Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere trofeer enn dere vinner, selv om de ikke betyr noe for oss. For dere hadde det vært jubelscener i gata, mens husene deres ble rundstjelt.

 

Selvsagt avskriver jeg dere, det har jeg gjort hele sesongen. Har også sagt at dere kom til å ligge fremme lengre i år enn vanlig, men at dere vinner? No way budday

 

jefectico: Om du mener 1-0 laget Chelsea (ikke i år riktignok) er mer underholdene en United, så sier det litt om hvor mye du følger med.

Lenke til kommentar
Flere trofeer enn dere vinner, selv om de ikke betyr noe for oss. For dere hadde det vært jubelscener i gata, mens husene deres ble rundstjelt.

 

Selvsagt avskriver jeg dere, det har jeg gjort hele sesongen. Har også sagt at dere kom til å ligge fremme lengre i år enn vanlig, men at dere vinner? No way budday

 

jefectico: Om du mener 1-0 laget Chelsea (ikke i år riktignok) er mer underholdene en United, så sier det litt om hvor mye du følger med.

 

Flere trofeer en hvem? nottingham ? Hvem er det som ikke følger med her?

Lenke til kommentar
Oh please, den der er så gammel. Du var sikkert ikke født engang sist gang Liverpool vant.

 

På baner som ikke var oppmerket engang, med spillere som drakk seg drita fulle på matchday osv. congrats.

Slutt å prat bullshit da vel, fakta er fakta. Kanskje du lurer noen som ikke er helt oppdaterte med at dere har vunnet mest :p

Lenke til kommentar

Personangrep. Det tyder på at dere har gått tom for argumenter i mot og det ser jeg på det som tegn på at dere er enig med meg. Selv om det sitter langt inne.

 

Takk for i dag :)

 

Edit til evt mod: "personangrep" i parantes, jeg tok meg ikke nær av det, så helt unødvendig å straffe vedkommende, dere har jo blitt så strenge. Helt uskyldig. :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Tabellen lyver vel ikke? Og den sier vi leder. Vis vi ikke har gjort oss fortjent til det, hvorfor ligger vi på topp, 6p foran dere?

 

Men forsetter Torres og bli skadet resten av sesongen så kan det bli vanskelig.

3p om vi vinner hengekampen :) Dream on, dream on

 

Les editen btw. Nå stikker jeg, det er match. Ikke noe poeng i å svare meg mer, jeg gidderikke å lese pisset deres mer i dag uansett.

 

bæsj

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre annet enn å se det komiske i mange av argumentene som blir brukt mot oss, latterlig rett og slett. Slike trangsynte utsagn har jeg ingenting til overs for. Alt for å provosere motparten, eller hva? Flott at vi klarer å beholde ledelsen, derimot forventer jeg betraktelig bedre spill av oss i fremtiden. :)

Lenke til kommentar
Kan ikke gjøre annet enn å se det komiske i mange av argumentene som blir brukt mot oss, latterlig rett og slett. Slike trangsynte utsagn har jeg ingenting til overs for. Alt for å provosere motparten, eller hva? Flott at vi klarer å beholde ledelsen, derimot forventer jeg betraktelig bedre spill av oss i fremtiden. :)

 

Det gjør jeg også. Totalt urytmisk til tider...

Lenke til kommentar

Mmm, feels good to spå rett. Jeg spådde 1-2 eller 1-3, spådde også Insua og El Zhar på banen(Tenke faktisk å spå mål til Alonso). Drittskuffa over Babel og Gerrard, dette sa jeg også lenge før kampen. Slutt å mase mer om Babel, gutten er ikke i form. Gerrard skuffer enormt om dagen, nesten sånn at det frister å benke ham. Men vi har for lite alternativ.

 

Jeg måtte seffern se kampen en annenplass en stam puben, da kammeratfolken besteme seg for å "ha syklubb møte" mens jeg prøvde og se kamp. Fikk Ærlig talt ikke med meg alt og satt LANGT unna skjermen, men etter hva jeg så hadde forsvaret en god dag. Konge for Insua, samt var både Carra og Hyypia okidoki.

Bønna er opp og ned, herregud, vanskelig å vite hva man skal velge når en spiller er sånn, men flott enkel prestasjon. Forstår ærlig talt ikke hva Lukas skal byttes inn etter, men herlig at El Zhar får spille.

 

@ Hewitt. Joda, vi sugde max lenge. Men nå tar vi med oss målene og ser fremover, håper dette gir selvtilitt og styrke i laget. Vi spilte ikke bra i dag, og vant mindre fortjent en alle 0-0 kampene. Alikevell klarer vi å score 3 sene mål, noe som jeg anser som styrke.

 

Kom meg knapt til bussen, avslutning av Stavanger 2008. Altså så lenge de ikke klarte å lage vennskapskamp mellom Liverpool og Viking når begge har Kulturhovedstad i Europa, så kan de stappe hele 2008 opp der hvor kroppen er høyest når en plukker blåbær.

Var det jækla østlandet som stakk av med den kampen også. Ta for dere Svensker, jamtland og Herjedalen? er ikke nok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...