Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle da virkelig bare mangle at vi vant dette her. Godt med tre poeng, men drittspill, spesielt i første omgang. Det MÅ skjerpes. Forhåpentligvis bidrar seieren og tabelltoppen til en ny porsjon selvtillit som sørger for at vi tar opp spillet igjen og greier å spille skikkelig neste helg.

Lenke til kommentar
Fin dag dette. Eneste som skuffer, er som alltid, Lucas. Synes det blir mye rot etter hans inntreden. Men men, jævlig fornøyd med tre poeng. Så nå er det bare å krysse fingra for at Sunderland dunker møkkalaget.

Gutten spilte 10 min ffs!

 

Edit: Hjelper ikke så mye å spille fin fotball når dere ikke klarer å ta nok poeng da, Game.. :) Jeg tror desverre United kommer tilbake.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Dere kan neppe ha spilt så jævlig fin fotball når dere henger etter?

Absolutt ikke like godt som i fjor, men fortsatt lysår bedre enn dere spillemessig. Vi lar ikke drittlag styre kamper mot oss bl.a

 

Virker som du har glemt at vi har vunnet PL 2 sesonger på rad, samt har en Cl pokal å slå i bordet med. Hmm, i år har vi alt vunnet CS og er på vei til å vinne LC. Ligaen, CL og FA cupen kommer vi også til å kjempe om.

 

Vi greide da å spille dette superlaget ditt mer eller mindre ut av Anfield, så SÅ dårlige kan vi ikke være.

Selvmål og skade på Carrick som snudde kampen, da vi var i røva form. Men du har glemt av dere ikke hadde scoret på oss på over 5år i ligaen før det?!? Dessuten var det aldri rundspilling please, det sier jo litt om hvor lav standar dere har for god fotball.

 

Kampen på OT tidligere i år var rundspilling, ble 3-0 og kunne vært mer.

Lenke til kommentar
Dere kan neppe ha spilt så jævlig fin fotball når dere henger etter?

Absolutt ikke like godt som i fjor, men fortsatt lysår bedre enn dere spillemessig. Vi lar ikke drittlag styre kamper mot oss bl.a

 

Virker som du har glemt at vi har vunnet PL 2 sesonger på rad, samt har en Cl pokal å slå i bordet med. Hmm, i år har vi alt vunnet CS og er på vei til å vinne LC. Ligaen, CL og FA cupen kommer vi også til å kjempe om.

CS og LC ja. Gratulerer. Hadde Liverpool vunnet det i år hadde det ikke vært noen trofeer en gang i følge dere. :)

 

Edit: Du kan hvertfall ikke komme å si at dere spilte mye bedre enn oss på Anfield. :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Fnis, ditt patetiske forsøk på og oppildne meg funker ikke. Jeg er skuddsikker.

 

 

Alt handler ikke om deg her i verden. Jeg mener av hele mitt hjerte at både Arsenal og Chelsea spiller finere fotball enn United. Selv om ingen er morsommere å se på enn Liverpool :) En ting vi MÅ bli bedre på er å slå drittlag som kommer til oss på Anfield og ligger bakpå i 90 minutter. Der er vi så dårlige at jeg har ikke ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...