Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, blackburn til helga burde være piece of cake. Spørsmålet er vell om gutta ikke blir varm i toppen av å lede PL

 

Vi driter oss ut. Lover deg. Vi klarer nok ikke lede PL. Bare vent å se. Husker vi snublet mot Tottenham da hadde vi ledet i en uke. Det skjer nå også.

Lenke til kommentar
Men, blackburn til helga burde være piece of cake. Spørsmålet er vell om gutta ikke blir varm i toppen av å lede PL

 

Vi driter oss ut. Lover deg. Vi klarer nok ikke lede PL. Bare vent å se. Husker vi snublet mot Tottenham da hadde vi ledet i en uke. Det skjer nå også.

omvendt psykologi?

 

Litt forskjell på Spurs og Blackburn da. Om dere ikke vinner denne kampen, blir jeg sjokkert. Jeg anser Blackburn, sammens med WBA, som de to dårligste hjemmelaga i PL for tiden.

 

0-2 eller 0-3 tenker jeg.

Lenke til kommentar
omvendt psykologi?

 

Litt forskjell på Spurs og Blackburn da. Om dere ikke vinner denne kampen, blir jeg sjokkert. Jeg anser Blackburn, sammens med WBA, som de to dårligste hjemmelaga i PL for tiden.

 

0-2 eller 0-3 tenker jeg.

 

Ble sjokkert da vi spilte to 0-0 kamper på rad på hjemmebane jeg. Skulle ikke forundre meg om jeg blir enda mer sjokkert etter lørdagen.

Lenke til kommentar
Men det er i kamper det er forventet at dere skal styre alt. På bortebane er saken straks en annen.

 

Egentlig en litt spennende match, skal sjå den før vår kamp halv 7. Bolton vs Chelsea blir vel ikke mye spenninga tenker jeg.

 

Jeg hadde sagt akkurat det samme som deg der for 3-4 uker siden. Men formen til Bolton har jo vært syk i det siste? Vunnet to ganger på bortebane og greier, slo Shitty hjemme osv. Det der kan lett bli en veldig spennende kamp.

 

EDIT: Beklager, ble faktisk ganske OT.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det har du helt rett i. Noe jeg har rett i er at det er nå vi bruker å drite oss ut. Vinner vi, leder vi serien i en uke til. Men akkurat det tviler jeg veldig sterkt på. Vi rotet det til forrige uke og jeg tviler ikke på at vi kan gjøre det igjen. Håper selvsagt på det motsatte.

 

 

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena

Mascherano

Kuyt - Gerrard - Riera

Babel - Keane

 

 

Vært ekstremt fett å sett i aksjon mot Blackburn.

Lenke til kommentar

Slik som vi holder på for tiden, tviler jeg ikke på at vi kommer til å drite oss ut, men ikke mot Blackburn. Det skal rett og slett ikke være mulig. Skjer det, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Noe jævlig sikkert.

 

edit: Ja, denne gang bør man være litt mer forsiktig med å bruke Torres. Vi må da for svarte klare oss uten ham en stund, uten at det går rett til helsike. Det er så unødvendig, men det viser hvor dårlig dekning vi har. Keane bør benkes straks Torres er tilbake, hvis han ikke begynner å putte snart. Jeg er lei av å gi ham tid.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Slik som vi holder på for tiden, tviler jeg ikke på at vi kommer til å drite oss ut, men ikke mot Blackburn. Det skal rett og slett ikke være mulig. Skjer det, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Noe jævlig sikkert.

 

Borte mo Blackburn dere har?Blackburn pleier som regel ta et par "topp 4" skalper på hjemmebane hver sesong.Di var feks minutter fra å ta Man Utd sin ifjor.

Men som det er nevnt,så er årets lag nesten ugjennkjennelig fra fjorårets.Nesten så jeg synes synd på Santa Cruz,samtidig så jeg nyter Gamst sin elendige form(han var til og med drit mot oss igår,han lager som regel litt spetakkel da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...