Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det ingen som ser kampen hjemme? Kun åtte innlegg i hele første omgang! Det KAAAAAAAAAN jo hende folket ser kamp? Ikke alle som skriver 3 sider med bannord vettu. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det ingen som ser kampen hjemme? Kun åtte innlegg i hele første omgang! Hehe, jeg ser kampen hjemme. Har bare ikke pc'en ved siden av meg :å De siste 15 minuttene av første omgang var helt elendig! Elendig framgang og presisjon i spillet! :S Vi får trøste oss med en ledelse Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Greit, slapp av. Før pleier det å være flere sider med innlegg, men folket er nok for konsentrert på kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Solêr sa bye the way. Han er kul han! Greit, slapp av. Før pleier det å være flere sider med innlegg, men folket er nok for konsentrert på kampen. Hadde det vært PL-kamp hadde det vært noen sider skal jeg tro. Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Solêr sa bye the way. Han er kul han! Greit, slapp av. Før pleier det å være flere sider med innlegg, men folket er nok for konsentrert på kampen. Hadde det vært PL-kamp hadde det vært noen sider skal jeg tro. Mange er sikkert på puber og slikt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Må jo være flere som har tilgang til Viasat 4 enn Canal+? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvorfor bytte inn Dossena? Kamptrenning? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha, "by the way". Sjelden at man hører engelske ord fra norske "fotballeksperter". "Lamperd" og "Tsjerard". Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha, "by the way". Sjelden at man hører engelske ord fra norske "fotballeksperter". "Lamperd" og "Tsjerard". Kaut :O og Kæut Latterlig... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er faktisk ikke noe å si på om Marseille får en goal på slutten her... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Men det gjorde de ikke. Bra med en seier, selv om det kanskje ikke var så ekstremt overbevisende mot slutten. edit: leif Endret 26. november 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jaja, helt greit dette. Black November er overstått!! Pluss at jeg tippet helt riktig resultat. Everton-sjerfet var dagens prestasjon! Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jaja, helt greit dette.Black November er overstått!! Pluss at jeg tippet helt riktig resultat. Everton-flagget var dagens prestasjon! Everton flagg? Noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Ja, det må jeg påstå. En av froskene haddet med seg et Everton.skjerf. Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kaut :O og Kæut Kewt Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 gg. Dossena sin beste kamp for Liverpool så langt? Gjør faktisk ikke noen store feil utenom den håpløse taklingen. Alonso var sinnsykt av og på. Savner flere Agger bidrag fremover. Grei kamp. Forventer samme laget etter helgen. Denne formasjonen vinner kamper. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Minner meg om da Rooney møtte opp på Everton-trening med pool-drakt Btw, det er "Keut" som er det riktige... Endret 26. november 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Herrgud så kjedelig kamp det var. Tror dette hadde vært en perfekt kamp for Babel å starte i. Endret 26. november 2008 av SkagenK Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Helt greit resultat. Elendig spill til tider da men... Syntes vi bør skåre flere mål og dominere kamper igjen. Vi er for tiden bedre på bortebane enn vi er på hjemmebane. Dette bør skjerpes. Vi må få kontroll på motstanderen og vi har nødt til å få Torres tilbake for fullt. Vi skårer ikke uten Gerrard. Hadde vi ikke hatt Gerrard i kveld hadde vi hvertfall ikke vunnet kampen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 ja i alle dager! hvor i svarten er babel? og hvorfor er benny der? og hvorfor spiller vi gang på gang høge baller mot torres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå