lknight Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 også blir det Benayoun som avgjør det her... Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fet tifo Hva var det som sto på den? Fikk det ikke med meg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 86/14 i possesion til oss. hahaha! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 86/14 i possesion til oss. hahaha! Så kom Bellamy, faen som jeg skvatt... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Helvete, ikke no satelitt signal på Setanta. Bønna har allerede rukket å kløne til et par angrep. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Så jævelig tamt forover!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Keane glemte vel å gå ut på banen før kampen. Jeg har ikke sett noe til ham akkurat. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fet tifo Hva var det som sto på den? Fikk det ikke med meg Skjønte det ikke jeg heller Skal legge ut bilde av den når/om jeg finner. Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kampen ser jo ut til å gå vår vei. Må bare male på så kommer målet, i verste fall på dødball. Men er det noen som vet hva budskapen på den storslåtte tifoen før kampen var? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 86/14 i possesion til oss. hahaha! 52:48 til pause, ikke så sykt det. Kunne lett stått 0-1 også, stolpen kom i veien Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Så jævelig tamt forover!! Ikke bare det, West Ham er ganske kompakte i kveld... Vi styrer alt, men alikkevel kom Bellamy nærmest. Håper på bedre spill, og Benayoun irriterer vettet av meg. Han mister ballen mye, og det hjelper oss ikke. Dossena har ikke vært så verst i kveld, den pasningen til Yossi var faen meg punktlig til å komme helt fra venstre til høyre side av banen... Kunne lett stått 0-1 også, stolpen kom i veien Og et par fingertupper... Endret 1. desember 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 nei svartens pill. om ikke benny blir solgt fort som svarten så vet jeg snart ikke. jeg sitter bare å river meg i håret når jeg ser på den tullingen.. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dossena har faktisk vært ganske god i dag, til han å være. To herlige langpasninger. Hyypia er sjefen, satser på at han scorer på en corner i andre omgang, unner han det. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Dette er så jævlig typisk Liverpool. Det eneste som manglet var at skuddet fra Bellamy gikk inn. Her må det konses, og vi må sette minst EN av de 30 angrepene vi har.. Edit: Ja, Hyypia har vært herlig til nå! Fantastisk den flippen han hadde over den ene spissen/vingen til WH. Endret 1. desember 2008 av CCola Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 86/14 i possesion til oss. hahaha! 52:48 til pause, ikke så sykt det. Kunne lett stått 0-1 også, stolpen kom i veien Det kunne stått 4-1 også ;b Men, green kom i veien. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke akkurat noe sjokk dette her. Men tror nå vi får målet vi trenger til slutt. Få ut Bønna og inn med Babel. Flere som har vært under pari utpå der. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 nei svartens pill. om ikke benny blir solgt fort som svarten så vet jeg snart ikke. jeg sitter bare å river meg i håret når jeg ser på den tullingen.. Har samme følelse. Jeg tror jeg hater han så mye at jeg ikke hadde klart å se om han faktisk, mot formodning, skulle gjøre noe bra. Enig med de som sier at Dossena har spilt akseptabelt. Han har ikke utmerket seg nevneverdig, men har heller ikke gjort noen tabber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå