Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For seint bytte av Babel?

 

Syns ikke han fikk til noen ting jeg, akkurat som alle kamper tidligere i år. Han hadde ei god avslutning, ellers bare mistet han ballen. Ikke at Riera var noe bedre men.

 

Håper det kommer en bedre høyreving, venstreback og eventuelt en spiss til i januar.

Jævla lett når han har 10 min på seg da.. Han hadde dessuten en av de største sjansene vi i det hele tatt klarte å skape. Han er uansett mye bedre enn Bønna. Riera var sykt dårlig i dag, men han veit vi hvertfall at kan hvis han vil..

 

Jævlig skuffende dette altså. Men har nå tabelltoppen. Begynner vi å vinne igjen klarer vi kanskje å holde den en liten stund også.. Men da må vi skjerpe oss kraftig..

Lenke til kommentar
For seint bytte av Babel?

 

Syns ikke han fikk til noen ting jeg, akkurat som alle kamper tidligere i år. Han hadde ei god avslutning, ellers bare mistet han ballen. Ikke at Riera var noe bedre men.

 

Håper det kommer en bedre høyreving, venstreback og eventuelt en spiss til i januar.

Han kan ikke utmerke seg på 10min. De gangene Torres har kommet inn når det var 10-20min igjen har han heller ikke utmerket seg spesielt. Det som er med slike spillere er at de kan spille en helt elendig kamp, og plutselig slå til og score/assist whatever..

 

Om ikke Bønna blir solgt i Januar eller til sommeren blir jeg bare kvalm!

Lenke til kommentar
Jeg blir kvalm! Det verste galskapen jeg har sett!!!!!

 

 

Forbanna dritt!!!!! Fotballen seirer ikke...

 

Kan ikke si vi spiller fotball ass....

 

Det er sant... Men blir så kvalm av West-Ham som legger seg bakpå så til de grader... De har tydeligvis lært av Stoke og Fulham!

 

West Ham trenger alle poengene de kan få. De spilte ikke så defensivt som Stoke heller, så.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hylekoret mot Benayoun her, han er banens beste hos dere så langt.

Du kan seriøst ikke ha sett kampen. Bønna var ELENDIG. Alene ødelagger han 4-5 angrep fordi han til tider tror han er Supermann.

Han var ikke så fryktelig mye mer dårlig enn de andre på alget vårt

Nei sant, men han var absolutt ikke den beste. Alonso/Carra/Reina var imo Liverpool's beste idag. Dossena gjorde faktisk ikke så mange feil, men legg merke til at 9/10 av pasningene hans går rett til sidemannen hver eneste gang. Greit nok det hvis vi leder, men det gjør vi ikke.

Det er lett å komme med frustrasjon mot Bønna ettersom vi har mange gode kamper i minne hvor vi har bøttet inn mål med tilnærmet samme lag som i dag, men uten bønna.

Lenke til kommentar
For seint bytte av Babel?

 

Syns ikke han fikk til noen ting jeg, akkurat som alle kamper tidligere i år. Han hadde ei god avslutning, ellers bare mistet han ballen. Ikke at Riera var noe bedre men.

 

Håper det kommer en bedre høyreving, venstreback og eventuelt en spiss til i januar.

Jævla lett når han har 10 min på seg da.. Han hadde dessuten en av de største sjansene vi i det hele tatt klarte å skape. Han er uansett mye bedre enn Bønna. Riera var sykt dårlig i dag, men han veit vi hvertfall at kan hvis han vil..

 

Jævlig skuffende dette altså. Men har nå tabelltoppen. Begynner vi å vinne igjen klarer vi kanskje å holde den en liten stund også.. Men da må vi skjerpe oss kraftig..

 

 

Benayoun spilte bedre en babel idag. Og, Benayoun hadde en større sjanse :p

I mine øyne er ikke babel i kampform, nettopp fordi han ikke får spille, han er nok en bedre spiller, men han har ikke fått ut en dritt i kamp i det siste.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

*sukker oppgitt* Benitéz kan like gjerne sette Hyypia som spiss, han utgjorde en større trussel mot West Ham sin keeper enn Keane og Kuyt (med ett lite unntak) gjorde tilsammen. Jeg klarer ikke se hvor i alle dager målene skal komme ifra, allerede ti minutter ut i andre omgang satt jeg med en følelse av at dette kom til å gå mot enten 0 - 0 eller 0 - 1.

Lenke til kommentar
Jeg blir kvalm! Det verste galskapen jeg har sett!!!!!

 

 

Forbanna dritt!!!!! Fotballen seirer ikke...

 

Kan ikke si vi spiller fotball ass....

 

Det er sant... Men blir så kvalm av West-Ham som legger seg bakpå så til de grader... De har tydeligvis lært av Stoke og Fulham!

 

Hva skal et lag med så dårlige spillere gjøre for å forsvare seg på bortebane da? Slike kamper er konsekvensen av de økonomiske ujevnhetene i PL og illustrerer den store forskjellen på spillere og hvor mye det har å si for underholdningen i serien.

 

For øvrig synes jeg ikke West Ham var så ille som du sier, de klarte seg bra og skapte overraskende mye.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Jeg blir kvalm! Det verste galskapen jeg har sett!!!!!

 

 

Forbanna dritt!!!!! Fotballen seirer ikke...

 

Kan ikke si vi spiller fotball ass....

 

Det er sant... Men blir så kvalm av West-Ham som legger seg bakpå så til de grader... De har tydeligvis lært av Stoke og Fulham!

Der må jeg si meg uenig. West Ham var flinke de, og gav oss muligheter, og hadde selv noen muligheter. Det var absolutt ikke deres feil at vi rett og slett er talentløse fremfor mål for tiden..

 

I tillegg når Gerrard er helt ute av form, og Torres er skadd, er dette så morsomt å se på!

Lenke til kommentar
*sukker oppgitt* Benitéz kan like gjerne sette Hyypia som spiss, han utgjorde en større trussel mot West Ham sin keeper enn Keane og Kuyt (med ett lite unntak) gjorde tilsammen. Jeg klarer ikke se hvor i alle dager målene skal komme ifra, allerede ti minutter ut i andre omgang satt jeg med en følelse av at dette kom til å gå mot enten 0 - 0 eller 0 - 1.

 

 

Det er skandaleløst og hjelpeløst å se N'Gog utpå der! :(

 

Hvorfor ikke teste Babel som spiss i dette tillfellet??

Lenke til kommentar
For seint bytte av Babel?

 

Syns ikke han fikk til noen ting jeg, akkurat som alle kamper tidligere i år. Han hadde ei god avslutning, ellers bare mistet han ballen. Ikke at Riera var noe bedre men.

 

Håper det kommer en bedre høyreving, venstreback og eventuelt en spiss til i januar.

Jævla lett når han har 10 min på seg da.. Han hadde dessuten en av de største sjansene vi i det hele tatt klarte å skape. Han er uansett mye bedre enn Bønna. Riera var sykt dårlig i dag, men han veit vi hvertfall at kan hvis han vil..

 

Jævlig skuffende dette altså. Men har nå tabelltoppen. Begynner vi å vinne igjen klarer vi kanskje å holde den en liten stund også.. Men da må vi skjerpe oss kraftig..

 

 

Benayoun spilte bedre en babel idag. Og, Benayoun hadde en større sjanse :p

Pirk. Du veit like godt som meg at Babel er mye bedre enn Bønna. Og ja Bønna spilte helt greit, men ikke noe mer, i dag, men synes det er farlig og starte med han. Burde hvertfall ha bytta ut Riera tidligere.
Lenke til kommentar
Vinner vi ligaen i år, er virkelig konkurrentene våre elendige i år. Herregud for et møkkaspill.

 

vi får det som fortjent.

 

2 UTROLIG viktige poeng tapt, 2500kr tapt, hodepine, rage to da max, umotiverte, nervøse & lite bevegelige spillere som har en manager på sidelinjen som ikke ser forskjell på Babel og N'Gog og atter en gang en keeper som spiller heltekamp i en slik kamp.. a-typisk Liverpool, a-typisk resultat mot et hardtkjempende midt-på-tabellen lag og et a-typisk oppførsel hos våre spillere når det er snakk om slike kamper.

 

rett og slett en helt vanvittig utrolig, formidabel, horribel, bedriten, kaotisk, dårlig, skuffende, svak, sløserik, forbanna, ulykkelig, begredelig og frustrerende kamp av oss. sesongens ABSOLUTT svakeste så langt! selv den mot Stoke var hakket bedre!

 

da gikk ALLE resultatene Man Uniteds vei denne gangen med Chelski-tap, Villa-uavgjort og Pool-uavgjort. manglet bare at vi tapte og Chelski-Arse hadde endt med U. forståelig nok, så godter nok ALLE andre fans over det her, skikkelig å.

 

på tide å ta seg en tidlig seng i kveld, ja......

 

heldigvis leder vi, men ikke med mye..

Endret av lknight
Lenke til kommentar
For seint bytte av Babel?

 

Syns ikke han fikk til noen ting jeg, akkurat som alle kamper tidligere i år. Han hadde ei god avslutning, ellers bare mistet han ballen. Ikke at Riera var noe bedre men.

 

Håper det kommer en bedre høyreving, venstreback og eventuelt en spiss til i januar.

Jævla lett når han har 10 min på seg da.. Han hadde dessuten en av de største sjansene vi i det hele tatt klarte å skape. Han er uansett mye bedre enn Bønna. Riera var sykt dårlig i dag, men han veit vi hvertfall at kan hvis han vil..

 

Jævlig skuffende dette altså. Men har nå tabelltoppen. Begynner vi å vinne igjen klarer vi kanskje å holde den en liten stund også.. Men da må vi skjerpe oss kraftig..

 

 

Benayoun spilte bedre en babel idag. Og, Benayoun hadde en større sjanse :p

I mine øyne er ikke babel i kampform, nettopp fordi han ikke får spille, han er nok en bedre spiller, men han har ikke fått ut en dritt i kamp i det siste.

Herregud da! Han har 10minutter å komme seg til sjangser med. Bønna hadde 95!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...