Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hyypia var omtrent det eneste positive jeg så i går, sammen med Alonsos herlige overblikk og pasninger. Deilig å se at Bellamy ikke skapte alt for store problemer for forsvaret, og valget av Hyypia var ikke så dumt som jeg fryktet. Bønna overrasket positivt i forhold til hvor dårlig han er, og spilte greit. Babel burde kommet inn før, for Riera hadde virkelig ikke dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rafa mener nok at Babel ikke har vist seg verdig en plass til mer en 10min per kamp i år. og i tillegg synest rafa at Ngog spilte bra i går. Tror det blir vanskelig for babel når rafa ikke gir han mer en 10min+ per kamp. Hva forventes egentlig av en spiller som får spille 10min kamp etter kamp .. ? Mål i bøttevis eller?

Lenke til kommentar

her ser vi da at rush og collymore er sier det jeg er veldig enig i - http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0

 

Jeg savner også veldig et kantspill, babel vil ikke spille kant, riera starta nokså positivt men vært udugelig i det siste. Kuyt er som vi vet en maskin som jobber og jobber, og i tillegg scora et par mål i år. Men han er ikke den som kommer til så mange innlegg. Og at vi trenger flere som scorer mange mål er ikke tvil om, da er ikke Heskey den typen jeg vil ha såfall.. Nesten så jeg vil drite i alt av å forsterke forsvarsrekka, vi har strengt talt backup der til å klare oss, da agger og carra begge kan spille på backene i krise, og vi har hyypia, skrtel, insua, darby i bakhånd. Vi trenger absolutt offansive kvaliteter!

 

 

Edit; I tillegg leser jeg nå på kopforum at det er mange som vil selge Torres! Fordi han er en flopp i sin andre sesong og ikke dugende som spiss men mange vil prøve han på kant. Hva er det som skjer... Etter å ha lest litt nøyere ser det ut som alt er en spøk, snakker om å gå rett på :grin2:

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

Som jeg sier, Pennant inn på kant!

Usikker hva som har skjedd med Riera, var svak i går. Ikke fult så svak mot fullham. Håper det er noe som går over.

Jeg sier Bytt ut Keane med en unggutt, Babel er god når han får det til. Men i år har jo gutten problemer med å stokke beina. Må ivertfall klare det om han skal få noe til. El Zhar vil jeg se på banen nå, like stor tro på ham som "Goggen" :D

Lenke til kommentar
Som jeg sier, Pennant inn på kant!

Usikker hva som har skjedd med Riera, var svak i går. Ikke fult så svak mot fullham. Håper det er noe som går over.

Jeg sier Bytt ut Keane med en unggutt, Babel er god når han får det til. Men i år har jo gutten problemer med å stokke beina. Må ivertfall klare det om han skal få noe til. El Zhar vil jeg se på banen nå, like stor tro på ham som "Goggen" :D

 

Ja, vi trenger en kant som kan gå nedover dødlinjen å slå innlegg. Og det helst på høyresida. Hadde vært kjekt å sett Pennant ja...

Lenke til kommentar

Problemet til Liverpool er at de ikke eier kreative og uforutsigbare spillere. Det ser vi hver eneste gang Pool skal styre en match. Av de få med ”ekstraordinære” skills har Riera begynt å vise sitt sanne jeg, duden er rett å slett middelmådig, noe vi så i shitty. Han begynte friskt der også, men falt helt av ettersom PL gikk sin gang. Babel derimot har noe av det som skal til, men fyren blir jo benket hver helg, noe som tilsier at han ikke presterer på trening. Hans karriere på Anfield tviler jeg på at blir spesiellt lang. Synd for dere, han er den ène spilleren utenom Torres, Gerrard og Kuyt (sykt! Mannen har faen meg 0 skills, men score mål det kan han. Rooney for avlegge ham et besøk) som jeg sitter med følelsen at har det lille ekstra som avgjør når det virkelig butter i mot. Slike poeng er de som vinner et ligagull imo..

 

Har dere merket hvor dårlig benken er egentlig? Det er jo bortimot ingen som kan endre matchbildet. N’gog osv er spillere som vi har flere av på junior og reservelaget, men som, hvis de er heldige, får en sjanse i ligacupen dersom Tevez blir sliten. Når spillere som Benayoun, Pennant og Dossena (m.fl) alt er i elleveren, sier det jo litt om hvor mye dårligere tropp dere har enn spesiellt Chelsea og Man Utd.

 

Hadde jeg vært Liverpool-supporter hadde jeg sluttet å forvente at laget skulle vinne med samme sifre og ikke minst med like strøken fotball som United ofte gjør mot bøsse laga. Pool funker best mot gode lag, jf CL bl.a, da de kan ligge litt bakpå og kontre. Men når mostanderen svarer med samme mynt, blir det som å se et nyfødt barn. Temmlig hjelpeløst. United og Chelsea kan finne på å slå hvem som helst (spesiellt på hjemmebane) med store sifre, det kan ikke Liverpool. Sorry, sånn er det bare. MEN "1-0" seiere gir like mange poeng. Det gies desverre ikke ut stilpoeng i fotball, så det er lov og praktisere Liverpooo ehhmm *kremt* defensiv fotball. Chelsea gjorde dette med bravur under Avram Grant og Liverpool har tidevis klart det utmerket sålangt denne sesongen. Gratis med top of the leauge a!

 

Trenger ikke å være rakketforsker for å se at gullet ikke havner i Merseyside i år heller. Det BLIR Chelsea vs United når det tilspiser seg, som jeg sa før sesongen og ikke minst når United haltet etter.

 

Kjipt for dere at Ligacupen røyk da, for der forsvant det trofeé håpet for denne sesongen. Ligaen, FA cupen og kanskje CL tar vi :) Til og med mikkemus cupen, hvis vi har plass i trofeeskapet :D

 

Gleder meg til helga. Blackburn seier over Pool vil være et konge vorspeil til matchen halv 7

Lenke til kommentar

Håper ikke du er en som klager over "stil" innlegga til Hewitt :p

 

Men ja, mye sant i det du sier mtp bredde i stallen. Vi er gode når ingen av våre spillere er skadet. Men laget er bygget for mye rundt Gerrard og Torres, noe vi ser nå kan også gå negativ vei.

 

Liverpool sin spillestil er kanskje kjedelig for dere, som er vandt med mer offansiv fotball. Takk gud for at alle ikke har lik spillestil.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Håper ikke du er en som klager over "stil" innlegga til Hewitt :p

 

Men ja, mye sant i det du sier mtp bredde i stallen. Vi er gode når ingen av våre spillere er skadet. Men laget er bygget for mye rundt Gerrard og Torres, noe vi ser nå kan også gå negativ vei.

 

Liverpool sin spillestil er kanskje kjedelig for dere, som er vandt med mer offansiv fotball. Takk gud for at alle ikke har lik spillestil.

 

Mao, takk Gud for dere spiller mer defensiv fotball enn oss? :)

Lenke til kommentar
Trenger ikke å være rakketforsker for å se at gullet ikke havner i Merseyside i år heller. Det BLIR Chelsea vs United når det tilspiser seg, som jeg sa før sesongen og ikke minst når United haltet etter.

 

Kjipt for dere at Ligacupen røyk da, for der forsvant det trofeé håpet for denne sesongen. Ligaen, FA cupen og kanskje CL tar vi :) Til og med mikkemus cupen, hvis vi har plass i trofeeskapet :D

 

Ja det var jo litt å ta i var det ikke? Selvsagt har vi en meget god mulighet til være med helt til målstreken, det er faktisk en grunn til at vi leder ligaen , er det ikke? Og er det noe vi har sett de siste årene er det jo at vi ofte spiller best siste halvdel av sesongen(om jeg ikke tar helt feil da, og det tror jeg ikke), så egentlig lover det ganske bra. Så jeg tror virkelig vi kan henge med lenge jeg, om vi slipper flere lange skadeavbrekk på våre beste spillere. scum også hadde fått endel problemer om dei hadde fått ei skade på ronaldo / ferdinand i lang tid.

Lenke til kommentar

Game har visse poenger, selv om mye av teksten også bærer preg av å være anti-Liverpool til de grader. Men noen poeng er det. Spillet vi har vist de siste kampene er langt ifra godt nok til å forvente at vi skal kunne ligge på topp lenge, og vi har definitivt for få strenger å spille på offensivt når Nando er ute.

Lenke til kommentar

Syns det er meget rart at dere og Chelskis ikke leder ligaen da The Game, noe tilsier at dere har snubelt mer i år en vi har. Til tross for at du hevder at begge lagene er bedre en Liverpool.

Skal være enig i at årets liverpool lag lenge har ridd på 1-0 seierene som Chelskis i fjor.

 

At vi ikke kan vinne med store siffere på hjemmebane er bare tull, men vi har tilgode å gjør det så langt. Har problemer med å sette fingeren på akkurat hva det er som gjør at vi ikke finner veien til nettmaskene. En av grunnene er malplaserte spisser. Så er det de sattans støttepassningene som gir "svake lag" all den tiden de trenger for å organisere seg med 11 man i forsvar. Vi har ikke farten fremover som dere har for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Vel, han trengte jo operasjon i sommeren, og trente ikke på omtrent 2 måneder så, er jo litt. Men det var bra timing da ;)

Jojo, men han hadde jo spilt med det problemet i ankelen lenge, så det var tydeligvis ikke så ekstremt alvorlig siden de kunne utsette det til sommeren. Og slike taklinger som han blir utsatt for i hver eneste kamp, er det jo et under at han ikke er ute flere ganger i løpet av en sesong.

 

Nok utd prat her ja :)

Enig, måtte bare få svart deg :)

Lenke til kommentar
United også hadde fått endel problemer om dei hadde fått ei skade på ronaldo / ferdinand i lang tid.

Ikke Ferdinand slik som Evans har spilt i år. Ronaldo, ja. Men han blir jo aldri skadet. Av og til lurer jeg på hva den mannen er laget av.

 

Ikke rart han unngår å bli skadet, kaster seg jo som regel før taklingene kommer :whistle:

 

:p

Lenke til kommentar
Syns det er meget rart at dere og Chelskis ikke leder ligaen da The Game, noe tilsier at dere har snubelt mer i år en vi har. Til tross for at du hevder at begge lagene er bedre en Liverpool.

Skal være enig i at årets liverpool lag lenge har ridd på 1-0 seierene som Chelskis i fjor.

 

At vi ikke kan vinne med store siffere på hjemmebane er bare tull, men vi har tilgode å gjør det så langt. Har problemer med å sette fingeren på akkurat hva det er som gjør at vi ikke finner veien til nettmaskene. En av grunnene er malplaserte spisser. Så er det de sattans støttepassningene som gir "svake lag" all den tiden de trenger for å organisere seg med 11 man i forsvar. Vi har ikke farten fremover som dere har for øyeblikket.

Vi starta dårlig i år igjen og har slitt med mye skader. Dessuten har vi hatt alle de "vanskelige" kampene på bortebane. Flere av dem på ugunstige tidspunkt, da vi har vært i dårlig form. Men vi ligger trossalt bare 3p bak da, sett at vi slår Fulham hjemme, noe vi gjør. Sånne kamper svikter vi ytterst sjeldent i. Ser man på den "tap-vinn-poeng tabellen", ligger vi bedre ann enn dere. Vedder dessuten veldig mye på at vi slår dere på hjemmebane også, så bare der er de 3poenga visket ut. Skal jeg være ærlig så tror jeg at selv med 2kamper mindre spilt, så vil vi ligge rett bak allerede i januar. Kanskje til og med likt.

 

Når det gjelder å ikke få ballen i nota, er dere (med untak av kampen mot WH) langt mer blessed, enn mange av oss andre. Ser du noen gang på en United kamp? Vi trenger 10 feite før ballen sitter i kassa. Kan ikke huske sist vi putta på vår første 100% sjanse.

 

Er du uenig i at United og Chelsea har spilt bedre fotball en Liverpool?!? Vi har spilt 15 kamper, Liverpool ligger der de gjør fortjent, men ikke kom å si at de har spillemessig vært oss til anklene engang. Dere har overprestert resultatmessig, vi har underprestert. Slik ser jeg det...

 

Anti-Liverpool, hva snakker'u om?!?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...