Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Flaks ja, nå trodde jeg vi hadde lært og ikke misbruke det ordet.

 

Å si at United hadde flaks i en kamp de eier blir å påstå at bosnere er gode i senga. RETT OG SLETT TEIT!

 

 

Ja, men blir så provosert av at vi selv ikke klarer å avgjøre slike kamper at jeg bare må få det ut....

 

 

Jaja, men du trenger ikke å få det ut med å si at United har flaks ;D

 

Hvorfor ikke? Må jo si det en plass, så hvorfor ikke mot united?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flaks ja, nå trodde jeg vi hadde lært og ikke misbruke det ordet.

 

Å si at United hadde flaks i en kamp de eier blir å påstå at bosnere er gode i senga. RETT OG SLETT TEIT!

 

 

Ja, men blir så provosert av at vi selv ikke klarer å avgjøre slike kamper at jeg bare må få det ut....

Dere hadde en haug av dem på starten av sesongen, stopp med den whininga di.

Lenke til kommentar
Flaks ja, nå trodde jeg vi hadde lært og ikke misbruke det ordet.

 

Å si at United hadde flaks i en kamp de eier blir å påstå at bosnere er gode i senga. RETT OG SLETT TEIT!

 

 

Ja, men blir så provosert av at vi selv ikke klarer å avgjøre slike kamper at jeg bare må få det ut....

 

Dere er bare ikke flinke nok!

 

 

hehe, måtte bare.. slike kommentarer som denne er jo til og bli gal av.. :tease:

Lenke til kommentar
Flaks ja, nå trodde jeg vi hadde lært og ikke misbruke det ordet.

 

Å si at United hadde flaks i en kamp de eier blir å påstå at bosnere er gode i senga. RETT OG SLETT TEIT!

 

 

Ja, men blir så provosert av at vi selv ikke klarer å avgjøre slike kamper at jeg bare må få det ut....

 

 

Jaja, men du trenger ikke å få det ut med å si at United har flaks ;D

 

Hvorfor ikke? Må jo si det en plass, så hvorfor ikke mot united?

 

Hvorfor må du si at et lag har flaks når det er liverpool som ikke klarer å avgjøre slike kamper? Det er ikke vårt problem at dere ikke klarer det ;)

Lenke til kommentar
Flaks ja, nå trodde jeg vi hadde lært og ikke misbruke det ordet.

 

Å si at United hadde flaks i en kamp de eier blir å påstå at bosnere er gode i senga. RETT OG SLETT TEIT!

 

 

Ja, men blir så provosert av at vi selv ikke klarer å avgjøre slike kamper at jeg bare må få det ut....

Dere hadde en haug av dem på starten av sesongen, stopp med den whininga di.

Og det ikke kamper dere ikke var best i engang. Jf Boro og Wigan bl.a

Lenke til kommentar
Flaks ja, nå trodde jeg vi hadde lært og ikke misbruke det ordet.

 

Å si at United hadde flaks i en kamp de eier blir å påstå at bosnere er gode i senga. RETT OG SLETT TEIT!

 

 

Ja, men blir så provosert av at vi selv ikke klarer å avgjøre slike kamper at jeg bare må få det ut....

 

 

Jaja, men du trenger ikke å få det ut med å si at United har flaks ;D

 

Hvorfor ikke? Må jo si det en plass, så hvorfor ikke mot united?

 

Hvorfor må du si at et lag har flaks når det er liverpool som ikke klarer å avgjøre slike kamper? Det er ikke vårt problem at dere ikke klarer det ;)

 

Derfor. Fordi jeg må få det ut en plass... Så hvorfor ikke si det her? Jeg vet at det er Liverpool sin feil men blir bare så kvalm :p

Lenke til kommentar
Eg driter i hvor mye dere har vunnet. Eg mente at siden det er snakk om LIVERPOOL så kan det ikke regnes som noen tittelutfordrere.

 

 

Og kommer du med flere kommentarer om meg så skal eg personlig vise deg hva folk med det du kaller "mentale hemninger" kan være i stand til.

 

Got it?

 

Må nesten få kommentert dette innlegget. At du faktisk sier dette er en ting, men når du mener det da er det faen meg helt på trynet. Finn deg et annet forum som passer bedre til drittprat. For det du sier her er så elendig at det er sykt at folk kan skrive slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nostradamus Game på gang igjen ser jeg. Funker jo hver gang det.

 

Men fra spøk til løkpølse:

Ingen forventer å vinne serien(untatt united-supporterene da) i PL. Men alle vil kjempe om muligheten å vinne PL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

man drar da ikke til oslo for å se på kamp, kun for å SPILLE kamp selv. Dette vet jo alle.

 

Nå viste jeg ikke at vi kranglet heller jeg da. :p

 

og jeg foretrekker Nostradamus!!

Lenke til kommentar
Oh please, den der er så gammel. Du var sikkert ikke født engang sist gang Liverpool vant.

 

På baner som ikke var oppmerket engang, med spillere som drakk seg drita fulle på matchday osv. congrats.

I tider hvor ikke penger hadde så mye å si. :)

 

EDIT:

 

Jeg skal omformulere meg litt. Om 20 år, når vi er tillbake for fullt, og har vunnet 5-6 ganger, da kan vi si "Ja, i tider hvor vi kunne kjøpe ligamesterskap".

 

Nå skal jeg heller ikke si at United har vært verst på det området, men de har vært mye verre enn Liverpool, rett og slett siden Liverpool er broke.

 

Det blir igjen jævlig feil å si at ligamesterskapene for 20-30år siden "ikke teller", eller om du hadde en dose ironi, vet jeg heller ikke, men det blir iallfall feil.

Endret av CCola
Lenke til kommentar

NEI, DanielZU, you break my heart :cry:

 

Cola, du er fra østlandet, du Må komme. Enten det, ellers så skal jeg være enda mer kuk i denne tråden resten av sesongen og sålenge jeg får lov til å ha bruker her.

 

Nastradamus var forresten er ganske dårlig skive, jeg trekker den uttalelsen

Endret av The Game
Lenke til kommentar
NEI, DanielZU, you break my heart :cry:

 

Cola, du er fra østlandet, du Må komme. Enten det, ellers så skal jeg være enda mer kuk i denne tråden resten av sesongen og sålenge jeg får lov til å ha bruker her.

Selv er jeg jo fra vestlandet, men om jeg kan kombinere dette med ellers kule ting i Oslo, hadde det jo blitt en ypperlig tur! :)

Lenke til kommentar
Cola, du er fra østlandet, du Må komme. Enten det, ellers så skal jeg være enda mer kuk i denne tråden resten av sesongen og sålenge jeg får lov til å ha bruker her.

Sorry, er fra Lofoten! Skulle kommet ellers! Har noen irl kompiser som er like "hæstkuk" som dere, men de er så dårlige å diskutere! Hadde jo vært morsomt med enn liten utfordring :D

 

Dessverre er det juletider, og bare bursdagsgaven til dama blir atfor dyr til at jeg kan ofre meg enn tur til Oslo :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...