Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla drittlag.. Dossena hadde jeg regnet med.. Men herregud, Hyypia og Bønna?

 

Hyyipa hadde passet litt bedre mot Stoke kanskje, men mannen har jo ikke skuffet en gang når han har fått sjangsen - denne sesongen. Ikke som jeg husker.

 

Bønna? Nei, enten Pennant inn der, eller Kuyt ned, og Babel på topp. Dette er en kamp han virkelig kan vise seg frem i. Det er jo faktisk mer satsning å starte med Bønna, enn å starte med Babel, imo.

 

Jaja, vi får satse på at vi setter sjangsene våre. Om vi gjør det skal det ikke være noe problem å hente 3 poeng her.

 

GL alle, jeg stikker!

Lenke til kommentar
Vi har jo knapt sett han spille i PL.

Selv ville jeg også sett Insua på banen, men Rafa vil det tydeligvis ikke slik.

Han har vel fem ligakamper nå, og har gjort stødige kamper. Jeg ser også omtrent hver reservekamp, og er mer enn sikker på at Insua er god nok til å starte for oss, spesielt med de problemene vi har per dags dato på venstreback med en skadet Aurelio som svinger i prestasjonene og en Dossena som ikke har innfridd i det hele tatt. Vi hadde ikke hatt noe å tape på spille Insua, det er jeg sikker på. Samtidig var jeg også omtrent sikker på at Rafa ikke ville starte med ham i dag.

Lenke til kommentar

mitt første innlegg i denna tråden! :)

 

eg håper virkelig at guttan strammer inn grepet i kveld altsåh! har slengt på med 1250kr (2500kr totalt) på hendholdsvis 3-0 og 3-1 til oss! :) 3-0 odds = 9.00 ... 3-1 odds = 12.50

 

LYKKE til alle pudlians!

 

herlig at Babel er på benken da, sjøl om eg skulle sett han starte akkurat denne kampen..

 

håper Hyypia tar seg av Bellamy..

Endret av lknight
Lenke til kommentar
Hvem er best av Dossena, Insua og Riise? Ser ut som om dere savner nordmannen når Aurelio er skadet.

 

Det verste er at jeg faktisk savner Riise når Dossena kløner det til. Riise var jo ikke så mye bedre på slutten, men han har faktisk bevist tidligere at han duger mot bra lag.

 

Vanskelig for meg å si hvem som er best, da jeg så vidt har sett Insua i aksjon.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Hvem er best av Dossena, Insua og Riise? Ser ut som om dere savner nordmannen når Aurelio er skadet.

Riise hvis man skal se de siste årene under ett, men ikke hvis man kun skal se på fjoråret. Jeg ville faktisk sagt Insua ut ifra alle de kampene jeg har sett ham, men føler det blir litt feil også siden han aldri har spilt fast på toppnivå, kun enkeltkamper innimellom. Man kan ikke sammenligne å spille fast på reservelaget og å spille fast i Premier League/Serie A. Dossena skal jo visstnok være veldig god, men har langt ifra innfridd i England så langt hvert fall. Jeg så ham aldri i Italia så skal ikke uttale meg. Derfor må jeg si Riise, men Insua kommer til å bli den beste av dem, det er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...