Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gratulerer så mye hore på boks Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Der var Gerrard på plass 3-1, 1 poeng foran Chelsea. Å lede PL er deilig... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Konge! Det som ikke smakte godt var at kampen var nå inni helvete elendig, men vi vinner på en dårlig dag, det er da noe. Synd for Paul Ince. Endret 6. desember 2008 av Attityd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Herregud så deilig Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Skulle da virkelig bare mangle at vi vant dette her. Godt med tre poeng, men drittspill, spesielt i første omgang. Det MÅ skjerpes. Forhåpentligvis bidrar seieren og tabelltoppen til en ny porsjon selvtillit som sørger for at vi tar opp spillet igjen og greier å spille skikkelig neste helg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ... og greier å spille skikkelig neste helg. Det har dere skrevet hver helg siden 80-tallet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vi har til tider gjort det og da The Game Men vi gjør hvertfall noe rett når vi ligger på første! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Egentlig ikke. Flaks og defensiv drittfotball hele sesongen... Det mener jeg av hele mitt hjerte. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fin dag dette. Eneste som skuffer, er som alltid, Lucas. Synes det blir mye rot etter hans inntreden. Men men, jævlig fornøyd med tre poeng. Så nå er det bare å krysse fingra for at Sunderland dunker møkkalaget. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Både Arsenal og Chelsea spiller penere fotball enn United. Det vet vi alle Godt med seier, men er langt fra fornøyd med spillet - spesielt i førsteomgang. Heldigvis vinner vi og scorer tre mål. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fnis, ditt patetiske forsøk på og oppildne meg funker ikke. Jeg er skuddsikker. Jeg vet at du også syntes United er latterlig mye bedre en Liverpool, men du tørr ikke innrømme det. Hør på han i studio dere. Første fornuftige Liverpool supporteren jeg har hørt på en stund. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dere kan neppe ha spilt så jævlig fin fotball når dere henger etter? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Fin dag dette. Eneste som skuffer, er som alltid, Lucas. Synes det blir mye rot etter hans inntreden. Men men, jævlig fornøyd med tre poeng. Så nå er det bare å krysse fingra for at Sunderland dunker møkkalaget. Gutten spilte 10 min ffs! Edit: Hjelper ikke så mye å spille fin fotball når dere ikke klarer å ta nok poeng da, Game.. Jeg tror desverre United kommer tilbake. Endret 6. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vi greide da å spille dette superlaget ditt mer eller mindre ut av Anfield, så SÅ dårlige kan vi ikke være. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dere kan neppe ha spilt så jævlig fin fotball når dere henger etter? Absolutt ikke like godt som i fjor, men fortsatt lysår bedre enn dere spillemessig. Vi lar ikke drittlag styre kamper mot oss bl.a Virker som du har glemt at vi har vunnet PL 2 sesonger på rad, samt har en Cl pokal å slå i bordet med. Hmm, i år har vi alt vunnet CS og er på vei til å vinne LC. Ligaen, CL og FA cupen kommer vi også til å kjempe om. Vi greide da å spille dette superlaget ditt mer eller mindre ut av Anfield, så SÅ dårlige kan vi ikke være. Selvmål og skade på Carrick som snudde kampen, da vi var i røva form. Men du har glemt av dere ikke hadde scoret på oss på over 5år i ligaen før det?!? Dessuten var det aldri rundspilling please, det sier jo litt om hvor lav standar dere har for god fotball. Kampen på OT tidligere i år var rundspilling, ble 3-0 og kunne vært mer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Dere kan neppe ha spilt så jævlig fin fotball når dere henger etter? Absolutt ikke like godt som i fjor, men fortsatt lysår bedre enn dere spillemessig. Vi lar ikke drittlag styre kamper mot oss bl.a Virker som du har glemt at vi har vunnet PL 2 sesonger på rad, samt har en Cl pokal å slå i bordet med. Hmm, i år har vi alt vunnet CS og er på vei til å vinne LC. Ligaen, CL og FA cupen kommer vi også til å kjempe om. CS og LC ja. Gratulerer. Hadde Liverpool vunnet det i år hadde det ikke vært noen trofeer en gang i følge dere. Edit: Du kan hvertfall ikke komme å si at dere spilte mye bedre enn oss på Anfield. Endret 6. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fnis, ditt patetiske forsøk på og oppildne meg funker ikke. Jeg er skuddsikker. Alt handler ikke om deg her i verden. Jeg mener av hele mitt hjerte at både Arsenal og Chelsea spiller finere fotball enn United. Selv om ingen er morsommere å se på enn Liverpool En ting vi MÅ bli bedre på er å slå drittlag som kommer til oss på Anfield og ligger bakpå i 90 minutter. Der er vi så dårlige at jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jaha, men det virker som du avskriver oss som bare pokker. Et lag som leder ligaen i juletider burde absolutt regnes som en som kan være med å kjempe helt til siste slutt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jo. Men ikke når det gjelder "dere". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå