Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

INSUA STARTER!!!!

 

Reina, Arbeloa, Carragher, Hyypia, Insua, Benayoun, Mascherano, Alonso, Babel, Gerrard, Kuyt.

 

 

Cavalieri, Keane, Dossena, Agger, Riera, Lucas, El Zhar.

 

 

Vi spiller sikkert i en 4-2-3-1. Trolig legger Kuyt seg på topp. Håper det funker bedre enn i fjor da vi spilte med han som alene spiss og kampen endte 0-0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig tror jeg at Babel er best som superreserve - kan komme inn å forandre kampbildet når motstanderne begynner å bli slitne. Han er ofte ikke like god i de kampene han har startet. Problemet i det siste er at han kommer for sent inn. Håper dog det går bra i dag, men det skulle heller ikke forundre meg om Keane blir vår superreserve i dag.

Lenke til kommentar
Herregud, vi spiller ræva!

 

Insua har vært bra??

 

3 grove feilpasninger, og ett bra løp. Det vises at han har noe på gang, men han er altfor nervøs..

 

Han prøver, og har fått det til til tider. Klart han er nervøs. Han har ikke gjort mer feil enn Dossena pleier å gjøre uansett.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Insua slår bare støttepasninger, og helst på 10- meter, noe som ikke er veldig lurt.. Han har bomma på 4 til nå, som jeg har telt. Ellers er han mye bedre fremover en både Aurelio og Dossena.

 

Og støttepasningene er nok bare helt i begynnelsen, siden han nok er nokså nervøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...