D'Amico Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Gjennomsnitt attendances på klubben har vært høyere enn alle andre team i engelsk fotball for alle, men seks sesonger siden 1964-65. etter å ha vunnet 20 store æresbevisninger siden starten av Alex Ferguson's regjeringstid som manager i november 1986 Mulig ordforrådet mitt suger, men du bruker ikke æresbevisninger når det handler om fotball I 1968, ble de første engelske klubben til å vinne EM, slo Benfica 4-1 Haha Hva er poenget med den siden egentlig? Salg av "fotball sykler"? Endret 1. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Laget jeg håper på blandet med en realistisk touch. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Kuyt - Gerrard - Masch/Alonso - Riera Keane - Babel Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når vi allerede svinger litt av temaet her, så driver jeg og kjeder meg med Romeriket. I all min kjedsomhet så fant jeg Jesus, som heter David Prutton og spiller på Leeds. Herregud som jeg hater lekser... men, men noe kommer jeg fram til... Lykke til i kveld alle røde! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Im off. Good luck, brake a leg Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Laget jeg håper på blandet med en realistisk touch. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Kuyt - Gerrard - Masch/Alonso - Riera Keane - Babel Håper på det laget der selv, hvis vi stiller i 4-4-2 med Keane-Babel på topp tippper jeg de scorer minst en gang hver Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) The Reds XI in full is: ------------------Reina---------------- Arbeloa-Carragher-Hyypia-Dossena Benayoun---Alonso--Gerrard---Riera ---------------Keane-Kuyt------------- Subs: Cavalieri, Insua, Agger, Babel, Mascherano, Lucas, Ngog. Ser det ut til Endret 1. desember 2008 av Dalglish Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når vi allerede svinger litt av temaet her, så driver jeg og kjeder meg med Romeriket. I all min kjedsomhet så fant jeg Jesus, som heter David Prutton og spiller på Leeds. Herregud som jeg hater lekser... men, men noe kommer jeg fram til... Lykke til i kveld alle røde! Prutton er Gud i Southampton på FM 06. Håper vi har en kamp ala den i vår, med storseier og langskudd i mål. Lykke til, folkens! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå er vi i gang med undervurderingen igjen ... Dossena, Hyypiä, Benayoun? Nei! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jævla drittlag. Hyypia, Bønna, Dossena og ingen Babel fra start. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Tipper 2-1 Benayoun, Gerrard blir målscorerne. Tipper nesten alltid feil da Endret 1. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gah.. Må si meg utrolig skuffet over det laget. Dossena kan brenne. Hyypia hakket bedre, men nei takk.. Bønna kan ta seg en bolle.. Forundra over at han ikke klemmer innpå Lucas på toppen av det hele >.< HVOR ER BABEL?!? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hyypia mot Bellamy.. hmm. Hvem skal starte istedet for Dossena mener du da Brax? Og, Babel er ikke god nok til å starte en kamp enda i mine øyne. Ville ha sett pennant istedet for Benayoun. Endret 1. desember 2008 av Dalglish Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ja for et lag.. hvorfor ikke bare slenge inn plessis og lucas i samme slengen så får vi årets lag Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hihihi, skjønner godt at dere av og til river dere i håret av Benitez. Hyypia og Dossena, vel farten skal dere slite hardt med. Å hvor er Agger og Babel ? Å hvorfor ikke Gerrard på høyre isteden for Bønna? Så Masche i midten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Insua skulle startet når Aurelio er skadet, Babel skulle spilt isteden for Benayoun og blitt satt på spissplass mens Kuyt gikk ned til kant, og Agger burde spilt foran Hyypiä. Mine meninger. Edit: Vel, jeg er nå veldig glad for at Benitez ikke spiller Gerrard på høyre lenger, der hører han ikke hjemme i forhold til hva han utretter i midten. Endret 1. desember 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Edit:Vel, jeg er nå veldig glad for at Benitez ikke spiller Gerrard på høyre lenger, der hører han ikke hjemme i forhold til hva han utretter i midten. Enig med deg i at Gerrard hører hjemme på midten, men i denne kampen hadde jeg forstått det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Insua er jo ikke god nok for startoppstillingen enda. Ikke at Dossena er det eller. Men jeg skjønner godt at Rafa ikke vil peise ut en uerfaren insua. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Insua per dags dato er opptil flere ganger bedre og tryggere enn Dossena. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Dalglish: Insua burde få sjangsen i stedet for feite, trege, lite lønnsomme Dossena. Frykter forøvrig hurtigheten til Bellamy når han møter Hyypia.. Babel ikke klar for en kamp?! Det er jo i AKKURAT sånne kamper man bør gi gutten kamptrening! Sjangsen til å vise seg frem foran The Kop mot en antatt svakere motstander.. Enig med Hewitt. Endret 1. desember 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skal bli lynsjestemning om Liverpool kaster bort denne sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå