Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imorgen bør vi virkelig stå frem.

Gerrard hadde ønsket forje kamp, men ingenting stemte! Håper Rafa og gutta har øvd litt på det "raske" pasningsspillet som vi utførte så fantastisk mot Chelsea når vi slo dem 1-0 på brua!

 

Synst spillet vårt blir alt for stillestående når vi møter dyptliggende lag, vi må rett og slett få tempoet opp noe sykt, og få mange flere løp fra midtbanen.

 

Satser på at dette laget kjører over Blackburn:

----------------- Reina ---------------

Arbeloa - Carra - Agger - Dossena

---------- Alonso - Masche ----------

Kuyt --------- Gerrard ------- Riera

----------------- Babel

 

Håper Rafa tørr å benke Keane noen kamper.

 

Dette blir enten en storseier, eller en 0-0 kamp. Stygt redd det blir 0-0!

Lenke til kommentar

Aldri i verden om han starter med Babel ALENE på topp. Om han starter med Babel, blir det sammen med Keane. Selvom jeg tipper det blir som forrige kamp med Kuyt/Keane på topp, og med kanskje Pennant på kant? Har lyst å prøve ut Pennant noe mer, han har ikke gjort ifra seg på de kampene han har spilt iallfall.

 

Enten: Keane/Kuyt med Pennant/Bønna på kant, eller Keane/Babel med Kuyt på kant. Tipper moi.

 

Og ja.. Vi skulle absolutt funnet en taktikk som passer for at vi bruker både Masche, Alonso og Gerrard.

Lenke til kommentar

Masche er for god til å sitte på benken, samtidig er han for svak fremover til at vi trenger ham i slike kamper. Et pluss er det jo å ha ham med når vi skal bryte høyt på banen. Jeg Tror vi får se El Zhar på banen i morgen, men neppe fra start.

Tror Rafa vil starte i 4-5-1 og så gå over i 4-4-2 etter hvordan kampbildet endrer seg.

 

Enig i Pennant.

 

Rafa`s lag:

Arbeloa-Carra-Agger-Dossena

-------Alonso-Masche-------

Bønna-----------------Riera

----------Gerrard----------

----------Kuyt/Keane-------

 

Mitt lag:

Abreloa-Carra-Agger-Dossena

Pennant---Alonso-----Riera

---------Gerrard----------

--------Kuyt--El Zhar------

 

Nei, ingen Babel i noen av lagene, av samme grunn som ingen Keane.

 

1-2 eller 1-3 i resultat.

Lenke til kommentar

Masche sliter litt med kreativiteten, men har vanvittige gode pasninger i sitt register. Når han spiller med Alonso på sentralt på midtbanen utgjør de en fantastisk duo. Synd Torres er ute, for jeg vil gjerne se mer av de + Gerrard som hengende i en 4-2-3-1. Babel som alene spiss tror jeg ikke vil funke så bra desverre. I hvertfall ikke enda. Håper på en 4-4-2 med Babel/Keane på topp eller en 4-2-3-1 med Babel som alene spiss, med Stevie hengende bak.

 

Merker jeg begynner å bli optimistisk foran kampen klokka 16 i ettermiddag :)

Lenke til kommentar

Teit å skylde på undervurdering hver gang, noen ganger er man bare ikke gode nok. Har sett intervjuene med Gerrard og co før kampen i dag og de virker meget inbitte på å ta 3p, så hvis dere mot formodning skulle ryke i dag, syntes jeg det blir litt feil å kalle det for undervurdering. Syntes ikke at dere spillte dårligere mot WH og Fulham enn dere har gjort stort sett hele sesongen på hjemmebane. Eks Wigan, Boro, Pompey osv.

 

I dag vinner Liverpool komfortabelt, Blackburn er helt håpløse både bak-og framover på banen. Tipper at Ince er neste manageren som må gå.

Lenke til kommentar

Det er jo greit å være eplekjekk i etterkant når det gikk bra for dere, og dermed få det til å høres latterlig enkelt å slå Blackburn og at vi burde være flaue hvis vi ikke vinner - ja vi bør til og med vinne komfortabelt. Nå har ikke jeg fulgt så godt med på Blackburn i år, men helt ufarlige framover kan de da likevel ikke være. Var det ikke 3 mål de scoret på dere tidligere i uka? I tillegg hadde de en ball i stanga like før de laget 4-3 målet? Resultatet der kunne fort sett helt annerledes ut, selv om dere riktignok vant fortjent. Men det er ikke bestandig det er rettferdigheten som seirer - det har jo vi blitt beskyldt for hele sesongen av dere.

 

I fjor hadde Blackburn Santa Cruz som bøttet inn med mål - han scoret nesten alle målene deres. Det har han tydeligvis ikke gjort i år, og det er vel derfor Blackburn sliter. Har som sagt ikke fulgt særlig med på Blackburn i år, så vet ikke om han er skadet? Hvis det er tilfellet og at han gjør comeback mot oss i dag, kan vi fort leve farlig.

Lenke til kommentar

Eplekjekk og eplekjekk fru blom, Liverpool bør og skal slå Blackburn. Vi overkjørte dem (5-3 er faktisk flatterende, vi burde scoret langt flere) med ”b-laget.” Bare spørr Jeffe, han så til og med kampen. At vi slapp inn 3 skyldes ene og alene mangel på konsentrasjon av unggutta samt slurvete forsvarspill, noe Liverpool vel knapt har hørt om engang. Blackburn skapte knapt en sjangse på hjemmebane mot både oss og Chelsea i PL, noe som jeg og alle andre tolker som et gedigent svakhetstegn. Generellt sett så har de vært ufattelig ræva ifht tidligere år.

 

Dere ”klikker” jo om vi ikke kaller Liverpool et topplag, men å sette ”press” på laget, neeeei det skal vi ikke ha noe av! Å Santa spillte mot oss, så du fikk ingen unnskyldning der heller.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Har du stått opp på feil fot i i dag igjenn The Game?

 

Vi grusa jo WBA, faktisk så var det bare et lag på banen. Blackburn er vell ca i samme formen atm. Eneste vi har manglet i det siste er å trille ballen i mål, det klarer vi i dag. Bortebane, lavere skuldre. Sikkert også litt bedre mentalt forbredt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vel vi får se hvordan det går. I utgangspunktet bør selvsagt både Liverpool og United vinne uten alt for store problemer i dag, men er det noe som er sikkert så er det at ingenting er sikkert (uff for en klisje...). Uansett, Blackburn kan jo ikke fortsette med å spille elendig i all evighet de heller, men forhåpentligvis snur ikke dette før etter kampen i dag.

Lenke til kommentar
Vel vi får se hvordan det går. I utgangspunktet bør selvsagt både Liverpool og United vinne uten alt for store problemer i dag, men er det noe som er sikkert så er det at ingenting er sikkert (uff for en klisje...). Uansett, Blackburn kan jo ikke fortsette med å spille elendig i all evighet de heller, men forhåpentligvis snur ikke dette før etter kampen i dag.

 

Blackburn er normalt et tøft lag å spille borte mot. Vi får ikke noen enkel kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...