Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å kjøre Babel og Keane på topp så tror jeg det går bra jeg. Skal klare oss uten han mot West Ham, Blackburn, PSV og muligens Hull. Arsenal er om drøye 3 uker, håper vi får han tilbake da hvertfall, men er bare dumt å matche han for tidlig da også. Håper mer at vi får tilbake Aurelio mot Arsenal egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Å finne ei dame i Liverpool hadde jo vært drøm, men for min del holder det å finne ei som sympatiserer med Liverpool. :p

 

Har funnet ei som er United-fan, jeg. Legg til at bestekompisen min er blodfan så går jeg en mørk fremtid i møte. Men jeg sa til henne at hvis hun noen gang står på The Kop (og det vil hun om jeg får viljen min), skal det godt gjøres at hun ikke revurderer hvilken side hun egentlig står på.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Å finne ei dame i Liverpool hadde jo vært drøm, men for min del holder det å finne ei som sympatiserer med Liverpool. :p

Er jo litt kjipt den dagen du kommer hjem og finner ut at hele huset er robba, bankkontoen er tømt og dama er borte.

 

Det vil aldri skje ettersom jeg er der å passer på'n :)

Lenke til kommentar

Torres skaden satt jeg bare å ventet på. Han turte aldri å løpe 100% engang, vise jo bare at han ikke er klar til å starte enda.

 

Ser gjerne dette laget mot WH:

----------------- Reina

Arbeloa - Carragher - Hyypia - Agger

------------- Alonso - Masche

Babel --------- Gerrard ---------- Rieira

------------------ Kuyt*

* Babel og Kuyt bytter mye.

 

Men tørr nesten påstå at det bli dette:

--------------- Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena

----------- Alonso - Masche

Kuyt ---------- Gerrard ---------- Rieira

------------------ Keane

Lenke til kommentar
Å finne ei dame i Liverpool hadde jo vært drøm, men for min del holder det å finne ei som sympatiserer med Liverpool. :p

 

Har funnet ei som er United-fan, jeg. Legg til at bestekompisen min er blodfan så går jeg en mørk fremtid i møte. Men jeg sa til henne at hvis hun noen gang står på The Kop (og det vil hun om jeg får viljen min), skal det godt gjøres at hun ikke revurderer hvilken side hun egentlig står på.

Bare det ikke er fare for at DU skifter side så er vel alt greit :)

Lenke til kommentar
Vell vell, mitt lag mot Westham:

 

Arbeloa-Carra-Agger-Insua

Pennant-Gerrard-Alonso-Riera

Babel/El Zhar-Kuyt

Du får bare drømme om det laget der.. Aldri om Rafa starter med Pennant, Insua (og El Zhar) i en kamp :p Regner kanskje med Dossena starter siden han spilte ok sist kamp, og Rafa har klokketro på han, såeh..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...