Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hadde vært bedre om vi møtte Valencia synses jeg... Benitez vet jo mye om Valencia! (også om de stygge pengestyrte folka) Hmm... Blir interessant å se... Blir værtfall en utrolig tett kamp tror jeg...

8355745[/snapback]

Like mye pengestyrte som Liverpool snart ja? ;) Gillette the best you can get og Hicks har nok endel lommerusk å kjøpe spillere for i sommer.

 

Ta det med et smil, ikke noe vondt ment fra min side, bare sørg for at du ikke kaster kampesten i et glasshus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Villa ser mye Liverpool

Til Zoo Magazine uttaler Valencia-spiss David Villa at han seriøst vil vurdere et tilbud om å spille fotball i England. Og samtidig erklærer han at Liverpool ville være hans favorittdestinasjon. Villa opplyser at han følger Liverpools kamper med stor interesse fordi han er en nær venn av keeper Jose Reina.

 

- Jeg har aldri spilt i England, men dersom jeg får et tilbud må jeg vurdere det. Jeg ser mange kamper fra Premier League på TV. Jeg har ikke noe favorittlag som sådan, men på grunn av mitt vennskap med Jose Reina ser jeg flest kamper med Liverpool.

 

Hva tror dere med sjansene for å få David Villa til klubben egentlig? Jeg tror det er gode sjanser jeg. Spesielt på grunn av at det er en del spanjoler i klubben. :w00t:

Lenke til kommentar

Angående Villa, så tror jeg sjansen er der. Det sier seg selv at han ikke har noe imot å spille for Liverpool, det er mange spanjoler, spansk trener, verdens største fotballiga, etc. Det som nok heller er spørsmålet er om Valencia er villig til å selge, og hvis ja, hvilken pris ville de kreve? Det ville nok vært snakk om en betydelig sum.

 

Tror også Liverpool vinner i dag, og jeg føler meg iallfall 100% sikker på at de går videre. :)

Lenke til kommentar

Angående David Villa tror jeg mye avgjøres av hvordan spilleren selv opptrer.

 

Han hinter stadig om at han vil til oss, men tror ikke Rafa er typen som vil kaste seg over en spiller med hele transferbudsjettet.

 

Hvis David Villa bare hinter og hinter i sommer også, er jeg redd vi ikke får han, tror muligheten ligger i at han forteller Valencia styret at han virkelig vil til Liverpool, og ikke vil fortsette i Valencia.

Så spørs det da, om Villa har for store følelser for Valencia til å gjøre dette og forlate dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...