Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ganger er det nesten så en lurer på om man har sett samme kamp, for her er det mange forskjellige oppfatninger.

 

For det første kan jeg ikke forstå at noen kan mene dette var en bra kamp, selv om første omgang var bedre enn andre. Kampen florerte jo av feilpasninger og bortsett fra scoringen, så skapte vi jo omtrent ingen målsjanser!

 

Så er det de som mener Dossena spilte bra. Kanskje hans beste kamp, ikke vet jeg, men det sier litt. Bortsett fra én bra blokkering (det skal han ha), så virker han bare som en tung, treg og klønete spiller som stort sett er på etterskudd og må bruke ulovlige midler for å stoppe motstanderen. Ingen som la merke til hvor aktiv armbruk det var på ham?

 

Men så har tydeligevis jeg vært blind på Riera, for jeg jeg syntes ikke han hadde noen god kamp. Han forsøker ofte, men stort sett går han seg fast og pasningene var til tider helt forferdelig.

 

Torres virket lat og uinspirert og han fikk virkelig ikke bare lange høye baller mot seg. Gerrard hadde flere gode stikkpasninger til ham, som han normalt går på, men ikke gadd i går.

 

Alonso derimot var stor i går. Her snakker vi pasingskvalitet og overblikk. Banens klart beste. Ellers synes jeg Kuyt og Mascherano jobbet bra, og hver gang vi brøt et angrep fra Marseille, så var det en av de to sistnevnte som stod for den bragden.

Lenke til kommentar

Vi kan ikke ha sett samme kampen? Torres jobba veldig mye denne kampen, og noen få løp han ikke gikk på der Gerrard sendte pasningen. Og at vi sender høge baller på han hele tiden gjør det ikke lettere for han. Og Alonso er neppe banens beste med så mange feilpasninger og småfeil. Banens beste er tøff å utnevne her, da Reina hadde noen glitrende redninger men også en feil som kunne blitt stygg, og Gerrard som scora målet og redda oss i denne kampen.

Lenke til kommentar
Er alltid god stemning nå jeg er på Scotsman i United kampene, er vel bare Liverpool-supporterne ;)

 

Og ja, hva skjedde med Mascherano i dag? :confused:

 

Var ikke sånn dårlig da, var bare litt lite liv liksom. Om noen drar noen Liverpoolsanger osv blir det alltid bedre. Sånn sett vert lite liv på kamp i Stavanger også den senere tid.

 

Han mista Hodet.

 

@Super, du kan ikke mene at Mascherano jobba så bra, det haglet med feilpassninger fra ham. Legger man på en Hodeløs takling og 2 så blir det ikke stort bedre.

Kuyt jobba bra. Han vikarierte jo opp til flere ganger på 16 meteren. I begge ender.

Dersom det kom uklart frem så var jeg ikke imponert over kampen i det heletatt. Men det ser ut som vi er lystne på noe til tider i første omgang.

Litt enig med deg på Riera, men han hadde noe fine i går også. Jeg følte kansje han fikk ballen litt mindre i går en tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...