Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Insua er ivertfall med i troppen i morgen, det er posetivt :) Blir nok benken, men det er en start. Han har vell vert på benken 1 gang før i år.

Nå gleder jeg meg til kamp. Håper vi får 4-4-2.

Han har da vel vært på benken mer enn 1 gang? :S

 

Tenkte først og fremst kamper som betyr noe, men mulig det har vert mer en 1 ja. Aurelio har jo vert skadet ved et par anledninger før.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde da ikke å provosere, ikke ta alt så jævla seriøst du. Berba er jo god han, men lat er han, noe å si på det er det ikke. Å akkurat nå hoppa du jo på det toget du prater om og gjorde ingenting annet en å provosere. Jeg og kan si ting om scum spillere dere ikke liker...

 

ps: unødvendig og quote et innlegg som er rett over.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde da ikke å provosere, ikke ta alt så jævla seriøst du. Berba er jo god han, men lat er han, noe å si på det er det ikke. Å akkurat nå hoppa du jo på det toget du prater om og gjorde ingenting annet en å provosere. Jeg og kan si ting om scum spillere dere ikke liker...

 

ps: unødvendig og quote et innlegg som er rett over.

Var jo akkurat det jeg ikke gjorde. Men spar meg, jeg gidder ikke diskutere på nivået ditt. Om noen andre føler for å diskutere det noe motsigende sitatet til Benitez så er de velkommen til det.

 

jeg liker forøvrig alle "scum" spillere.

 

ps: Det er nødvendig i tilfelle en tulling kommer i mellom.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Selvsagt liker du alle, og nei det er ikke nødvending.

 

anyway. Nå merker vi godt hvor ræva det var med tapte poenger mot stoke og fullham. Hadde vi ikke drete på draget der så kunne vi fått en fin luke, spessielt med seier mot west ham.. Vi kan ikke gå på mange flere poengtap i slike kamper :ermm:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som finner dette litt selvmotsigende?

 

- Den naturlige utviklingen for ham når han blir eldre og mister en del av hurtigheten eller kondisjonen, er å bli spiss.

Greit nok. Men du trenger ikke løpe SÅ mye som spiss, som midtbane. Er vel kanskje noe i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...