Ol'H Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Veldig typisk at spillere blir matchet for tidlig etter hamstring skader, Giggs var jo et skoleeksempel på det 95-98. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Vell vell, mitt lag mot Westham: Arbeloa-Carra-Agger-Insua Pennant-Gerrard-Alonso-Riera Babel/El Zhar-Kuyt Vi skal klare oss uten Torres, men det er forjævlig surt. Endret 27. november 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 jeg har en ting og si, faen i helvete !!! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det skal være rødt rødt rødt. Ta bort den hvite trusen. Den ødelegger alt! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare å kjøre Babel og Keane på topp så tror jeg det går bra jeg. Skal klare oss uten han mot West Ham, Blackburn, PSV og muligens Hull. Arsenal er om drøye 3 uker, håper vi får han tilbake da hvertfall, men er bare dumt å matche han for tidlig da også. Håper mer at vi får tilbake Aurelio mot Arsenal egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 IKNEW IT! CRAP ON A COBB!! -tia-: Stikk på virgin storsenter og shop ur brains out. Nattklubbene i pool er digge. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Taklingen i går var jo latterlige rødt kort ! Spilleren fikk ikke gultkort en gang :o Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Taklingen i går var jo latterlige rødt kort ! Spilleren fikk ikke gultkort en gang :o Få se video av det eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Å finne ei dame i Liverpool hadde jo vært drøm, men for min del holder det å finne ei som sympatiserer med Liverpool. Har funnet ei som er United-fan, jeg. Legg til at bestekompisen min er blodfan så går jeg en mørk fremtid i møte. Men jeg sa til henne at hvis hun noen gang står på The Kop (og det vil hun om jeg får viljen min), skal det godt gjøres at hun ikke revurderer hvilken side hun egentlig står på. Endret 28. november 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Å finne ei dame i Liverpool hadde jo vært drøm, men for min del holder det å finne ei som sympatiserer med Liverpool. Er jo litt kjipt den dagen du kommer hjem og finner ut at hele huset er robba, bankkontoen er tømt og dama er borte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ikke overdriv :=) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Å finne ei dame i Liverpool hadde jo vært drøm, men for min del holder det å finne ei som sympatiserer med Liverpool. Er jo litt kjipt den dagen du kommer hjem og finner ut at hele huset er robba, bankkontoen er tømt og dama er borte. Det vil aldri skje ettersom jeg er der å passer på'n Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Torres skaden satt jeg bare å ventet på. Han turte aldri å løpe 100% engang, vise jo bare at han ikke er klar til å starte enda. Ser gjerne dette laget mot WH: ----------------- Reina Arbeloa - Carragher - Hyypia - Agger ------------- Alonso - Masche Babel --------- Gerrard ---------- Rieira ------------------ Kuyt* * Babel og Kuyt bytter mye. Men tørr nesten påstå at det bli dette: --------------- Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena ----------- Alonso - Masche Kuyt ---------- Gerrard ---------- Rieira ------------------ Keane Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Å finne ei dame i Liverpool hadde jo vært drøm, men for min del holder det å finne ei som sympatiserer med Liverpool. Har funnet ei som er United-fan, jeg. Legg til at bestekompisen min er blodfan så går jeg en mørk fremtid i møte. Men jeg sa til henne at hvis hun noen gang står på The Kop (og det vil hun om jeg får viljen min), skal det godt gjøres at hun ikke revurderer hvilken side hun egentlig står på. Bare det ikke er fare for at DU skifter side så er vel alt greit Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Konvertering er ikke umulig. Eksen min var Unitedfan hu også, men tror hu var åpen for å komme over til den gode siden etterhvert. Må bare bearbeide de riktig. Nå kom aldri den sjansen da men.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vell vell, mitt lag mot Westham: Arbeloa-Carra-Agger-Insua Pennant-Gerrard-Alonso-Riera Babel/El Zhar-Kuyt Du får bare drømme om det laget der.. Aldri om Rafa starter med Pennant, Insua (og El Zhar) i en kamp Regner kanskje med Dossena starter siden han spilte ok sist kamp, og Rafa har klokketro på han, såeh.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Aldri i verden om Kuyt skal få spille alene spiss. Hiv han på vingen og Babel på topp. Kuyt - Gerrard - Riera Babel Eventuelt i en 4-4-2 der Babel og Keane spiller spisser, Kuyt og Riera på vingene, samt at Gerrard og Masch/Alonso ligger sentralt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå