Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell vell, mitt lag mot Westham:

 

Arbeloa-Carra-Agger-Insua

Pennant-Gerrard-Alonso-Riera

Babel/El Zhar-Kuyt

Du får bare drømme om det laget der.. Aldri om Rafa starter med Pennant, Insua (og El Zhar) i en kamp :p Regner kanskje med Dossena starter siden han spilte ok sist kamp, og Rafa har klokketro på han, såeh..

Var du dritas sist kamp? Så du den i heletatt? Dossena spilte som en tullkuk.

 

Nei, og derav navnet mitt Lag.

 

Foresten har han varslet endringer så det er ikke godt og vite. Jeg forventer ivertfall at Keane blir benket snart.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Vell vell, mitt lag mot Westham:

 

Arbeloa-Carra-Agger-Insua

Pennant-Gerrard-Alonso-Riera

Babel/El Zhar-Kuyt

Du får bare drømme om det laget der.. Aldri om Rafa starter med Pennant, Insua (og El Zhar) i en kamp :p Regner kanskje med Dossena starter siden han spilte ok sist kamp, og Rafa har klokketro på han, såeh..

Var du dritas sist kamp? Så du den i heletatt? Dossena spilte som en tullkuk.

 

Nei, og derav navnet mitt Lag.

 

Foresten har han varslet endringer så det er ikke godt og vite. Jeg forventer ivertfall at Keane blir benket snart.

Jeg syntes nå Dossena spilte sin beste kamp i Liverpool-trøya sist kamp, og .no er enig med meg.. Og Keane ble benket sist kamp. GL med DET laget. :)

Lenke til kommentar
Jada, han lagde nesten straffe. Han ble rundtet som en bøye gang på gang. Han var utrolig bra...

Vell, han prøvde. Det skal han ha, men eneste bra han gjorde var å stoppe det skudde som han sklei framfor.

Vel, selvom det ikke alltid er like treffsikkert, gav .no Dossena 7 sist kamp.

 

Dette var virkelig første gang jeg har sett Dossena gjøre noe som helst bra i det hele tatt. Ellers er han bare helt forferdelig dårlig.. Så jeg quoter meg selv:

 

Jadda, det er nesten så jeg håper Dossena driter på draget mens Aurelio er ute, såpass at Rafa får ut fingeren, og prøver ut Insua. :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...