Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke si det lukter så mye ligagull av dere akkurat.

Ikke dere heller når dere taper alle storkampene som tilslutt viser seg å være veldig viktige.

Vi har hjemmekamper mot Pool, Arsenal og Chelsea samt alle de andre "store" lagene igjen. Dere har vel ikke spilt mot Arsenal enda?

 

Før helgen var Chelsea etter min mening favoritter til PL-troféet. Nå er vi favoritter.

Lenke til kommentar
Dere leder Premier League. Dere spilte uavgjort i en møkkakamp. Jeg ser ikke andre problemer enn Benitez prioriteringer.

 

Ja! Rafa's prioriteringer utpå der er skandaleløs...

Rafa er rett og slett en mystisk mann. Noen ganger er han ett geni, og andre ganger tror jeg en average FM-manager kunne gjort det mye bedre på sidelinja. Han må slutte med magefølelsene sine, seriøst. Play safe ffs!

 

Hadde vi starta med Kuyt på høyre, og Babel på topp, hadde vi garantert puttet en! :p

Lenke til kommentar
Jeg blir kvalm! Det verste galskapen jeg har sett!!!!!

 

 

Forbanna dritt!!!!! Fotballen seirer ikke...

 

Kan ikke si vi spiller fotball ass....

 

Det er sant... Men blir så kvalm av West-Ham som legger seg bakpå så til de grader... De har tydeligvis lært av Stoke og Fulham!

 

Kjempestein i glasshus. Husker du laget ditt på brua for noen uker siden? West Ham spilte mot et bedre lag, og de la opp til en taktikk som fungerte akkurat som de hadde håpt.

Lenke til kommentar

Dette er så vår skyld som det bare går ann. Ingen andres. Ikke en jævla sau utpå der gjør det han skal og da går det sånn. Jeg stoler på Rafa og sånn, men fy faen så idiot han kan være enkelte ganger. Venter i all evighet med å sette inn Babel og når han gjør ett offensivt bytte er det N'Gog??!! Har ikke ord. Nå skal jeg ta pushups, klappups, situps, løfte manualer til jeg spyr.

Lenke til kommentar
YES! Top of the League! :new_woot:

 

Hypia var banens beste!

 

Du hadde nesten rett igjen Super Predictor :D

Vi tapte i alle fall poeng.

 

Men jeg vil heller være kjent for å være positiv, enn å være spåmann. Så når alt kommer til alt, så er ikke dette så ille. Vi tapte poeng, men når konkurrentene våre taper enda flere poeng, kan man vel ikke klage?

Lenke til kommentar

Se positivt på det. Vi leder ligaen med usansynlig dårlig spill, hvertfall de siste kampene, men også generelt i år synes jeg med lite mål. Når formentoppen vår kommer etter jul med Torres i kjempeslag og Skrtel med i kampen om midtstopperplass, da blir det jubelfotball! :D

 

YNWA

 

(NB: Bare send meg PM om dere en dag er frustrerte etter kamp, så skal jeg komme med flere oppmuntrende ord) :p

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Det viser seg at vi trenger en viss spiller med navn Steven George Gerrard som har dagen og som ikke bommer på ballen for at vi skal greie å vinne en fotballkamp. Menmen! Top of the league! :cool:

 

“Aye, here we are with problems at the top of the league!"

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

Btw, Cole var onside tidligere i kampen, ganske klart og, HELT alene med Reina hvis dere husker det. Var omtrent 60 min eller noe tror jeg. Også var det jo den på slutten hvor han var nesten 3-4 meter onside, da redder Reina men det hadde uansett vært corner; og kanskje Cole hadde scort hvis han ikke hadde hørt fløyten eller noe.

 

Prøver faktisk å trøste her, kunne vært 0-1 på en annen dag og da hadde dere IKKE vært top of the league ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...