tc47 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dossena kan vi selge til Brann! Hmm, tror faktisk jeg vil heller se Hantsveit fortsette der jeg Lenke til kommentar
-tia- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Reiser til Liverpool for å se Hull-kampen. Noen tips til hva en kan gjøre i byen den helga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gå berserk i kles-, sports- og teknologibutikkene, spise på Carras restaurant og drikke pils. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gå berserk i kles-, sports- og teknologibutikkene, spise på Carras restaurant og drikke pils. +1 Omvisning på Anfield anbefales også! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Smak på maten i China town, ta en guidet busstur... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Finn deg en kjæreste med leilighet og sesongkort. Det har i hvert fall vært et delmål for mitt vedkommende. Har gått dårlig til nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Finn deg en kjæreste med leilighet og sesongkort. Det har i hvert fall vært et delmål for mitt vedkommende. Har gått dårlig til nå. Hadde vært drømmen det. Finne ei heit dame som er hardcore Liverpoolsupporter og bo i Liverpool med sesongkort. Omg, livet! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Finn deg en kjæreste med leilighet og sesongkort. Det har i hvert fall vært et delmål for mitt vedkommende. Har gått dårlig til nå. Hadde vært drømmen det. Finne ei heit dame som er hardcore Liverpoolsupporter og bo i Liverpool med sesongkort. Omg, livet! Det skal litt til da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er du klar over hvor høy standarden er på damene i Liverpool kontra for eksempel London? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er du klar over hvor høy standarden er på damene i Liverpool kontra for eksempel London? Det kommer an på hvor lav-list du har Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I rest my case. Å finne ei dame i Liverpool hadde jo vært drøm, men for min del holder det å finne ei som sympatiserer med Liverpool. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har faktisk begynt å se på muligheten for å studere i Liverpool Hadde vært drømmen det ja. Syntes standaren på damene i England generelt virker ganske lav, mulig Liverpool er et unntak Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Standarden i England generellt er vel ganske lav ja, men som dere andre sier også tror jeg Liverpool ligger over standarden. Sett mye bra de gangene jeg har vært over. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Snakket deres minner meg om båtturene til Newcastle, det var jaggu ikke mye pent å se på der. Anyways kom jeg i prat med ei ok jente siste turen jeg var over. Fikk til og med skrøyt for at jeg snakket godt Engelsk. Ikke verst For den som måtte lure, det ble ikke julekvelden på meg, og det var heller ikke målet For en pen drakt! Endret 27. november 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Har faktisk begynt å se på muligheten for å studere i Liverpool Hadde vært drømmen det ja.Syntes standaren på damene i England generelt virker ganske lav, mulig Liverpool er et unntak Det er bedre på vest-siden enn øst-siden av England, men er vist best i nord. Endret 27. november 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gudene må da vite hva Vikingene rant over der til alle tider etter Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 "Liverpool FC melder at Torres blir ute i to til tre uker med en hamstringstrekk i høyre lår. Aurelio er ute i to uker med en strekk i venstre legg." Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I rest my case. Heeeeeelvetteeeee .... Drakta var nå så som så da...men den skal nå av uansett Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Du ser hu allerede har begynte å rive den av litt Mongo Setning Endret 27. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 "Liverpool FC melder at Torres blir ute i to til tre uker med en hamstringstrekk i høyre lår. Aurelio er ute i to uker med en strekk i venstre legg." AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGRRRRRRRRRRRGHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå