Prebo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Chelsea vann 3-2 sammenlagt Endret 10. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jævla dritt altså.. Greit å møte og slå ut Chelsea, men hadde vært mye morsommere å møte Valencia.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Må dessverre si at jeg tror at våre muligheter for en finaleplass ble mindre nå... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Neh, hadde satset alle penga på dere videre. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tror du det? Er litt mer usikker selv, nå som Ch£l$ki har fått tilbake midtstoppera sine... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Jeg fryktet Valencia mer enn Chelsea før kveldens kamp. Er ikke sikker om jeg mener det samme nå. Men skal en vinne så må en slå ut de som står i veien. Har gjort det før, og kan gjøre det igjen. Men ser for meg to kjedlige og målfattige kamper. Chelsea har våknet utrolig nå på slutten. Tror de tar seriegullet Endret 10. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Tror også det blir rimelig målfattig, noen som vet om vi har fordel av Anfield i siste kamp? Det blir viktig isåfall! Endret 10. april 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Anfield i siste kamp ja Returmøtet spilles 1. mai! Altså samtidig som jeg skal til Lillehammer på russetreff. Finne meg en bar Endret 10. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 1,mai sier du? da skal daniel tha russ drekk å sjå kamp three lions style Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 1,mai sier du? da skal daniel tha russ drekk å sjå kamp three lions style Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Argh... Typisk Chelsea å avgjøre helt på slutten. Var kanskje fortjent, for Valencia var utrolig dårlige i 2. omgang, men nettopp derfor hadde jeg håpet at det ville være de vi skulle møte. For første gang er jeg nå pessimistisk til avansement... Er fryktelig redd at Chelsea får sin revansje nå. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kjørte over de i 90 min på Anfield. Vær gjerrig på brua og kanskje kontre inn en gåll, så har vi dem. Må ha tro:) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva skal vi være redde for? Vi har slått ut Chelsea i mange cup-kamper nå. Motstanden ville ikke vært noe enklere om vi hadde møtt Valencia, og motstanden i en CL-finale vil alltid være vanskelig. Jeg gleder meg stort. Anser ikke sjansene for avansement mer enn 50-50, tror det blir to tette oppgjør som kanskje avgjøres av et mål en vei, eller kanskje ekstraomganger/straffekonkurranse. Men spennende blir det! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tippet Liverpool vs Bayern München i finalen da Champions League startet igjen. Det kan fortsatt bli sånn, men jeg er redd at typisk Chelsea-flaks med mål helt på slutten vil bli utslagsgivende. At vi har slått dem ut av cup flere ganger tidligere, har jeg ingen tro på er noe fordel. Men jeg håper selvsagt at jeg tar feil, og jeg står fortsatt inne for tipset mitt... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 At vi har slått dem ut av cup flere ganger tidligere, har jeg ingen tro på er noe fordel. 8355623[/snapback] Egentlig er vel dette ikke noen særlig fordel, men det gir nå en viss tro på at dette her er fullt mulig, noe det er Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tja, et psykologisk overtak gir det jo, men hvorvidt dette har noe som helst å si når kampene sparkes igang, spørs nok ... Greit for oss supportere da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hallo, vi slo ut Barca i forrige runde! Det jeg er mest redd for er at Pool skal eie Chelsea i 2x90 min med 0-0 sammenlagt, så kommer det et mål i mot 4min på overtid på Anfield. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 That's the spirit! Skjønner ikke hvorfor man skal være så pessimistisk. Barca er et vanskeligere lag å slå ut enn Chelsea, og vi har vist at vi kan slå ut Chelsea mange ganger nå. Det blir moro! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nja... Da vurderer vi nok forskjellige. Jeg vil påstå at Chelsea pr dags dato er vanskeligere å slå ut enn det Barca var, og jeg er også sikker på at Valencia ville vært en enklere motstander. Men når det er sagt, så er det jo noe spesielt med Liverpool og Champions League. Vi har jo en tendens til å slå ut i de beste, så joda det går nok veien (Bare vi ikke tar alt for gitt i morra da og stiller med et tilnærma B-lag...) Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hadde vært bedre om vi møtte Valencia synses jeg... Benitez vet jo mye om Valencia! (også om de stygge pengestyrte folka) Hmm... Blir interessant å se... Blir værtfall en utrolig tett kamp tror jeg... Endret 10. april 2007 av hansenx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå