Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jo.

 

Men ikke når det gjelder "dere".

 

Håper det der er kødd.

 

Nei

 

Hva skal man egentlig svare på sånt? Alle lag utenom Liverpool som ligger i toppen etter 16 serierunder er potensielle tittelutfordrere, sier jo bare litt om fyren som kommer med de utalelsene. Tviler ikke på at Lunatic har litt mentale hemninger stakkar. Om du er litt treig skal vi ikke plage med det.

 

Vi er tittelutfordrere siden vi ligger i toppen etter 16 runder, men jeg ville ikke tippet penger på oss. Det er vondt å si det, men vi er elendige mot de mindre lagene og det svekker oss. Savner flere løp fra midtbanen og mer kreativitet. Vi er så jævla statiske i spillet vårt at det er trist å se på. Forventer enorm terping på det offensive, siden der er vi forferdelige per dags dato.

 

I fjor på dette tidspunktet (omtrent) tapte vi to i serien på rad. Reading borte før vi tapte mot Man Utd hjemme. Da begynte det å gå nedover, men totalt sett var januar vår verste måned. Resten av sesongen var vi det beste laget i PL og forhåpentligvis blir vi det i den perioden igjen, dog vi må prestere gjennom desember og januar måned, siden det er da vi roter det mest til.

 

 

Game: Jeg synes årets versjon av Chelsea spiller bedre fotball enn det United gjør. Så langt i år i hvertfall. Fjorårets sesong var dere utvilsomt best i form av titler og offensivt spill på banen. Og det er min mening, så om du ikke er enig i det, kan jeg ikke gjøre annet enn å drite i :) Sorry.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og kommer du med flere kommentarer om meg så skal eg personlig vise deg hva folk med det du kaller "mentale hemninger" kan være i stand til.

 

Got it?

 

Så du sier at du har såkalte mentale hemninger og kommer med trusler? Vel, det er jo bare veldig modent og voksent gjort av deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

La nå gutten være ifred.

 

Kom til kampennår den var spilt 38min(pga examen og data rep) og smakte bedre enn tequila denne seieren.

Av det jeg så var jøden ok, bra mål(dårlig forsvar da) men vi sliter fremdeles med tilbake-passninger. Så unødvenige til tider.

Lenke til kommentar
La nå gutten være ifred.

 

Kom til kampennår den var spilt 38min(pga examen og data rep) og smakte bedre enn tequila denne seieren.

Av det jeg så var jøden ok, bra mål(dårlig forsvar da) men vi sliter fremdeles med tilbake-passninger. Så unødvenige til tider.

 

Agreed, men vi kom oss på slutten. Støttepassningene ødelegger alt av fart, som gjøre at Blackburn kan ligge med 11 man i forsvar.

Akkurat som 0-1 gav enorm selvtillit. Noen så det kansje bedre en meg, men El-Zhar var slettes ikke verst på kanten, var han vell? Ser gjerne ham mye mer fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå¨har jeg tilgode å se at United-campen snakker om Anfield-campen,så kanskje vi kan holde oss for god til det samme?

 

Snakkes om pool der,og det snakkes om united her, det for holde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flaks ja, nå trodde jeg vi hadde lært og ikke misbruke det ordet.

 

Å si at United hadde flaks i en kamp de eier blir å påstå at bosnere er gode i senga. RETT OG SLETT TEIT!

Lenke til kommentar
Flaks ja, nå trodde jeg vi hadde lært og ikke misbruke det ordet.

 

Å si at United hadde flaks i en kamp de eier blir å påstå at bosnere er gode i senga. RETT OG SLETT TEIT!

 

 

Ja, men blir så provosert av at vi selv ikke klarer å avgjøre slike kamper at jeg bare må få det ut....

 

 

Jaja, men du trenger ikke å få det ut med å si at United har flaks ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...