Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det står da mye fint om Torres der også, blant annet at Torres er bedre enn Tevez :)

 

Edit: Men det er bare å registrere deg der Jefecito (du også Danielzu) hvis du vil ta del i moroa. Der er det ikke sånn at du må være medlem i supporterklubben, så det er fritt fram for alle (sålenge du ikke blir bannet).

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Torres-tråden er litt rar. Første side av tråden så liker alle han og vil ha han til United. Siste side står det at alle hater han. :p

 

Torres-tråden er litt rar. Første side av tråden så liker alle han og vil ha han til United. Siste side står det at alle hater han. :p

 

Torres-tråden er litt rar. Første side av tråden så liker alle han og vil ha han til United. Siste side står det at alle hater han. :p

Ekko?

Lenke til kommentar
Torres-tråden er litt rar. Første side av tråden så liker alle han og vil ha han til United. Siste side står det at alle hater han. :p

 

Torres-tråden er litt rar. Første side av tråden så liker alle han og vil ha han til United. Siste side står det at alle hater han. :p

 

Torres-tråden er litt rar. Første side av tråden så liker alle han og vil ha han til United. Siste side står det at alle hater han. :p

Ekko?

Trakk vel litt for mye på "Svar"-knappen. :p

 

Men Torres-tråden:

Trådens første side:

"Et meget gledelig rykte! Torres er stor, og blir enda større i United! En god arvtager til drakt nummer 10."

 

"Hvis det her er sant så er man utd i ferd med å kjøpe en av verdens beste spisser."

 

Siste sidene:

"Jeg var aldri blant de som ikke ønska Torres til klubben, og er den dag i dag glad for at vi ikke fikk han."

 

"Hater Torres, ser ut som en unge"

 

:D

Lenke til kommentar

Babel kommer selvfølgelig ikke til å forsvinne nå, men det er jo heller ikke til å stikke under en stol at (hvert fall er jeg enig i det) han får for lite spilletid. Han er ung og må matches, og må selvfølgelig som alle andre kjempe seg inn til en plass på laget, men jeg synes han burde starte mye mer enn han får gjøre. Det er mange kamper der vi kan trenge hans kvaliteter fra start, og så er det noen kamper han passer bedre som en joker på benken. Slikt må balanseres, men jeg ønsker Babel fra start oftere allerede nå. Jeg ser veldig gjerne at han starter i kveld, gjerne på topp sammen med Fernando.

Lenke til kommentar
Jeg spurte om det var noen her på forumet som skrev det idiotiske sammenligningen.

 

Mye av det han skrev er jo meget fanbriller, men det er fremdeles hans(uklare?) syn på saken. Mye man kan være uenig om, men om han virkelig mener det,så gjør han det.

 

Du bruker jo ;)-iconet etter hver setning,tenkte å vise hvort *retard*(vi er vel litt for gamle for å bruke det som et motargument?) det er.

Bra du forsto det.

Fortsatt latterlig at du bare lar det være slik uten å diskutere.

Jeg har brukt 3 stk ;)'er i de siste innleggene, Smily's er til for å gjøre et nitrist innlegg litt lettere å lese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...