Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det er meningen at Torres prøver å drible ut bikkja heller. :p Uskyldig lek. Og jeg merker selv at det er jævla vanskelig å spille fotball mot en hund, i mitt tilfelle min egen. Hun går ikke på noe, og slenger seg bare i beina mine for å ta ballen uten å tenke på at hode og andre ting fort kan ryke. :p

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er meningen at Torres prøver å drible ut bikkja heller. :p Uskyldig lek. Og jeg merker selv at det er jævla vanskelig å spille fotball mot en hund, i mitt tilfelle min egen. Hun går ikke på noe, og slenger seg bare i beina mine for å ta ballen uten å tenke på at hode og andre ting fort kan ryke. :p

Hehe, samme med bikkja mi. :p Er jo ikke vits å prøve å finte den, kaster seg jo bare rett i beina og driter i alt annet. Morsomt å spille fotball med bikkja uansett da. :p

 

Tragisk hvis Torres blir ute lenge igjen ja. :(

Lenke til kommentar
¨Den gutten må jo ha Ronny Johnsen blod i seg. Makan, Håper virkelig ikke vi må spille med Dossena fremover, da kan 1.plassen fort ryke

 

Uff, ja. Vi MÅ få inn Insua nå.

 

Til papirspillere vi sliter med. Torres, Keane og Aurelio, syns de har slitt med småskader hele sesongen så langt.

40 millioner pund i skader liksom.... Vet det ikke er deres feil da, er bare frustrende.

 

huff huff:

Rafael Benítez er svært bekymret for at han nok en gang må klare seg uten sin stjernespiss i lang tid fremover.

Triste greier.

Ser ut som Rafa ønsker å fokusere mest på CL (igjen)

Men kanskje det kan være litt lurt med rokering i laget, vi spiller jo ikke akkurat bra for tiden

Jeg er ikke for å rokere på et lag som funker, men enig i at det ikke funker nå. Nå må han begynne å bruke Pennant, Babel når ikke Keane, Insua og Kuyt som spiss. Dassena var horribel i går, sier seg selv at han må bort. Virka jo som han panikka helt når de kom imot.

 

Bikkja mi er faen meg dritrask altså. Skuddfinta går hun på som alle andre hunder, men ikke sjans at jeg springer i fra henne :p

Fin hund :) Savner også min gamle hund som vi hadde i oppveksten, hund blir aldri det samme igjenn.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...