Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Og Torres er en av de kommende 9-legendene. For en mann.

 

 

 

Hmm, ja for en mann. Eneste han kan er å bli skadet. Ikke klikk nå l'pool.

Århundrets mest tåpelige innlegg.

 

 

Er nok ikke det vettu. Ditt innlegg der er mer meningsløst det da :) Tåpelig også...

 

Synest Robson, Beckham og Ronaldo er mange hakk bedre....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt du. Lite fotball kan du også. Ronaldo er hakket bedre, det kan jeg innrømme. Rart hverken robsom eller beckham har vært på top10 listene rundt om i europa på div kåringer. Der Ronaldo, Messi og Torres er top3 hver gang.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Morsomt du. Lite fotball kan du også. Ronaldo er hakket bedre, det kan jeg innrømme. Rart hverken robsom eller beckham har vært på top10 listene rundt om i europa på div kåringer. Der Ronaldo, Messi og Torres er top3 hver gang.

 

 

 

Ser det ut som jeg snakker i gjennom tidene i hele verden? Så en l'pool fyr skrev 9'erne i l'pool og da svarte jeg med Robson, Beckham og Ronaldo. Snakker ikke om verden, men i en bestemt klubb ;) Tallet 7 i United, mens de sa 9 i l'pool!

 

 

LES før du skriver

 

Lenke til kommentar

NP. Jaja. Torres er god han. Surt for dere l'pools at han ofte er skadet da ;) Skulle selvfølgelig ønsket han kom til United, men det gjorde han ikke. Tror han ville fungert veldig fint her. Menmen..

 

Synest at Robson er på nivå med Ian Rush, og at Beckham er bedre enn Fowler. :)

 

EDIT: Skulle ønske penga har gått på Torres i stedet for Berba! Det er en spiller jeg ikke har sansen for ass!

Endret av Sindris1
Lenke til kommentar
El Zhar gjorde en god figur. :)

Det gjorde vel vår venstre back også, ivertfall etter at ankom puben.

Kuyt giftighet har sunket da,noe som er mindre bra.

 

Kuyt sin giftighet har vell ikke sunket mer en Kean`s? Problemet er at som ving er Kuyt alle steder, som spiss er han nesten alle steder utenom innenfor 16 metere`n. Ikke dra Keane inn i dette, atm kan Keane brenne. For å si det slik, hadde jeg drevet et topp moderne firma innen europa og ansatt en sjef med million lønn så var good for nothing, så hadde det vert på hue og ræva UT! Gi Kuyt muligheten, og han vil score. Han var bla på plass da Bønna puttet sitt andre.

At giftigheten har sunket noe, er i den forbindelse at han ikke har scoret i det siste. Nest etter Carra, er Kuyt Liverpools kaptein emne nr 1 om dagen. Han jobber utrettelig med hjerte utenpå trøya. Vi synger we all want a team of Carragers, ikke feil det, men et team of Kuyt`s hadde vert hakket bedre. Scums nevnte tidlig at Gerrard ikke var seg selv, noe jeg desverre må si meg enig i.

 

Det er ikke tilfeldig at jeg quoter deg danielzu, det er få om noen jeg er mer enig med deg med i denne tråden, men bare ikke tro at hele innlegget er rettet mot deg, for det er det ikke.

 

 

Skulle ønske dere skrudde av pissepreiket noen ganger, blir lei av å finne tråden full i usakelig søppel gang på gang. : /ignore FTW!

 

Om en gjeng herfra møtes på Three Lions er jeg med glatt!

Kan tilogmed booked rom til vårs.

 

Skulle glatt vert med på Three Lions en gang, høres ut til å være en flott plass, men problemet er at jeg får en tur til Liverpool for samme prisen det koster å fly til trondhje`m!

 

Sikkert mye Leifer og fandens oldemor her, men dere mener hva jeg forstår. God natt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå har jeg ikke nevnt Keane da. Så hvor du fant sammenligningen er beyond me, MEN

ser ingen grunn noen som helst vil sammnelinge Dick *marit Breivik* Kuyt med Keane.

to helt forskjellige spillere med to helt forskjellige ansvarsområder.

 

Det jeg sa var at Kuyt har kjølnet litt i det siste, han er bedre på siden enn som spiss i mine øyne. Han er en all-rounder.

 

Om jeg ønsker å selge Keane vil jeg ikke påstå enda, men at han ble benket idag ser jeg som positivt både på Keane og Rafas vegne.

Lenke til kommentar

Har slettet nok en håndfull innlegg med provosering, personangrep, stygg språkbruk, spam og lignende.

 

ADVARSEL

 

Av en eller annen grunn er det denne tråden som har desidert flest rapporteringer. Vet ikke om det har noe med fotballkulturen å gjøre som gjør at dere føler dere må hevde dere på måter som bryter med retningslinjene, men uansett... heretter vil det ukritisk bli utdelt advarsler og midlertidige og permanente utestengelser for de som skaper dårlig stemning på den ene eller andre måten i denne tråden.

 

Denne posten skal IKKE kommenteres her i tråden

Lenke til kommentar
Ser det ut som jeg snakker i gjennom tidene i hele verden? Så en l'pool fyr skrev 9'erne i l'pool og da svarte jeg med Robson, Beckham og Ronaldo. Snakker ikke om verden, men i en bestemt klubb ;) Tallet 7 i United, mens de sa 9 i l'pool!

Du må selvfølgelig mene akkurat hva du vil, men synes det er litt morsomt at du ikke greide å lese litt skryt av noen Liverpool-legender i en Liverpool-tråd, uten å svare med Man Utd-spillere. :)

Lenke til kommentar

Aah. 7th of Desember 2008, and we're top of the league!

 

DET er lenge siden det!

 

For en følelse som rant gjennom kroppen min, da SuperAlonso får en skuddsjangsen på 17 meter. Istedefor å ta Gerrard versjonen, med full kraft, setter den mest ballsikre spilleren på øya en helt perfekt trillball mellom 2 spillere, og under keeper. Uventet OG perfekt.

 

Hoppene jeg gjorde opp av sofaen da Benny driblet seg nærmere og nærmere 5 meteren så sikker like dumt ut som da Tevez gjør sine små springe-rykk, og ropene mine som ba til høyere makter om at pasningen mot Kuyt skulle komme, hørtes nok over hele norden. Men da Benayoun legger ballen vakkert på bakerste stolpe, da kjente jeg nesten en tåre! Alt stygt jeg har sagt om den mannen trekkes tilbake, ene og alene for den prestasjonen!

 

Også viser det seg på overtid at Gerrard har lært litt av kjære Alonso. Av og til er plasseringen viktigst :)

 

Herlig kamp. Herlig dag. Herlig helg.

Nå går vi for 1. plass i CL gruppen!

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Men da Benayoun legger ballen vakkert på bakerste stolpe, da kjente jeg nesten en tåre! Alt stygt jeg har sagt om den mannen trekkes tilbake, ene og alene for den prestasjonen!

 

Hehe, her tar du nok litt hardt i! At benny avogtil skal prestere med noe bra forventes hvertfall av meg, det skulle jo nesten bare mangle... :)

Lenke til kommentar

Syntes ikke Bønna har vært så dårlig som mange vil ha det til. Vi har jo trossalt ikke så mange alternativer, han gjør jo feil, men vi har spilt en dårlig periode hvor mange av spillerne har gjort mye feil, inkludert Bønna. Syntes forsvaret og Alonso har vært noen av de få lyspunktene de siste kampene

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Ser det ut som jeg snakker i gjennom tidene i hele verden? Så en l'pool fyr skrev 9'erne i l'pool og da svarte jeg med Robson, Beckham og Ronaldo. Snakker ikke om verden, men i en bestemt klubb ;) Tallet 7 i United, mens de sa 9 i l'pool!

Du må selvfølgelig mene akkurat hva du vil, men synes det er litt morsomt at du ikke greide å lese litt skryt av noen Liverpool-legender i en Liverpool-tråd, uten å svare med Man Utd-spillere. :)

 

 

 

Ville ikke kalt Torres en legende -.-

Lenke til kommentar
Ser det ut som jeg snakker i gjennom tidene i hele verden? Så en l'pool fyr skrev 9'erne i l'pool og da svarte jeg med Robson, Beckham og Ronaldo. Snakker ikke om verden, men i en bestemt klubb ;) Tallet 7 i United, mens de sa 9 i l'pool!

Du må selvfølgelig mene akkurat hva du vil, men synes det er litt morsomt at du ikke greide å lese litt skryt av noen Liverpool-legender i en Liverpool-tråd, uten å svare med Man Utd-spillere. :)

 

 

 

Ville ikke kalt Torres en legende -.-

 

Han er på god vei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...