guttorm Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skal vi bruke Babel bør det være som spiss. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Derfor håper jeg vi stiller sånn mot West Ham. (litt tidlig ennå kanskje) Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Alonso - Masche Kuyt - Gerrard - Riera Torres Mener å huske det var omtrent denne formasjonen som ga West Ham juling i vår, i 4 - 0 seieren. Husker den kampen som om det var i går, Torres nydelige mål og Gerrards suser på slutten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En av grunnene til at jeg setter opp det laget Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) En av grunnene til at jeg setter opp det laget Så får vi håpe lykken snur (vi greier å utnytte sjanser ), og at de ikke spiller kjedelig ( Hammerstyle). Endret 25. november 2008 av vanquish Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Feil. Riera var ikke på det laget Men greit å se at Man Utd fansa griner over 0-0 idag. Klager å at vi ikke klarer å score mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 sikkert derfor han sa omtrent. Tenkte jeg skulle nevne det jeg også,men gadd ikke. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Med Gerrard og Torres klare, så er det ingen tvil hos meg at vi bør starte i en 4-2-3-1 formasjon. Denne formasjonen vi eide med ifjor. Gerrard - Torres kombinasjonene vant kampene selv. Med Alonso og Mascherano bak slepper vi heller ikke inn mål. Og Riera på vingen er en enorm oppgradering fra ifjor. Har troen på 4-2-3-1 vist laget får mer enn 2 kamper før en viktig spiller blir skadet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Personlig mener jeg at 4-2-3-1 kan være en fantastisk formasjon for oss - på bortebane og i ekstremt tette storoppgjør. På hjemmebane i kamper som denne synes jeg vi bør gå mer offensivt ut, vi har ingenting å frykte. Da tenker jeg på å kjøre 4-1-3-2 med Babel eller Keane sammen med Torres på topp, alt etter hvilken kamp det er. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 En skam om vi mister babel til real madrid pågrunn av at han ikke får nok spilletid . Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 enig enig. Men han har ikke imponert noe i det siste, selv om han har spilt meget lite da. Håper å se han mer på banen snart så vi får se om han utvikler seg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Feil. Riera var ikke på det laget Men greit å se at Man Utd fansa griner over 0-0 idag. Klager å at vi ikke klarer å score mål Griner vi?....tror 97% av oss regnet med 0-0 før kampen igår...såeee kom vel ikke som noe sjokk. Men skal være forsiktig med å si hvem som griner enda Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Vi får huske på den setningen der til i kveld, LunaticFanatic Endret 26. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi griner fordi vi leder gruppa vår. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Men greit å se at Man Utd fansa griner over 0-0 idag. Klager å at vi ikke klarer å score mål Fantastisk at du fokuserer på oss. Men forskjellen er vel gjerne at dere ville vært fornøyd med 0-0 og gått videre, mens vi vil se skikkelig fotball i tillegg. Er vel kanskje det som er forskjellen på et storlag og et lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Er alltid moro å se gjengmentaliteten i effekt. Om en fyr sier negativt (og feilaktig i dette tilfeldet) så skal absolutt alle angripe fyrn. Så koselig. Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er alltid moro å se gjengmentaliteten i effekt.Om en fyr sier negativt (og feilaktig i dette tilfeldet) så skal absolutt alle angripe fyrn. Så koselig. Jeg tror du har en feil oppfattelse om hva gjengmentalitet er. Men hva forventer du egentlig, kisn sprer jo mer galle om United enn han prater godt om Liverpool. Eller rettelse han kritiserer oss som fans direkte, ikke laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Er alltid moro å se gjengmentaliteten i effekt.Om en fyr sier negativt (og feilaktig i dette tilfeldet) så skal absolutt alle angripe fyrn. Så koselig. Jeg tror du har en feil oppfattelse om hva gjengmentalitet er. Men hva forventer du egentlig, kisn sprer jo mer galle om United enn han prater godt om Liverpool. Eller rettelse han kritiserer oss som fans direkte, ikke laget. Gjengmentalitet som flere fra samme gruppe angriper et enkeltindvid.(ulveflokk) Det er forstårlig i dette tilfelde, men tror Pirja har skjønt det nå. Er unødig at flere skal pøse på når poenget allerede er fremstilt. Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gjengmentalitet som flere fra samme gruppe angriper et enkeltindvid. Gjengmentalitet er så mye mer enn det, å at vi angrep han nå har ingenting med en "gruppe" sin felles psyke. Ei heller det at jeg følte meg presset til å angripe han siden de andre gjorde det. --stop-- Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ikveld skal, og bør det bli seier. Håper Gerrard/Torres klarer å samarbeide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Håper ingen her skrev dette på Kopforum. Hvis vi gir hver spiller poeng, (1-10) da ser vi bedre.... Manchester U VS Liverpool Van der saar 9 - 9 Reina Neville 5 - 7 Arbeloa Ferdinand 10 - 10 Carragher Vidic 9 - 8 Skrtel Evra 9 - 7 Aurelio Giggs 7 - 8 Riera Ronaldo 10 - 8 Kuyt Scholes 7 - 8 Alonso Carrick 8 - 9 Mascherano Rooney 10 - 10 Gerrard Berbatov 9 - 10 Torres Man United 94 - 94 Liverpool Benk: Tevez 9 - 8 Keane Nani 7 - 7 Babel Anderson 7- 7 Lucas Brown 7 - 8 Agger Foster 7 - 7 Cavalieri Hargreaves 7 - 7 Benayoun Brasse back 7 - 7 Insua Man U 51- 51 Liverpool Sum 145 - 145 Jeg lo. Hyrlen: selvfølgelig går gjenmentaliteten dypere,men det blir uvesentlig i dette tilfeldet. Men ja...-------------strek Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå