Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad for at vi har en viss fordel samme hvem vi møter - Valencia kjenner Benitez utrolig godt, og Chelsea har vi et psykologisk cup-overtak på, spesielt etter hvordan vi slo dem ut forrige gang. :p Det har selvsagt heller lite å si når kampene sparkes igang, men det er alltid greit å ha en liten fordel før kampstart, kanskje spesielt for oss supportere. Samme for meg hvem vi møter egentlig, jeg håper vel Chelsea ryker ut nå slik at det dermed blir Valencia, men samtidig hadde det ikke gjort meg noe å sende Chelsea på dør igjen. :p Men tar motstanderen som det kommer, skal vi vinne turneringen må vi kunne slå hvem som helst uansett, og forskjellene mellom Chelsea og Valencia er ikke så store. Så lenge vi kommer oss til semifinalen (det skal litt til å ryke på en smell nå da, men man skal vel aldri være for eplekjekk heller) tar vi det som det kommer.

Lenke til kommentar

det laget jeg frykter mest nå er roma. sitter med en følelse av at italienerne avanserer mot united i kveld. hjemmelaget savner sentrale spillere, og må angripe mot et roma lag som er et av europas beste kontringslag! har spilt roma til 6 i odds. innen en eventuell finale må vi ha kewell tilbake i rimelig godt slag - gonzales er for tiden en akilles hæl.

Lenke til kommentar
Har ikke troa på at Kewell kan utgjøre noen forskjell i et evt. CL comeback, han er ikke den spilleren han var i Leeds lenger.

8348897[/snapback]

Han spilte jo glimrende før finalen i 2005 og før/under VM i sommer.. Skal ikke tvile på at han kan utgjøre en stor forskjell. Trenger en på venstresiden nå som Aurelio er skadet og Gonzales ikke er bra nok enda.

Kan jo selvfølgelig bruke Riise som ving og Arbeloa på backen, men sier ikke nei takk til Kewell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...