Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Liverpool trenger en spillertype som Mascherano. Slik jeg ser det er han brillejant teknisk og han kan gjøre de små tingene med ballen ingen andre på Liverpool kan. Det er heller ingen ulempe at han er en god takler og ballvinner samtidig.

Siden han har kommet til Liverpool har han vist stigning. Tror Benitez ser potensiale han har, i motsetning til West-Ham som ikke lot ham slippe til en gang.

Han er ganske enkelt en annerledes spillertype. Hvis han fortsetter på samme spor, mener jeg han har vist seg tilliten verdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, har selv vært på Anfield og sett en vanlig seriekamp, men kvelder med cl er sikkert en helt annen opplevelse. Heldig er du:)

8332897[/snapback]

 

Har selv vært på Anfield på seriekamper jeg også, men European Nights må være noe helt for seg selv, særlig i sluttspillet!

 

Skal btw over for å se Liverpool-Wigan 21.april, anyone else?

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Kan hende du får se kewell i aksjon igjen da.

8338313[/snapback]

 

Godt mulig. Får håpe mannen kan ha litt flaks for en gangs skyld. Håper han kommer sterkt tilbake :)

 

Edit: Hey, gikk plutselig ned til under 2000 post.. Hm..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Litt synd at det allerede er avgjort, da, men kommer nok til å bli en knallopplevelse likevel! Jeg må på Anfield snart. :( Noen som vil være med og reise bort neste sesong? :p

8333439[/snapback]

 

 

Det er da vel ikke synd at det "nesten" er avgjort, hvor hadde pulsen vært om dethadde vært 2-1 til PSV??

 

Jeg blir med på en tur over :) til høsten er vi idag 10 stykker som skal dra sammen, men om det er flere så bare bli med :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...