Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du treffer game så blir det nok alt annet en hyggelig.... ;)

Jeg har en liten anelse om at han er litt hyggeligere irl. Vi har møttes på ett internett-fotball-forum, hvor jeg er LFC og han er Man Utd supporter, selvfølgelig er vi ikke verdens hyggeligste mot hverandre. :D

 

On topic:

 

Bønna Liverpools beste idag på .no? Bullshit! Utenom målet var han rett og slett elendig. Dribler seg bort, mister ballen, og setter feilpasninger (som forøvrig mange gjør idag). Syntes .no legger altfor stor vekt på mål. Alonso syntes jeg har vært den beste i disse "dårlige tider". Han gir alt alltid, og bidrar alltid med bra offensivt spill. Litt lite mål, men ellers bra.

 

Ooog, Riera var dritgod etter han kom inn idag. Babel tror jeg passer bedre som indreløper, og spiss. Han greier ikke å utnytte farten helt på kanten, rart nok..

Lenke til kommentar
Det hadde faktisk vært jævlig fett å møte Man Utd- og felles Liverpool-supportere til en kamp, men jeg vet at det bare hadde blitt et rent helvete av barnslig møl, så tru'kke jeg gidder betale for å oppleve det. :p

18 års grense pus. Ikke bruk det som unnskyldning for at du ikke tørr, din jentevalp.

 

Cola: Så du velger dama fremfor oss? Ytterst skuffende, jeg hadde forventet bedre fra deg. Om du kommer, skal jeg rive i en pils eller to. Samme gjelder DanielZU. Jeg må reise et stykke jeg også forresten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Håper du køddet nå? Pool fansen trumfer United fansen på TL. Det er SÅ mange Pool\united fans at eieren måtte kjøpe en pub til rett over gaten så det alle skulle få plass, LIKEVELL er det smekkfult! ;)

 

Er vel så mye rart av supportere i Trondheim, trukke det er flere Pool enn United og vica versa.

 

Banens beste idag(fra 35 og utover) var vår finske ven Sami.

 

Om jeg reiser til Oslo pga fotball igjen,forventes gratis pils eller tre.

Fikk det sist, bør få det neste gang. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Håper du køddet nå? Pool fansen trumfer United fansen på TL. Det er SÅ mange Pool\united fans at eieren måtte kjøpe en pub til rett over gaten så det alle skulle få plass, LIKEVELL er det smekkfult! ;)

 

Er vel så mye rart av supportere i Trondheim, trukke det er flere Pool enn United og vica versa.

 

Banens beste idag(fra 35 og utover) var vår finske ven Sami.

Aha, bare ikke helt med jeg. Regnte med (av en eller annen ukjent grunn) at du mente samme pub som The Game og Red Devils gjengen skal på.

Lenke til kommentar
Så du tror jeg ikke er over 18? :)

 

Tør gjør jeg, jeg tror faktisk dere alle sammen stort sett er noen godsnille smågutter i virkeligheten som blir veldig tøffe på internett. Men at dere ville blitt irriterende om dere skulle vinne, det tviler jeg ikke på. ;)

Vet at du er over 18. Smågutter :p? FAIL :D Vi er kjekke, søte, pene, snille og greie. Godsnille var innertier forresten.

 

Hva om dere skulle vinne da?

 

Daniel: 2 pils og en homoerotisk klem foran evt pene kvinnfolk om du kommer.

 

Cola: 15 Mars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...