Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjennomsnitt attendances på klubben har vært høyere enn alle andre team i engelsk fotball for alle, men seks sesonger siden 1964-65.

 

etter å ha vunnet 20 store æresbevisninger siden starten av Alex Ferguson's regjeringstid som manager i november 1986

Mulig ordforrådet mitt suger, men du bruker ikke æresbevisninger når det handler om fotball :)

 

I 1968, ble de første engelske klubben til å vinne EM, slo Benfica 4-1

 

Haha :rofl: Hva er poenget med den siden egentlig? Salg av "fotball sykler"? :p

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når vi allerede svinger litt av temaet her, så driver jeg og kjeder meg med Romeriket.

 

I all min kjedsomhet så fant jeg Jesus, som heter David Prutton og spiller på Leeds. :D

 

Herregud som jeg hater lekser... men, men noe kommer jeg fram til...

 

 

2v9ov8z.png

 

DavidPrutton_622372.jpg

 

 

Lykke til i kveld alle røde!

 

Prutton er Gud i Southampton på FM 06. :p

 

Håper vi har en kamp ala den i vår, med storseier og langskudd i mål. Lykke til, folkens!

Lenke til kommentar

Insua skulle startet når Aurelio er skadet, Babel skulle spilt isteden for Benayoun og blitt satt på spissplass mens Kuyt gikk ned til kant, og Agger burde spilt foran Hyypiä. Mine meninger.

 

Edit:

Vel, jeg er nå veldig glad for at Benitez ikke spiller Gerrard på høyre lenger, der hører han ikke hjemme i forhold til hva han utretter i midten.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Dalglish:

 

Insua burde få sjangsen i stedet for feite, trege, lite lønnsomme Dossena. Frykter forøvrig hurtigheten til Bellamy når han møter Hyypia..

 

Babel ikke klar for en kamp?! Det er jo i AKKURAT sånne kamper man bør gi gutten kamptrening! Sjangsen til å vise seg frem foran The Kop mot en antatt svakere motstander..

 

Enig med Hewitt.

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...