Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hewitt: Står veddemålet vårt enda? Mtp Torres sin skadesituasjon? Han har forresten fortsatt en goal mer enn Rooney, som har (bare) fire nettkjenninger.

Jeg vet ikke.

 

Vi lar det stå foreløpig hvert fall, men hvis Torres blir borte særlig mye enn resten av dette skadeoppholdet så begynner det å bli en del kamper ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud forby!

 

Nei Syns ikke vi skal selge Agger, alikevell var det imponerende å se gamle Hyypia i aksjon. Det er et poeng at når Skrtel er tilbake har vi 4 meget bra midtstoppere. Vet ikke hvor lenge Hyypia skal holde på, men han gir seg vell snart. Så spørs det om Agger/Skrtel finner seg i å sitte på benken i all evighet.

Agger på venstre back ftw.

Lenke til kommentar

Ja, han hadde alkoholproblemer før han kom til Liverpool. Mener å ha lest en artikkel der har takker for at han fikk sjansen i Liverpool, for da ble han kvitt de problemene. Å vis du er skadet i 1/2år, så må det være lov å ta en øl sammen med kompiser eller hva han gjorde.

Lenke til kommentar

At Agger har alkoholproblemer nå kan jeg garantere ikke stemmer, da klubben hadde/har tatt tak i det og hjulpet ham, og i verste fall kastet ham ut om han ikke greide å få orden på det. Jeg har også hørt alkoholryktene tidligere, men har aldri hørt noe offisielt om det fra Agger eller sett noen dokumentasjon på det, så inntil jeg ser noe fra Agger selv vet jeg ikke helt om jeg tror på det. Men at han enda har problemer er nok bare bullshit.

 

Og Agger skal IKKE bort. Da blir jeg ekstremt lei meg.

Lenke til kommentar

Spillerne må jo få drikke litt øl hvis de vil. De er jo bare mennesker. Det er jo forskjell på en sjelden øl og alkoholproblemer. Ser ikke problemet med litt øl, så lenge det ikke påvirker spillet deres, eller at de havner i unødvendige "skandaler".

Endret av vanquish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...