Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fordi dette var en kamp vi *bare* skulle vinne.

 

Gutter Black November er ferdig nå, så jeg spår storspill mot WH

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Begynner å bli heftig lei uttrykket "black november". I fjor vant vi 5 av 6 kamper i november.

 

Uansett: Dossena startet elendig, men kom seg bra etterhvert.

Vi snakker da om november i år, hvor alle tapene har kommet. Også en måned uten Torres, og nesten Gerrard.

Kunnskapsløse begynte å snakke om black november lenge før november begynte. At det faktisk ble en mørkegrå november kan likesågodt være selvoppfyllende profeti.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg tenkte at kampen var i helgen da Daniel. Beklager for at jeg ikke vet akkurat de dagene Liverpool skal spille kamp da. :)

Når valget står mellom faktasvar og litt morsomt svar.så velger jeg alltid det siste.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Dossena sin beste kamp for Liverpool så langt?

 

Nei, han var bedre mot Everton.

 

Så ingen Everton flagg på kampen, men så et skjerf.

Eg redigerte..

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Synes Dossena var helt elendig jeg, som han pleier å være. I 1.omgang hadde vi hvertfall full kontroll på Marseille da, men når Dossena kom inn i 2.omgang blei de straks farligere og det var vel gjerne på den siden. Selg, selg, selg.

 

Ellers en rævva kjedelig kamp og et utrolig lite effektivt Liverpool-lag, men vi gjør jobben hvertfall.

Lenke til kommentar

Dassena? Så dere innlegget eller, måtte han brenne(gikk vist til corner)!(grei skli fremfor Ouwer quel goalkeeper da.) Samme med klovnen Aurelio, er han laget av papir, eller hva faen går det i?

 

Faen for en Møkka kamp til til tider, hvem var det som sa:

Han har vert en urokråke til tider på banen, men vi har da litt av det samme i Mascherano og Skrtel. Slikt kan kureres.

Hvem var det som sa:

Gerrard scorer i morgen, ....

Jaja, jeg gir vell faen. Feels the need to Fremheve himselfe når ingen andre gjør det :p Seriøst, kunne lest den kampen som en åpen bok. Nå må vi snart få se en 4-4-2 med rafa som den ene av spissene med blod på tann. (bildedlig snakk)

Kampen:

Ganske bra første omgang, noe av det bedre jeg har sett i år. Men må jeg gjenta meg selv?: BRENN AV, SKYT FOR FAEN!

Anreomgangen: Slipper vi dem inn i kampen, way to go. Vi startet sesongen med å spille ræv i alle førsteomganger, for så å snu kjerringa(bokstaveligtalt) i andreomgangen. Gidd å gå i oppløsning. Kan Riera snart spille 90 min? Jeg qouter: Hvor faen er Babel? Lukas igjenn..... Hadde det ikke vert for at jeg var 26, så måtte jeg lett etter blodfortynneren i minibaren.

Mye stemte i første omgang i dag, når skal vi putte 2 og 3 null i første omgang? Kuyt, banens beste uten det snev av tvil. Bønna var god til en forandring, og jeg som trodde han var bare JO-JO. Dere så ene passningen. Mascherano sugde i dag, dere trekker ham frem. Jeg poster han som nr 5 so far. Mest pga påvirkning, han var virkelig dårlig i dag.

 

Jeje, Bergen var fun. Plenty rødt på Scotsman. Dårlig stemning, men tok det igjenn på byen. Alastor, gjem brødkniven, dette kommer rett fra hjerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...