Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, du får fortsette å si det til deg selv du, Sindris. Torres blir en Anfield-legende hvis han blir på Anfield en god stund, noe han har sagt han vil. Skader er noe som hører fotballen til, jeg tviler på at Torres kommer til å være like mye skadet som han har vært til nå i år. Han måtte også stå over noen kamper i fjor (mindre enn til nå i år, riktignok) og scorte da 33 mål. I rest my case. Torres er rød.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke nevnt Keane da. Så hvor du fant sammenligningen er beyond me...

....men at han ble benket idag ser jeg som positivt både på Keane og Rafas vegne.

Ble litt feil, var ment til de som mener Keane skulle spilt istenfor.

Likte også benkingen.

 

Aah. 7th of Desember 2008, and we're top of the league!

 

DET er lenge siden det!

Er det? 26 Oktober eller?

 

*snip*

Han tok jo også rekorden for antall scorede mål i debysesongen, ikke verst det. Enig i at han er godt på vei.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Glad i deg også :) Får skylde på kraftig hangover :p

 

Om ikke helt hektet av, så har det ivertfall sett dårligere ut, skal være enig i det. Syns det så bra ut i oktober også jeg da men.

Tabellen var jo klin lik forige runde, men vi har spilt en kamp mer. Uten at det var storkamp av noe slag. Rent tabellmessig har det jo egentlig vert bra hele veien.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Uff, Ja. Hull klarte det igjenn i går. Jeg er forsatt like imponert.

Tror vi skal klare dem, men liker ikke Giovanni og co. Et lang skudd så er ballen fort i nota.

 

Hvor ble det av alle målene i går The Game, så ikke kampen. Fattige 1-0? Liker bedre og bedre at hengekampen deres er mot Fulham. Det så ut til å være en sikker 3 poenger til dere tidligere, men når ser det ut som at det ikke kan blir like lett som først tenkt. Er det satt dato på den kampen eller?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Kampen i går var en av de største enveiskjøringene i PL historie. Seriøst. i 99/100 tilfeller hadde vi putta flere mål i den kampen. Det morsome er at Sunderland ikke hadde 1 skudd på eller mot mål. De hadde et frispark i 1omg som traff muren (lompe)

 

Vi slår garantert Fulham.

 

Edit: Februar engang tror jeg. Men vi får jo en hengekamp til om 2 uker, når dere skal til Emirates. Da er vi i asia å kjemper om nok et trofee for året.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Så du fikk kjenne litt av frustrasjonen vi har følt på i det siste da eller?

Ordet garantert er flott i fotball sammenheng :p

Hengekamer er ikke spesielt kult når ting begynner å dra seg til, men det er jo med på å hale ut spenningen i det lengste.

 

Reservene i CL kampen ja, joda greit nok det. Vi risikerer å bli nr 2 da, men før eller siden må man jo slå storlagene om man skal vinne. Var jo ikke akkurat slik at vi slet mot feks Inter sist. Er det noen store økonomiske fordeler med å bli 1 vs 2, jeg tenker dersom man skulle ryke? Hvor mye går man glipp av?

Jeg for min del setter CL lavere en PL dette året.

Noen som har listen over hvem som er påmeldt for gruppespill i CL? Må jo sette opp et Alternavit lag :) Synd vår finske venn ikke kan spille, han har vert stor i det siste, ikke bare i høyde :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Barcelona hadde kjørt over dere med den formen de er i nå. Bøtter inn mål etter mål, selv mot gode motstandere. Til og med vi hadde hatt problemer med å slå dem atm!

Selv om Barcelona spiller bra om dagen ville de neppe kjørt over oss. Og møte lag fra andre ligaer er noe helt annet og de må tilpasse spillet.

Lenke til kommentar
Barcelona hadde kjørt over dere med den formen de er i nå. Bøtter inn mål etter mål, selv mot gode motstandere. Til og med vi hadde hatt problemer med å slå dem atm!

Vel, vi har møtt storlag i CL i dårlige perioder før vi, pleier å gå bra. :) Bring em on!! Glad vi kjører reservene mot PSV. Som sagt møter vi storlag uansett til slutt, og jeg synes det er viktig å hvile de faste spillerne til julekjøret starter og storkampen mot Hull til helga.

 

Forresten mye morsom lesing de siste sidene her. Utrolig hvor voksne folk blir når de får et tastatur mellom hendene. Egentlig like greit at jeg ikke klarte å surre meg inn her etter julebordet i går. :p

Lenke til kommentar
Dere er alle glade i meg og skulle ønske at jeg var Liverpool supporter.

 

Jess, dere har hjemmekamp mot Hull til Lørdag! Blir fort poengtap det :)

 

Nei og nei.

 

 

Sindris1: Kuyt har faktisk også scoret mer enn Rooney i år. Og han spiller ving og noen få ganger spiss. Tror Kuyt har 7, Torres 5 og Rooney 4. Haha.

Lenke til kommentar
Barcelona hadde kjørt over dere med den formen de er i nå. Bøtter inn mål etter mål, selv mot gode motstandere. Til og med vi hadde hatt problemer med å slå dem atm!

Valencia (jf kampen mot barca i går) er ikke noe bedre enn et middelmådig (+) PL lag. Sorry, LPD tempomessig er ikke det samme. Både ser og ER mye lettere å spille god offensiv fotball mot lag som ikke ofrer seg i dueller, tar returløp og presser.

 

Barcelona hadde vært som Arsenal i PL.

 

Edit @Jefectico: Jo og jo.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...