Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Manchester United v.s. Liverpool Van der saar 9 - 9(+) Reina Neville 8 - 7 Arbeloa Ferdinand 10 - 10 Carragher Vidic 9 - 8(+) Skrtel Evra 10 - 7 Aurelio Giggs 7 - 8 Riera Ronaldo 10 - 8 Kuyt Scholes 8 - 8 Alonso Carrick 8 - 9 Mascherano Rooney 9 - 10 Gerrard Berbatov 9 - 10 Torres Man United 97 - 94 Liverpool Det er min umiddelbare mening. Tror jeg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er dette generelt sett? (LOL!) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Masse merkelige spillervurderinger her. Alonso 8? Neville 8? Haha. Joda. Alonso er nærmere 10 enn 8. Anywho; håper på følgende helter mot Marseille ikveld: Reina; Arbeloa, Carra, Agger, Aurelio; Kuyt, Alonso, Mascherano, Riera; Gerrard; Torres. Tidlig mål og totalt en 3-0 seier Torres 12" Gerrard 48" Alonso 78" Ser gjerne bytter som dette; Babel <-> Torres 60" Insua <-> Aurelio 85" Benayoun <-> Kuyt 89" Endret 26. november 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Scholes 8-8 Alonso ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det står vel det ja. Svart på blått. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Derfor eg har vondt for å tro det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, Reina, Arbeloa, Kuyt, Lucas er dårligere i forhold til de andre Browny, Carrick, scholes, Anderson, Nani er bedre enn de overnevnte Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er nok noen Lpool spillere som er bedre enn United sine og vice versa, er alltid noen som er bedre enn noen uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, Reina, Arbeloa, Kuyt, Lucas er dårligere i forhold til de andre Browny, Carrick, scholes, Anderson, Nani er bedre enn de overnevnte Altså om White\random dude fra kop forum mener at Alonso er 8 så gjør de det. Om du mener nå annet så gjør du det. Selv om du bruker femhundre -iconer så betyr ikke det at du er mer korrekt. ;) ;) Meniger er subjektive. Alltid vært, og diskutere de kan gå an,men å påstå at de er feil blir for dumt.(Siden det tross alt er hans\huns meninger om spilleren) OM jeg mener Kjell Magne Bondevik er teit,og du mener han er gud så har ikke jeg mer feil enn deg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hahaha lo godt da jeg så Lucas 7, og Anderson 7. De er på akkurat samme nivå ja Og Ferdinand er vel hakket bedre enn Carragher White? Endret 26. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hahaha lo godt da jeg så Lucas 7, og Anderson 7. De er på akkurat samme nivå ja Og Ferdinand er vel hakket bedre enn Carragher White? Han mener nok ikke det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Finner det vanskelig å tro siden han (White) har god fotballforståelse og vet nok om spillet for å se at Ferdinand er per dags dato litt bedre, hvis ikke mye bedre enn Carragher. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Finner det vanskelig å tro siden han (White) har god fotballforståelse og vet nok om spillet for å se at Ferdinand er per dags dato litt bedre, hvis ikke mye bedre enn Carragher. kanskje han Punk'd oss alle da. Din mening vs hans mening. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hehe, Reina, Arbeloa, Kuyt, Lucas er dårligere i forhold til de andre Browny, Carrick, scholes, Anderson, Nani er bedre enn de overnevnte Altså om White\random dude fra kop forum mener at Alonso er 8 så gjør de det. Om du mener nå annet så gjør du det. Selv om du bruker femhundre -iconer så betyr ikke det at du er mer korrekt. ;) ;) Meniger er subjektive. Alltid vært, og diskutere de kan gå an,men å påstå at de er feil blir for dumt.(Siden det tross alt er hans\huns meninger om spilleren) OM jeg mener Kjell Magne Bondevik er teit,og du mener han er gud så har ikke jeg mer feil enn deg. Kort sagt: Bullshit! Du tar opp emnet som om det ikke skulle vært diskuterbart? Jeg Ler (!) av han som sa/skreve dette og føler det er mongo å mene noe slikt. Det er mulig å ta av seg de fanbrilla sine (enkelte ganger). Blir på lik linje om jeg skulle sagt "Totti er best ass" - hva ville dere sagt/skrevet? Jo dere ville for det første begynt å le, så etterhvert som jeg hadde dratt ut emne så hadde dere flippa ut Whats Up with the Iconz? retard Endret 26. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg spurte om det var noen her på forumet som skrev det idiotiske sammenligningen. Mye av det han skrev er jo meget fanbriller, men det er fremdeles hans(uklare?) syn på saken. Mye man kan være uenig om, men om han virkelig mener det,så gjør han det. Du bruker jo -iconet etter hver setning,tenkte å vise hvort *retard*(vi er vel litt for gamle for å bruke det som et motargument?) det er. Bra du forsto det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Håper ingen her skrev dette på Kopforum. Håper ingen her henger på Kopforum Don't Tread On Me So be it Threaten no more To secure peace is to prepare for war So be it Settle the score Touch me again for the words that you'll hear evermore... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror faktisk de som vanker på Kopforum herfra et hovedsakelig fra United-campen. Inntrykket er slik ivertfall. Men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvem sier nei takk til gratis underholdning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvem sier nei takk til gratis underholdning?¨Et vesentlig godt poeng. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvem sier nei takk til gratis underholdning? Foretrekker United.no når jeg skal få meg en god latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå