banansplitt™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan ikke si det lukter så mye ligagull av dere akkurat. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det faen meg mulig? 17 cornere og ikke ett jævla mål?! Vi bør score 3-4 mål i dag MINST Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 HELVETTE SATAN!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 meh, nok en 0-0 kamp dette. Vi fortjener dog å vinne, siden vi er mye bedre en west-ham. Desverre er ikke det offensive spillet vårt noe særlig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Da var det slutt... Da takker jeg for meg, og går og får ut frustrasjonen min et annet sted For en kamp... FY FAEN, AT VI IKKE SKAL GREIE DETTE! VI STYRER DETTE JÆVELSKAPET, MEN ALIKKEVEL O-0. FAEN Endret 1. desember 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan ikke si det lukter så mye ligagull av dere akkurat. Ikke dere heller når dere taper alle storkampene som tilslutt viser seg å være veldig viktige. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fy faen så jævla tragisk! Og dommern? Han kødden på backen til west ham hadde jo 6-7 hands, og dommern dømte ikke på noen av dem. faen jeg klikker altså.. Det verste er at vi ikke klarer å avgjøre dette selv. ALTFOR SEINT BYTTE AV BABEL FOR FAEN!! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 *Dunker hodet taktfast i veggen." Faen i helvete så frustrerende. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vinner vi ligaen i år, er virkelig konkurrentene våre elendige i år. Herregud for et møkkaspill. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skjønner ikke hylekoret mot Benayoun her, han er banens beste hos dere så langt. Du kan seriøst ikke ha sett kampen. Bønna var ELENDIG. Alene ødelagger han 4-5 angrep fordi han til tider tror han er Supermann. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg blir kvalm! Det verste galskapen jeg har sett!!!!! Forbanna dritt!!!!! Fotballen seirer ikke... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 For seint bytte av Babel? Syns ikke han fikk til noen ting jeg, akkurat som alle kamper tidligere i år. Han hadde ei god avslutning, ellers bare mistet han ballen. Ikke at Riera var noe bedre men. Håper det kommer en bedre høyreving, venstreback og eventuelt en spiss til i januar. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og nok en gang driter vi oss så jævlig loddrett ut at det er en skam, det er ikke på nivå med tippeligaen engang. Glem alt om å forsterke backrekken, vi er så ræva fremover at det er der vi burde være bekymra. Vi scorer faen så lite mål. Spessielt Riera og Keane skuffa nok en gang brutalt. Tottenham gjorde jammen et knallsalg der Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skjønner ikke hylekoret mot Benayoun her, han er banens beste hos dere så langt. Du kan seriøst ikke ha sett kampen. Bønna var ELENDIG. Alene ødelagger han 4-5 angrep fordi han til tider tror han er Supermann. Han var ikke så fryktelig mye mer dårlig enn de andre på alget vårt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vinner vi ligaen i år, er virkelig konkurrentene våre elendige i år. Herregud for et møkkaspill. Tror neppe vi trenger å tenke på det. Med slike lagoppstillinger og bytter skal vi konse mer på å komme oss til CL neste år. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg blir kvalm! Det verste galskapen jeg har sett!!!!! Forbanna dritt!!!!! Fotballen seirer ikke... Kan ikke si vi spiller fotball ass.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skjønner ikke hylekoret mot Benayoun her, han er banens beste hos dere så langt. Du kan seriøst ikke ha sett kampen. Bønna var ELENDIG. Alene ødelagger han 4-5 angrep fordi han til tider tror han er Supermann. Han var ikke så fryktelig mye mer dårlig enn de andre på alget vårt Nei sant, men han var absolutt ikke den beste. Alonso/Carra/Reina var imo Liverpool's beste idag. Dossena gjorde faktisk ikke så mange feil, men legg merke til at 9/10 av pasningene hans går rett til sidemannen hver eneste gang. Greit nok det hvis vi leder, men det gjør vi ikke. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vi skapte vell 10 sjanser, 17 cornere. Eide spillet totalt. men, vi er ALT for dårlig foran mål. En så forferdelig kamp var det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå