange viktige mål.. All den løpinga er også skjebnen hans Kuyt sin arbeidsmoral skal man lete lenge etter for å finne i noen andre spillere. Ihvertfall ikke i United. Tevez? Rooney? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 ? kuyt er jo en viktig brikke, jobber mer en alle i united tilsammen og scorer mange viktige mål.. All den løpinga er også skjebnen hans Kuyt sin arbeidsmoral skal man lete lenge etter for å finne i noen andre spillere. Ihvertfall ikke i United. Tevez? Rooney? Ikke i nærheten en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Kan ikke bli en legende så mye som han er skadet.... Ronaldo kan vell heller ikke bli det da? Hvor ofte er han skadet? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Kuyt sin arbeidsmoral skal man lete lenge etter for å finne i noen andre spillere. Ihvertfall ikke i United. Der har ronaldo å berba mye å lære. Mannen er jo over alt, og forstyrrer ballfører. Han scorer også i viktige kamper, hovedsaklig CL. Greit nok at han skårer i CL, men det jeg mente/siktet til, var all den løpingen. Halvparten av det han løper er garantert totalt bortkasta, og hva med de gangene han ikke er på plassen sin? Jeg kan sammenligne Kuyt med Tevez. Jeg anser Tevez som en ganske idiotisk spillertype, på bakgrunn av all den totalt unødvendige løpingen sin, det finnes flere årsverk hvor du kan se situasjoner hvorav Tevez ikke var på sin plass (fordi han hadde gjort et idiotisk løp hjemmover). Det er fotball, ikke friidrett/løping Endret 7. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 ? kuyt er jo en viktig brikke, jobber mer en alle i united tilsammen og scorer mange viktige mål.. All den løpinga er også skjebnen hans Kuyt sin arbeidsmoral skal man lete lenge etter for å finne i noen andre spillere. Ihvertfall ikke i United. Tevez? Rooney? Park! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 ? kuyt er jo en viktig brikke, jobber mer en alle i united tilsammen og scorer mange viktige mål.. All den løpinga er også skjebnen hans Kuyt sin arbeidsmoral skal man lete lenge etter for å finne i noen andre spillere. Ihvertfall ikke i United. Tevez? Rooney? Ikke i nærheten en gang. Dummeste jeg har hørt. ? kuyt er jo en viktig brikke, jobber mer en alle i united tilsammen og scorer mange viktige mål.. All den løpinga er også skjebnen hans Kuyt sin arbeidsmoral skal man lete lenge etter for å finne i noen andre spillere. Ihvertfall ikke i United. Tevez? Rooney? Park! Hehe ja. Jeg mente ganske sikkert vi hadde en til av dem, og faen glemte jeg ute Park. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Kan ikke bli en legende så mye som han er skadet.... Ronaldo kan vell heller ikke bli det da? LOL, Ronaldo er jo ikke i nærheten av så mye skadet som Torres er?! Torres blir skadet av den minste ting, mens Ronaldo har hatt en veldig omfattende skade som han til og med spillte med. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Eh, ja, du tar faktisk feil. Torres er ikke mye skadet. Han har vært uheldig med skadene i år og sannsynligvis blitt brukt litt for tidlig slik at skadene er blitt slått opp igjen. Men i fjor var ikke Torres mye skadet (igjen, 33 mål) og alle årene i Atletico var han jo kjent for å aldri bli skadet. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Eh, ja, du tar faktisk feil. Torres er ikke mye skadet. Han har vært uheldig med skadene i år og sannsynligvis blitt brukt litt for tidlig slik at skadene er blitt slått opp igjen. Men i fjor var ikke Torres mye skadet (igjen, 33 mål) og alle årene i Atletico var han jo kjent for å aldri bli skadet. Haha, hvis Ronaldo liksom så ofte er skadet kan vel vi begynne å skryte å briefe med hvor mange mål han scorte i fjor, eller? Vil du høre det ? Skal jeg rope det? Hmmmmmmm... Har ikke noe i mot det btw. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har ikke nevnt Ronaldo med en setning engang, men for all del ... Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Kanskje ikke du men en av deres Kan ikke bli en legende så mye som han er skadet.... Ronaldo kan vell heller ikke bli det da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 hehe, du er litt av en kar sindris1. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Trodde det skulle stå: Bursdag 1995 i profilen hans, men så ingenting... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Er det noe galt? Bare at jeg misliker Ronaldo og at andre prater dritt om Torres har jeg ikke rett i å si min mening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå