Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere ikke slår Blackburn til helga kommer jeg til å dø på meg, for makan til bøsselag har jeg ikke sett på en stund. Flaut at de putta 3, men det får vi vel ta på kappen for slurv, når man leder med mye.

 

Slik fotball ser vi ikke ofte på Anfield dere, 8mål og strøken fotball av unggutter

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Om dere ikke slår Blackburn til helga kommer jeg til å dø på meg, for makan til bøsselag har jeg ikke sett på en stund. Flaut at de putta 3, men det får vi vel ta på kappen for slurv, når man leder med mye.

 

Slik fotball ser vi ikke ofte på Anfield dere, 8mål og strøken fotball av unggutter

Jeg vil si at når dere scorer 5 mål, så ville jeg ikke brydd meg om de 3 baklengsmålene. Ihvertfall vis det ikke var horribel keeper eller forsvarstabbe.

 

Og ja, vi BØR vinne mot Blackburn. Vi må ikke ta dem for gitt, slik som mot Fulham og West ham....

Lenke til kommentar
Om dere ikke slår Blackburn til helga kommer jeg til å dø på meg, for makan til bøsselag har jeg ikke sett på en stund. Flaut at de putta 3, men det får vi vel ta på kappen for slurv, når man leder med mye.

 

Slik fotball ser vi ikke ofte på Anfield dere, 8mål og strøken fotball av unggutter

Nei, vi pleier ikke slippe inn 3 mål på hjemmebane. Men sant som du sier, vi sliter med den offensive biten. Har likevel en følelse av at vi snur den dårlige trenden til helgen, Rafa jobber nok med den offensive biten på treningene :9

Lenke til kommentar

Tror også Liverpool vinner komfortabelt til helga. Både vi og Chelsea lekte med B'burn på EP, så de er nok rekord svake i år. Faktisk en seriøs nedryks kandidat.

 

http://www.mightyfootball.com/manchester-u...gue-cup-031208/

 

Sorry for United post, men se 4-1 målet. Anderson blir stor!

 

Har alle Backstreet Boys platene faktisk, husker jeg var liten guttunge som likte dem :p

Men så ser du på Home and Away og Days of our life også da. Vi forventet egentlig at du hadde backstreet boys og westlife cd'ene i hylla.

Lenke til kommentar
Tror også Liverpool vinner komfortabelt til helga. Både vi og Chelsea lekte med B'burn på EP, så de er nok rekord svake i år. Faktisk en seriøs nedryks kandidat.

 

<a href="http://www.mightyfootball.com/manchester-u...gue-cup-031208/" target="_blank">http://www.mightyfootball.com/manchester-u...gue-cup-031208/</a>

 

Sorry for United post, men se 4-1 målet. Anderson blir stor!

 

Har alle Backstreet Boys platene faktisk, husker jeg var liten guttunge som likte dem :p

Men så ser du på Home and Away og Days of our life også da. Vi forventet egentlig at du hadde backstreet boys og westlife cd'ene i hylla.

Tror også det, satser på årets første kalasseier mot rovers

 

Linken funger ikke.

 

Home and Away er greit nok :) Men DOOL er jo bare utrolig latterlig ja^^

 

EDIT: der fungerte linken ja

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...