Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fortsatt latterlig at du bare lar det være slik uten å diskutere.

Jeg har brukt 3 stk ;)'er i de siste innleggene, Smily's er til for å gjøre et nitrist innlegg litt lettere å lese.

?

Explane..

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Babel kommer selvfølgelig ikke til å forsvinne nå, men det er jo heller ikke til å stikke under en stol at (hvert fall er jeg enig i det) han får for lite spilletid. Han er ung og må matches, og må selvfølgelig som alle andre kjempe seg inn til en plass på laget, men jeg synes han burde starte mye mer enn han får gjøre. Det er mange kamper der vi kan trenge hans kvaliteter fra start, og så er det noen kamper han passer bedre som en joker på benken. Slikt må balanseres, men jeg ønsker Babel fra start oftere allerede nå. Jeg ser veldig gjerne at han starter i kveld, gjerne på topp sammen med Fernando.

 

Jeg prøver bare å si at om han holder fokus å bruker energien sin der han burde, ville dette kansje gått av seg selv. Det nytter aldri å gå "sur", Hvorfor dveler han med fortiden?

Ja, han var veldig god til tider i fjor. Når han har spilt i år, har vi ikke sett samme takter. At Rafa ikke bruker Babel mer en han gjør forstår jeg egentlig litt godt. Skal dog være enig i at han kunne ha kommet innpå i noen flere kamper. Rafa må bruke de som er best i start elleveren, dette har jeg etterlyst lenge.

Totalt sett, er det egenlig ettfett for meg om Keane eller Babel starter, men selv om Keane`s klippekort har gått varmt i det siste, har han alikevell vert bedre en Babel.

Personlig ser jeg helst Kuyt sammen med Torres for øyeblikket.

 

Noe som forundrer meg er at Pennant ikke får sjansen mer, han har jo faktisk vert god de få gangene han har fått slippet til. Han skal vist selges for "enhver pris" nå, tror dette blir en stor bommert. Hadde aldri helt sansen for Pennant, men har endret litt syn på det i senere tid. Han har vert en urokråke til tider på banen, men vi har da litt av det samme i Mascherano og Skrtel. Slikt kan kureres. Når noen som har spilt så lite som han i år, kommer inn å gjør slike kamper, viser han at han er en kvalitetsspiller.

 

Anyways, Jeg er i Bergen og labber til The scotsman for å se kamp.

Brake a leg og lykke til folkens!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

The team

Reina,

Arbeloa, Aurelio, Carragher, Agger,

Mascherano, Alonso, Riera, Kuyt, Gerrard,

Torres.

 

Subs: Cavalieri, Dossena, Benayoun, Lucas, Babel, Keane, Kelly.

 

 

Kan ikke skryte på meg at jeg har sett mye av Martin Kelly fra før akkurat-.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
The team

Reina,

Arbeloa, Aurelio, Carragher, Agger,

Mascherano, Alonso, Riera, Kuyt, Gerrard,

Torres.

 

Subs: Cavalieri, Dossena, Benayoun, Lucas, Babel, Keane, Kelly.

 

 

Kan ikke skryte på meg at jeg har sett mye av Martin Kelly fra før akkurat-.

 

Konge med Gerrard i stedet for Keane. Dette ligner mistenkelig på en perfekt 4-2-3-1 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Får Håpe Kelly får noen minutter ;) HAdde vært gøy :thumbup:

Tror ikke han får det,desverre. :(

 

Hadde egentlig ikke regnet med å se Keane starte idag,men er rimelig skikker på at han starter mot West Ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ta igjen!!

 

Men back on track,godt se Agger spille bra,han var smått elendig mot FUlham

 

Kompisen til Tjerrard sikkert.

:D

Og de spiller på Liverpol (Stokke)/Liverpul (Davidsen)....

 

Stokke er den verste kommentatoren noen gang. Det eneste fornuftige han noen gang har sagt, var i går da han snakket om taklingen på Ronaldo. :w00t:

Du har tydligvis ikke sett fotballkamp med Arild Staverum og Jostein Flo bak micken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...