Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Btw, Cole var onside tidligere i kampen, ganske klart og, HELT alene med Reina hvis dere husker det. Var omtrent 60 min eller noe tror jeg. Også var det jo den på slutten hvor han var nesten 3-4 meter onside, da redder Reina men det hadde uansett vært corner; og kanskje Cole hadde scort hvis han ikke hadde hørt fløyten eller noe.

 

Prøver faktisk å trøste her, kunne vært 0-1 på en annen dag og da hadde dere IKKE vært top of the league ;)

 

Javell, fint for dere da...

 

Dere får nyte det så lenge detr varer... Vi komme rtil å banke Blackburn som bare juling...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wow, Gerrard ble sur der på Kuyt :p

 

Det ble jeg også!!

 

Gerrard kan bare holde kjeft. Bommer på ballen, skyter langt utenfor på kjempemulighet. Kommer med dørlinja og skyter istedet for å slå 45 grader ut i 16 meteren, hvor det faktisk var, tro det eller ei mer en 0 Liverpoolspillere.

 

Jeg ville benke Keane, dere så kansje hvorfor i dag. Han var i ballen 5 ganger i første omgang. Jeeeezes.

Hyypia imponerer enormt, rett og slett. Samtidig var Alonso nest best, han har jo IP adresse på hver passning.

Resten er stort sett en tragedie. Men her er ingenting nytt, vi så det mot Stoke, Fulham, Tottenham, Pompey jeg kan nevne i fleng. Passningspillet kom seg etterhvert i dag, men resten fremover er håpløst.

 

Gidd å mase mer om Babel da, de gangene han har fått sjangsen så har han vert anonym. I dag hadde han et skudd, N`Gog var vell så bra. Skulle likt å sett El Zhar i dag.

 

Laget var greit nok. Men Keane skulle vert benka fra start, så har jeg etterlyst Pennant i lengre tid.

Måtte flire når jeg kom til Superparanoid sitt innlegg :D

Lenke til kommentar

Gerrard hadde all sin rett til å bli sur på Kuyt, selv om han bommer på ballen et kvartaer senere...

 

Vi kan ikke forvente noe særlig av Babel. De få gangene han får mulighten kan vi ikke regne med at han kommer inn å spiller kanonbra. Gutten trenger kamper. I dag burde han fått starte med Keane på topp med Kuyt på høyre....

Lenke til kommentar

Herregud så tragisk. At vi leder PL nå er til å le av. Spillet hører ikke hjemme i 1.divisjon en gang. Jeg har ikke ord til dette er, tragisk dritt fotball.

 

Nytter ikke om Hypia "imponerer" når han ikke klare å stange ballen imål. Han hadde værtfall 3 situasjoner der han burde å headet i mål, dårlig! Vi var utrolig tamme, og ville ikke noe. Dette kommer til å forsette, så lenge vi ikke har Torres. Merk mine ord.

 

Fullt enig med Points og div andre Man Utd fans. Til tross for "dårlig" kamp av Man Utd i helga, så går de ikke på like store blemmer som oss.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Poenget er at Gerrard ikke var hakket bedre selv.

 

Edit: For å trekke noe posetivt ut av disse utrolig frustrende kampene, jeg vil nødig være motstander den dagen alt fungerer.

Vell vell, tror jeg går å skyter ut litt frustrasjon på PC`en (Fallout 3)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk ganske sjokkert når jeg så dette på VG poll:

 

Må Liverpool kjøpe ny toppspiss i januar for å vinne Premier League?

1. Ja, de må ha bedre "backup" enn de har i dag.

81.60%

2. Nei, Torres er snart tilbake, og da renner målene inn.

18.39%

 

Er det sånn tankegangen er her hos dere Pool supportere og?

Lenke til kommentar

Hva er det du vil vite egentlig?

 

Torres kan ikke gjøre alt selv, og det er nå når vi mangler ham at vi er spesielt sårbare så sånn sett er det jo riktig at vi trenger bedre backup for ham. Vi kan ikke kun ha han og Gerrard i laget som kan utgjøre en fare. Selvfølgelig må vi få flere farlige spillere på laget. Om det er ved å gjøre om på laget av de spillerne vi har nå som ikke presterer eller om det er å kjøpe nye får være Rafa sin avgjørelse, men det kan hvert fall ikke fortsette lenge slik det har gjort de siste kampene.

Lenke til kommentar

Blir så "øvegjidde" på alle de avisene som skriver at savnet av Torres er tydelig.

 

1: Spilte ikke Torres mot Fulham? JO!

2: Var vi bedre da? NEI!

 

Seffern blir det ikke lettere uten Torres, men det er laget som ikke fungerer i angrep, det handler ikke bare om enkeltprestasjoner/spillere. Er for lett å oppsumere det som at vi ikke vinner kampene for Torres ikke spiller.

Lenke til kommentar

Altså saken er jo at ting fungerer jo, både i angrep og i forsvar. Spesielt i forsvar har vi gjort det glimrende iår. Problemet til Liverpool i de siste kampene, og tidligere er jo at vi klarer ikke å sette ballen i nettmaskene. Vi trenger Torres for å gjøre akkurat det. Og det er ikke bestandig han gjør det, eller er like god, men han er en trussel bestandig. Han kan snu en forferdelig kamp (se Stoke, Fulham, West Ham) fra akkurat 0-0 til 1-0. Selvom han ikke gjør det bestandig, gjør han det bedre enn både Keane, Kuyt, Bønna, Riera tilsammen.

 

Nå får jeg det å høres ut som United-supporterne alltid spørr oss/sier til oss, at vi er ingenting uten Torres og Gerrard, men det er ikke sant det heller. Vi har målscorere i alle de nevnte over, samt Babel, Gerrard og Alonso. Tingen er at Torres, tror jeg, kan snu den trenden, at vi faktisk scorer mer på sjangser.

 

Så nei, vi har evig nok backup på spissplass, egentlig.

Lenke til kommentar

Torres er veldig viktig og nærmest uerstattelig for oss. Både mot Fulham og West Ham var spillet ikke godt nok. Jeg synes det er ofte er lite skummelt ut når vi skal fremover i banen. Se på Arsenal i fjor, de har raske bevegelser, mange løp, presise pasninger. Hvor ser man det hos oss. Når vi slo Bolton 2-0 nærmet vi oss bra fotball, men likevel ikke godt nok. Dette må sjerpes på Rafa! Hvis ikke så skader jeg meg selv snart. Så forbanna lei av å se på denne drittfotballen, når vi må og skal vinne kamper. Faen!

Lenke til kommentar

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17588&zone=1

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0

 

nytter ikke å bable om at man må spille godt! De sier jo selv at de bør sette sjansene, bør være mer effektive. Men for guds skyld. Bytt ut 2 treningsdager med CORNER treninger!!

 

Kanskje noe slikt som Stavanger Oilers gjorde ville hjelpe. Slutte med alle godene, slikt som at spillerene må ta buss til kamper. De må ha med egen mat til trening, trekk i lønn osv. De lever kanskje for bra.

Lenke til kommentar

For å si det sånn, så tviler jeg på å straffe de med mindre lønn el. bedrer situasjonen vår.

 

Mange er kritiske til situasjonen eller spillet vårt, det er jeg selv og til grader. Vi spiller ganske shait men leder ligaen, hallo folkens, vi leder ligaen alene(uten at noen engang er nær oss :tease: )etter 15 serierunder! Jeg selv er veldig redd for at dette spillet vi har gående for dagen skal knekke oss, spessielt med tanke på scum som kommer til å kome stormende runde etter runde. Det tar sikkert litt tid nå før de går på en smell, tror jeg. Derfor må vi holde koken oppe! Tidligere på denne tiden av året har vi vært rimelig langt bak teten, og hekta av gullkampen, nå leder vi. Hva med å se alt det positive i en periode med dårlig spill?

 

Men det er positivt at vi ikke ser ut til å være så avhengig av Torres så vi selv trodde vi kom til å være. Vi har spilt mange kamper nå uten Torres og det har gått ganske så bra må man si. Det skal da selvsagt bli deilig å få Torres tilbake fra skade igjen.. og håpe han ikke blir skada atter en gang.

 

Nei spørr du meg ligger vi egentlig veldig godt an selv med et spill som ikke holder mål. Det ser jo bra ut med tanke på å ligge i teten helt frem til målstreken?!

 

 

Gratulerer Hyyipä med å være på topp 20 listen av de som har spilt flest kamper for Liverpool :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...