Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tapte 4-1 hjemme mot West Ham på FM.. Agger utvist etter 5 minutter (feilaktig). Håper dette ikke blir tilfelle i morgen. :p

Jeg vant nettopp 3-0 mot West Ham. :) Torres, Gerrard og Kuyt scorte. Som på ordentlig ligger jeg på 2.plass og er ute av Ligacupen, men videre i CL. :p Skal det være realistisk, så skal det være realistisk. :p Spilt 5 kamper mer på FM da men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Vel hvis den slår til, skal jeg i alle fall ALDRI mer uttale meg om hva jeg tror!

OM liverpool, si så mye du vil om resten av lagene. :D

 

Du er vel ikke av asiatisk opphav, SuperP? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal skrive eksamen i idrettspsykologi i morgen. Hvis vi taper, får jeg noe å skrive om. Jeg kødder ikke, det skal flettes inn. Jeg gjorde det i fjor når vi gikk på en smell. Mot Wigan var det vel. Og Reading nevnte jeg også.

Lenke til kommentar
Insua er ivertfall med i troppen i morgen, det er posetivt :) Blir nok benken, men det er en start. Han har vell vert på benken 1 gang før i år.

Nå gleder jeg meg til kamp. Håper vi får 4-4-2.

 

Håper Insua får tatt skrittet opp i år og får spille. Har ikke sett så mye av han i action, men han er i start XI'ern min på FM. Han blir så sinnsykt god! 5 assist og 2 mål etter 10 PL-kamper :p

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...