Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det meldes nå at vi ikke er interesserte i å hente Owen. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0

Kan ikke si jeg vart trist av å lese det men..

Jeg mener Owen hadde vært en flott tilvekst jeg... Kanskje blir han ikke like mye skadet når han kommer tilbake til oss?

Man vet jo aldri, men hadde vi fått han hadde vi hatt en fryktfull angrepsrekke!

Lenke til kommentar

Forrige sesong vant vi 4-0 på Anfield : ) HAttrick av Torres og en av Stevie G.

Fra liverpool.no;

+ Innbyrdes oppgjør på Anfield (liga): Liverpool vunnet 35, uavgjort 13, tapt 3.

+ Innbyrdes oppgjør totalt (liga). Liverpool vunnet 53, uavgjort 28, tapt 21.

---------------

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0

Står om at West Ham scorer sjeldent på Anfield og litt sånt.

Tar vi poeng idag leder vi PL ... Ah. Det hadde vært no. Tenk så deilig : P

Endret av lfcvif
Lenke til kommentar

Westham trives ikke på Anfield, men nesten all resultat statestikk i fotball er meningsløs så lenge ballen er rundt. Altså å spå ut i fra det er litt meningsløst.

Når jeg går over de siste kampene er det ikke mye bra å spore for vår del. Vi er vikelig ikke i form. 2 tap(Et i mikkemus cupen ofc.),2 uavgjort, og 3 seiere elns. 2 Av de seirene var mot veldig "svake" lag.

I dag håper jeg faktisk Rafa har gjort noen større forandringer, slik at vi kan få litt fart på laget.

Vi er i en uvandt possisjon, og jeg lurer litt om nervene spiller oss et puss. Det er her Gerrard og Carra må stå frem å vise vei. De har vert ute en vinternatt før. Dette er en av tingene jeg har etterlyst med Gerrard, han er ikke like synelig på banene lengre. Føler han har et stykke igjenn til der vi kjenner ham best. Nå er nå bare det min mening, la oss ikke diskutere det så voldsomt.(Gerrard er gud, å kritisere han er som å banne i kirken)

Faktisk syns jeg Carrager har hevet seg denne sesongen. Han var ikke uoutstanding i fjoråret, og virket litt rusten i starten i år. Virket som fokuset var en annen plass, snakket om å bli trener, biografier osv. Men nå syns jeg det er veldig bra, det kommer seg.

Er ikke lenge siden vi ledet PL da lfcvif, men vi somlet det bort med en gang mot Tottenhottene.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Tror at det enten blir en storseier eller at vi klarer å drite oss ut. Hadde vært gøy å vinne med store sifre for en gangs skyld i år. Har ikke akkurat vært mange av de til nå.

Tviler på et blir store sifre uten Torres.

Håper på et Keane mål, og gjerne nok en storkamp av Alonso!

Tror det blir en kjedlig kamp, som vi styrer 100%

Lenke til kommentar
Tror at det enten blir en storseier eller at vi klarer å drite oss ut. Hadde vært gøy å vinne med store sifre for en gangs skyld i år. Har ikke akkurat vært mange av de til nå.

Tviler på et blir store sifre uten Torres.

Håper på et Keane mål, og gjerne nok en storkamp av Alonso!

Tror det blir en kjedlig kamp, som vi styrer 100%

Er godt mulig at det endelig skal løsne skikkelig for Keane hvis han bare setter de sjangsene han ofte har fått alene med keeper. Hvis Kuyt, Alonso og Riera også spiller bra kan målene fort renne inn. Håper på spilletid for Babel også.

Lenke til kommentar

Regner med at laget i dag blir seende ut som dette:

-------------Reina---------------

Arbeloa-Carra-Agger-Dossena

--------Masche-Alonso---------

-----Kuyt - Gerrard - Riera

--------------Keane------------

Ingen overraskelser der.

Må nok belage meg på stream ikveld. Linkz?

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=24937∂=sports

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Vell, Kuyt avslutter ivertfall. All ære til han for det. Vi avslutter nesten aldri, det er problemet. Dritt lei av å se ballen blir somlet bort ved 16 meteren nå.

Har akkurat sett igjennom alle Torres sine mål sist sesong + retur kampen mot Arsenal i CL. Nå eg jeg i form til å stikke å se mot Westham :D

Lenke til kommentar

Litt snakk utenom kampen her også.

Noen som har sett på siden til Fotballsykler.no? De reklamerer på .no.

Er den mest talentløse siden jeg har sett! Virker som siden er oversatt med freetranslation.com eller noe. Men de har jo adresse i Norge så, det virker jo som det er et norsk konsept?

Liker ikke at .no reklamerer for en en side som virker så useriøs.

Kan sitere noe av teksten:

Liverpool Football Club er en engelsk profesjonell Association Football Club er basert i Liverpool, England. Liverpool spille i Premier League, og er de mest suksessrike klubben i historien til engelsk fotball, har vunnet flere trofeer enn noen annen engelsk klubb

De har også vunnet den League Cup rekord sju gange.

Klubbens tradisjonelle fargene var rødt og hvitt, men dette ble endret til alle røde i 1960.
Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Haha, jeg likte denne om United jeg: "Gjennomsnitt attendances på klubben har vært høyere enn alle andre team i engelsk fotball for alle, men seks sesonger siden 1964-65"

Edit: Og denne om Arsenal: "på denne tiden Arsenal har vunnet en kopp dobbeltrom, to ytterligere League og FA-cupen Doubles, Premier League-tittelen unbeaten, og ble den første London-klubben å nå Mesterligaen Final."

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...