Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Insua slår bare støttepasninger, og helst på 10- meter, noe som ikke er veldig lurt.. Han har bomma på 4 til nå, som jeg har telt. Ellers er han mye bedre fremover en både Aurelio og Dossena.

 

Og støttepasningene er nok bare helt i begynnelsen, siden han nok er nokså nervøs.

 

Det florerer jo med feilpasninger fra nesten samtlige spillere.

Lenke til kommentar

Er så jævla lei av at vi spiller ræva. Har gjort det alle de siste kampene.

 

Positivt at Insua starter, forhåpentligvis er dette bare begynnelsen for ham. Men han må få litt flere sjanser på rad, klart han er nervøs når han først starter. Men Gerrard står vel for den groveste pasningsfeilen ... Ellers spiller vi tankeløst, uten kreativitet, stillestående og passivt. Elendig.

Lenke til kommentar
Insua slår bare støttepasninger, og helst på 10- meter, noe som ikke er veldig lurt.. Han har bomma på 4 til nå, som jeg har telt. Ellers er han mye bedre fremover en både Aurelio og Dossena.

 

Og støttepasningene er nok bare helt i begynnelsen, siden han nok er nokså nervøs.

 

Haha, alle Liverpool spillere utpå der slår jo kun støttepasninger. Insua har vært av de bedre i førsteomgangen. Punktum. Gerrard har imidlertidig vært horribel. Det hadde jeg ikke ventet av han i dag, når vi trenger en kaptein som mest. Lukter 0-0 eller 1-0 tap av dette drittspillet vårt i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...