Hewitt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fy faen Hvor kan man få tak i boka? JFT96! Her, for eksempel. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skal leses seinere. Hadde et foredrag på skolen nå på tirsdagen som var og da hadde jeg om Liverpool og spesielt tragedien som hendte den 15 april 1989 på Hillsborough under FA cup semifinalen mellom Liverpool og Notingham Forest. Fikk 5 på foredraget forresten. Justice for the 96 Hadde avsluttende prosjekt i Liverpools utvikling gjennom tidene. Fikk ren 6 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Justice for the 96! Så mange unge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Og den yngste var bare 10....... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 "No worries mum, 3-0!" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde avsluttende prosjekt i Liverpools utvikling gjennom tidene. Fikk ren 6 Læreren min er Stoke supporter faktisk. Og liker ikke Liverpool spesielt, mulig det var en faktor som spilte inn. Fornøyd med femmer i hvert fall. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe, mine to lærere var også røde Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hehe, mine to lærere var også røde Min har feil rødfarge...Artig å mobbe han når vi var på klassetur på Balkan da vi slo scumsene. Endret 5. desember 2008 av Attityd Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jft96... Sterk artikkel. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor skiftet nick attityd? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg tenkte litt på bussen hjem av alle spekkulasjonene rundt Overgangdvinduet. Hva tror dere Benitez gjør? Hvis han ikke kjøper en ny Spiss eller O.Midtbane blir jeg leimeg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor skiftet nick attityd? Fordi det forrige var stygt, og jeg digger Erik Hamren. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva var det forrige? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg tenkte litt på bussen hjem av alle spekkulasjonene rundt Overgangdvinduet. Hva tror dere Benitez gjør? Hvis han ikke kjøper en ny Spiss eller O.Midtbane blir jeg leimeg. Benitez gjør lite tror jeg. Skulle ikke forundre meg om vi ikke kjøper noen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Om jeg ikke misforstod, så har dere en manko på midler? Liverpool er nødt til å handle i Januar imo. Endret 5. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Håper på en ving av klasse jeg. Men vil heller ha en av virkelig klasse i sommer en en "ny Benayoun" i januar... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kjempeartikkel av Dagbladet. Justice for the 96! YNWA.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 En utrolig bra, strek og rørende artikkel fra DB sin side. Justice for the 96 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Håper på en ving av klasse jeg. Men vil heller ha en av virkelig klasse i sommer en en "ny Benayoun" i januar... Og du vet like godt som meg at Rafa ALDRI gjør det. Han kjøper aldri storspillere, med unntak av Torres og Keane. Iallfall pengesummene. Vi skulle kjøpt Silva ffs! Artikkelen var btw fantastisk.. Håper Anne knuser UK! EDIT: "Rafael Benitez garanterer at Daniel Agger ikke forlater Liverpool med det første." Lovely! Jeg hadde blitt sur om Agger hadde forlatt Liverpool i Januar.. Endret 5. desember 2008 av CCola Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/05/magasin...orough/3915569/ :cry: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå