Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fryktet Valencia mer enn Chelsea før kveldens kamp. Er ikke sikker om jeg mener det samme nå. Men skal en vinne så må en slå ut de som står i veien. Har gjort det før, og kan gjøre det igjen. Men ser for meg to kjedlige og målfattige kamper.

 

Chelsea har våknet utrolig nå på slutten. Tror de tar seriegullet

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Hva skal vi være redde for? Vi har slått ut Chelsea i mange cup-kamper nå. Motstanden ville ikke vært noe enklere om vi hadde møtt Valencia, og motstanden i en CL-finale vil alltid være vanskelig. Jeg gleder meg stort. Anser ikke sjansene for avansement mer enn 50-50, tror det blir to tette oppgjør som kanskje avgjøres av et mål en vei, eller kanskje ekstraomganger/straffekonkurranse. Men spennende blir det!

Lenke til kommentar

Tippet Liverpool vs Bayern München i finalen da Champions League startet igjen. Det kan fortsatt bli sånn, men jeg er redd at typisk Chelsea-flaks med mål helt på slutten vil bli utslagsgivende. At vi har slått dem ut av cup flere ganger tidligere, har jeg ingen tro på er noe fordel. Men jeg håper selvsagt at jeg tar feil, og jeg står fortsatt inne for tipset mitt...

Lenke til kommentar

Nja... Da vurderer vi nok forskjellige. Jeg vil påstå at Chelsea pr dags dato er vanskeligere å slå ut enn det Barca var, og jeg er også sikker på at Valencia ville vært en enklere motstander. Men når det er sagt, så er det jo noe spesielt med Liverpool og Champions League. Vi har jo en tendens til å slå ut i de beste, så joda det går nok veien :) (Bare vi ikke tar alt for gitt i morra da og stiller med et tilnærma B-lag...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...