Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi starta dårlig i år igjen og har slitt med mye skader. Dessuten har vi hatt alle de "vanskelige" kampene på bortebane. Flere av dem på ugunstige tidspunkt, da vi har vært i dårlig form. Men vi ligger trossalt bare 3p bak da, sett at vi slår Fulham hjemme, noe vi gjør. Sånne kamper svikter vi ytterst sjeldent i. Ser man på den "tap-vinn-poeng tabellen", ligger vi bedre ann enn dere. Vedder dessuten veldig mye på at vi slår dere på hjemmebane også, så bare der er de 3poenga visket ut. Skal jeg være ærlig så tror jeg at selv med 2kamper mindre spilt, så vil vi ligge rett bak allerede i januar. Kanskje til og med likt.

 

Når det gjelder å ikke få ballen i nota, er dere (med untak av kampen mot WH) langt mer blessed, enn mange av oss andre. Ser du noen gang på en United kamp? Vi trenger 10 feite før ballen sitter i kassa. Kan ikke huske sist vi putta på vår første 100% sjanse.

 

Er du uenig i at United og Chelsea har spilt bedre fotball en Liverpool?!? Vi har spilt 15 kamper, Liverpool ligger der de gjør fortjent, men ikke kom å si at de har spillemessig vært oss til anklene engang. Dere har overprestert resultatmessig, vi har underprestert. Slik ser jeg det...

 

Slik jeg ser det har Chelsea vert bedre, og United relativt likt. Når det er sagt har Chelsea hatt Anelka som har levert varene til de grader i det siste. Vi har ikke hatt Torres på samme måte, likens med dere i Ronaldo.

Ja vi var effektive i starten, men syns det er lengesiden vi har vert Blessed nå.

For vår del blir det å finne selvtilitten igjenn, spille og med stor ro. Jeg ser United kamper i dann og vann. Som jeg sa er dere mye raskere fremover, og kan dermed tre igjennom et mye mer åpent forsvar. Derav scorer dere flere mål. Med 3-4 mål til kunne vi vert 9, kanskje 12 poeng foran nærmeste konkurent nå, det hadde smakt det.

Bakover vil jeg si vi er relativt jevngode for øyeblikket.

Ikke vær for sikker mot fulham, de er i form for tiden. Og har spilt på seg selvtilitt.

 

Når det kommer til uavgjortkamper og lignede tro jeg vil alle svikter i å se at PL er jevnere en på mange, mange år. A-lagene ligger på de 4 første, relativt oppskrivtsmessig. Mens vi finner en haug med C-lag midt på tabellen, og relativt mange B-lag langt nede.

 

Jeg krysser fingrene for at vi finner veien til nettmaskene igjenn, vi har laget, men ikke formen for øyeblikket. Jeg tviler ikke på at dere vil komme sterkt i Januar, samme med Chelsea

Lenke til kommentar

Han har jo absolutt en stigende formkurve. Alle bør nå vite hvilke kvaliteter han har, og spesielt offensivt. Jævlig surt om han forsvinner pga Gillett og Hicks. De må jo snart innse at de ikke har råd til å drive en europeisk storklubb, og Gillett prøvde jo nylig å få stifte en MLS klubb med en annen partner. Snakk om å ta seg vann over hodet.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...