JR Ewing Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fy faen så elendige vi er om dagen. Herregud.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Insua slår bare støttepasninger, og helst på 10- meter, noe som ikke er veldig lurt.. Han har bomma på 4 til nå, som jeg har telt. Ellers er han mye bedre fremover en både Aurelio og Dossena. Og støttepasningene er nok bare helt i begynnelsen, siden han nok er nokså nervøs. Det florerer jo med feilpasninger fra nesten samtlige spillere. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Babel har vel også vært mildt sagt svak. Slår eller dribler bort ballen nesten hver gang han får den. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Irriterende at Gamst Pedersen er den på banen som har vært nærmest et mål. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Insua har vært positiv, og det andre positive er at benny enda engang viser hvor udugelig han er og blir nok snart solgt?!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kommer absolutt ikke som noe sjokk i det hele tatt. Aldri vært så usikker før kamp egentlig.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 For tiden ser det jo ut som verken vinger eller spiss(er) aldri har spilt fotball før. Forsvaret+keeper+sentral midtbane fungerer akkurat som det skal, nesten alltid. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sykt dårlig kamp - ikke én eneste avslutning på mål! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er så jævla lei av at vi spiller ræva. Har gjort det alle de siste kampene. Positivt at Insua starter, forhåpentligvis er dette bare begynnelsen for ham. Men han må få litt flere sjanser på rad, klart han er nervøs når han først starter. Men Gerrard står vel for den groveste pasningsfeilen ... Ellers spiller vi tankeløst, uten kreativitet, stillestående og passivt. Elendig. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vi bruker jo omtrent 3 minutt fra egen halvdel til deres 16-meter. Blackburn kan jo bygge en virkelig mur før vi kommer oss over.. Herlig å se på Alonso når ALLE andre slår støttepasninger, han tar inijativ og løper/sender ballen fremover.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Insua slår bare støttepasninger, og helst på 10- meter, noe som ikke er veldig lurt.. Han har bomma på 4 til nå, som jeg har telt. Ellers er han mye bedre fremover en både Aurelio og Dossena. Og støttepasningene er nok bare helt i begynnelsen, siden han nok er nokså nervøs. Haha, alle Liverpool spillere utpå der slår jo kun støttepasninger. Insua har vært av de bedre i førsteomgangen. Punktum. Gerrard har imidlertidig vært horribel. Det hadde jeg ikke ventet av han i dag, når vi trenger en kaptein som mest. Lukter 0-0 eller 1-0 tap av dette drittspillet vårt i dag. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gerrard er så scatty i år, og i de siste kampene spesielt. Virker helt umotivert, noe som er rart siden han alltid snakker om hvor mye han ønsker å vinne serien. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 To triste lag i førsteomgang. Men Liverpool reiser seg i andre omgang og vinner 0-1 etter en sein goal fra Kuyt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 To triste lag i førsteomgang. Men Liverpool reiser seg i andre omgang og vinner 0-1 etter en sein goal fra Kuyt. Når selv du skriver det, så fikk jeg litt håp Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg får håp når jeg hører Fields Of Anfield Road runger over stadion. Har ikke Rovers hjemmefans? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Håper nødvendige bytter ikke blir utsatt til det er 10 minutter igjen av kampen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Håper nødvendige bytter ikke blir utsatt til det er 10 minutter igjen av kampen. Vel, det er jo lov å håpe da hvertfall. Inn med Riera og Keane ASAP! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Keane i oppvarming. Trekker tilbake alt jeg har sagt i dag om at Babel heller burde starte. edit: Kjempebra offensivt av Insua på sjansen til Alonso. Endret 6. desember 2008 av Attityd Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jees da! Makan til sjangse! Dette blir 0-0. Og vi driter oss ut igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå