El Pistolero Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Agreed. Vi SKAL vinne imorgen. Alt annet enn seier er katastrofe... COME ON YOU REDS!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vinner vi ikke imorgen, slår jeg hodet i bordet, å tar en 2 timers joggetur. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vinner vi ikke imorgen, slår jeg hodet i bordet, å tar en 2 timers joggetur. Jeg gjør noe verre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 jeg har examner,så jeg kommer nok bare til å skrive noe veldig stygt på et stykke papir og spise det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gleder meg som faen til i morgen nå. Utgangspunktet er fabelaktig, vi kan ta tabelltopp og få en trepoengsluke ned, og det vil gi oss et løft i de videre kampene tror jeg. Men det er denne kamper vi har en tendens til ikke å vinne, så jeg tar ingenting for gitt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror ikke vi skal være så kjepphøye på forhånd. Sannsynligvis vinner United, mens Chelsea og vi taper. Tenk hvor tett det begynner å bli da... Håper ikke den siste spådommen slår til... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tapte 4-1 hjemme mot West Ham på FM.. Agger utvist etter 5 minutter (feilaktig). Håper dette ikke blir tilfelle i morgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror ikke vi skal være så kjepphøye på forhånd. Sannsynligvis vinner United, mens Chelsea og vi taper. Tenk hvor tett det begynner å bli da... Håper ikke den siste spådommen slår til... YES! Du er jo Mr. spådom! Gleder meg mer til kampen i morgen nå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tapte 4-1 hjemme mot West Ham på FM.. Agger utvist etter 5 minutter (feilaktig). Håper dette ikke blir tilfelle i morgen. Jeg vant nettopp 3-0 mot West Ham. Torres, Gerrard og Kuyt scorte. Som på ordentlig ligger jeg på 2.plass og er ute av Ligacupen, men videre i CL. Skal det være realistisk, så skal det være realistisk. Spilt 5 kamper mer på FM da men. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skulle ligge til rett for oss nå, tviler på vi takler det presset. Håper jeg tar feil. Kuyt scorer i morgen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) YES! Du er jo Mr. spådom! Gleder meg mer til kampen i morgen nå Vel hvis den slår til, skal jeg i alle fall ALDRI mer uttale meg om hva jeg tror! Endret 30. november 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 YES! Du er jo Mr. spådom! Gleder meg mer til kampen i morgen nå Vel hvis den slår til, skal jeg i alle fall ALDRI mer uttale meg om hva jeg tror! Neiii, syns det er gøy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vel hvis den slår til, skal jeg i alle fall ALDRI mer uttale meg om hva jeg tror! OM liverpool, si så mye du vil om resten av lagene. Du er vel ikke av asiatisk opphav, SuperP? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du er vel ikke av asiatisk opphav, SuperP? Nei? Hvordan det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 You're like a fortune cookie. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 You're like a fortune cookie. Haha, so true Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg skal skrive eksamen i idrettspsykologi i morgen. Hvis vi taper, får jeg noe å skrive om. Jeg kødder ikke, det skal flettes inn. Jeg gjorde det i fjor når vi gikk på en smell. Mot Wigan var det vel. Og Reading nevnte jeg også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Insua er ivertfall med i troppen i morgen, det er posetivt Blir nok benken, men det er en start. Han har vell vert på benken 1 gang før i år. Nå gleder jeg meg til kamp. Håper vi får 4-4-2. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Insua er ivertfall med i troppen i morgen, det er posetivt Blir nok benken, men det er en start. Han har vell vert på benken 1 gang før i år.Nå gleder jeg meg til kamp. Håper vi får 4-4-2. Han har da vel vært på benken mer enn 1 gang? :S Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Insua er ivertfall med i troppen i morgen, det er posetivt Blir nok benken, men det er en start. Han har vell vert på benken 1 gang før i år.Nå gleder jeg meg til kamp. Håper vi får 4-4-2. Håper Insua får tatt skrittet opp i år og får spille. Har ikke sett så mye av han i action, men han er i start XI'ern min på FM. Han blir så sinnsykt god! 5 assist og 2 mål etter 10 PL-kamper Endret 1. desember 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå