Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Derfor håper jeg vi stiller sånn mot West Ham. (litt tidlig ennå kanskje)

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio

Alonso - Masche

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

Mener å huske det var omtrent denne formasjonen som ga West Ham juling i vår, i 4 - 0 seieren. Husker den kampen som om det var i går, Torres nydelige mål og Gerrards suser på slutten. :love:

Lenke til kommentar

Med Gerrard og Torres klare, så er det ingen tvil hos meg at vi bør starte i en 4-2-3-1 formasjon.

Denne formasjonen vi eide med ifjor. Gerrard - Torres kombinasjonene vant kampene selv. Med Alonso og Mascherano bak slepper vi heller ikke inn mål.

Og Riera på vingen er en enorm oppgradering fra ifjor. Har troen på 4-2-3-1 vist laget får mer enn 2 kamper før en viktig spiller blir skadet.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at 4-2-3-1 kan være en fantastisk formasjon for oss - på bortebane og i ekstremt tette storoppgjør. På hjemmebane i kamper som denne synes jeg vi bør gå mer offensivt ut, vi har ingenting å frykte. Da tenker jeg på å kjøre 4-1-3-2 med Babel eller Keane sammen med Torres på topp, alt etter hvilken kamp det er.

Lenke til kommentar
Men greit å se at Man Utd fansa griner over 0-0 idag. Klager å at vi ikke klarer å score mål ;)

Fantastisk at du fokuserer på oss. Men forskjellen er vel gjerne at dere ville vært fornøyd med 0-0 og gått videre, mens vi vil se skikkelig fotball i tillegg. Er vel kanskje det som er forskjellen på et storlag og et lite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er alltid moro å se gjengmentaliteten i effekt.

Om en fyr sier negativt (og feilaktig i dette tilfeldet) så skal absolutt alle angripe fyrn.

Så koselig.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Om en fyr sier negativt (og feilaktig i dette tilfeldet) så skal absolutt alle angripe fyrn.

Så koselig.

Jeg tror du har en feil oppfattelse om hva gjengmentalitet er. Men hva forventer du egentlig, kisn sprer jo mer galle om United enn han prater godt om Liverpool. Eller rettelse han kritiserer oss som fans direkte, ikke laget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så koselig.

Jeg tror du har en feil oppfattelse om hva gjengmentalitet er. Men hva forventer du egentlig, kisn sprer jo mer galle om United enn han prater godt om Liverpool. Eller rettelse han kritiserer oss som fans direkte, ikke laget.

Gjengmentalitet som flere fra samme gruppe angriper et enkeltindvid.(ulveflokk)

Det er forstårlig i dette tilfelde, men tror Pirja har skjønt det nå.

Er unødig at flere skal pøse på når poenget allerede er fremstilt.

Lenke til kommentar
Gjengmentalitet som flere fra samme gruppe angriper et enkeltindvid.

Gjengmentalitet er så mye mer enn det, å at vi angrep han nå har ingenting med en "gruppe" sin felles psyke. Ei heller det at jeg følte meg presset til å angripe han siden de andre gjorde det.

--stop--

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Håper ingen her skrev dette på Kopforum.

Hvis vi gir hver spiller poeng, (1-10) da ser vi bedre....

Manchester U VS Liverpool

Van der saar 9 - 9 Reina

Neville 5 - 7 Arbeloa

Ferdinand 10 - 10 Carragher

Vidic 9 - 8 Skrtel

Evra 9 - 7 Aurelio

Giggs 7 - 8 Riera

Ronaldo 10 - 8 Kuyt

Scholes 7 - 8 Alonso

Carrick 8 - 9 Mascherano

Rooney 10 - 10 Gerrard

Berbatov 9 - 10 Torres

Man United 94 - 94 Liverpool

Benk:

Tevez 9 - 8 Keane

Nani 7 - 7 Babel

Anderson 7- 7 Lucas

Brown 7 - 8 Agger

Foster 7 - 7 Cavalieri

Hargreaves 7 - 7 Benayoun

Brasse back 7 - 7 Insua

Man U 51- 51 Liverpool

Sum 145 - 145

Jeg lo.

Hyrlen: selvfølgelig går gjenmentaliteten dypere,men det blir uvesentlig i dette tilfeldet.

Men ja...-------------strek

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...