SkagenK Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Så jævelig tamt forover!! Ikke bare det, West Ham er ganske kompakte i kveld... Vi styrer alt, men alikkevel kom Bellamy nærmest. Håper på bedre spill, og Benayoun irriterer vettet av meg. Han mister ballen mye, og det hjelper oss ikke. Dossena har ikke vært så verst i kveld, den pasningen til Yossi var faen meg punktlig til å komme helt fra venstre til høyre side av banen... Benayoun går alt for mye innover i banen også, det hjelper ikke når vi trenger mer bredde i spillet. Riera har heller ikke vært god. Dossena har vært OK. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bønna har vært bedre en Riera idag. Men, Bønna passer ikke som kant/ving. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har Dossena fått så mange utfordringer der nede på backen? Nope. Det blir det samme som å si at Carra spiller feilfritt. Ingen av dem har hatt noe særlig å stri med. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Riera har vært veldig dårlig ja. Dossena har faktisk utmerket seg litt med noen deilige pasninger og noen bra inlegg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg flirer om Dossena og benayoun avgjør kampen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Riera har vært veldig dårlig ja. Dossena har faktisk utmerket seg litt med noen deilige pasninger og noen bra inlegg. Og et par dårlige pasninger, som stoppet angrep. Riera har vært under forventning, mens Dossena har jo egentlig ikke vært så elendig. Keane vises ikke, og Bønna er en vits. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg flirer om Dossena og benayoun avgjør kampen. Jeg jubler Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg flirer om Dossena og benayoun avgjør kampen. Jeg jubler ' Jeg tilgir. Men bare for denne kampen. Endret 1. desember 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg jubler uansett hvem som scorer Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 SCORE MÅL!! Nå er jeg møkkalei av at vi aldri greier å spille oss gjennom dype forsvar på Anfield og vinner de kampene vi absolutt SKAL vinne. COME ON YOU REDS!!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Haha, morsomt når Gilette oppdaget at han var på storskjerm. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Wow, Gerrard ble sur der på Kuyt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 HVA FAEN I HULE HELVETE KUYT?!?! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, han ble sur med god grunn og. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Wow, Gerrard ble sur der på Kuyt Det ble jeg også!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette var psyko-redning... DÆVEN, AT DET VAR YOSSI Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når han først treffer, så må det være en bra keeper der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Omg, jeg så reprise en gang til nå. Det var ikke bare "for en redning", det var faktisk den beste jeg har sett på lenge. Dææææven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå