Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslag til hva jeg kan skrive om fra siste Liverpooltur jeg var på? Er i "sportsredaksjonen" i "avisa" vi lager på skolen og fikk i oppdrag å lage noe greier om Liverpoolturen jeg var på i starten av måneden. Lurte på om jeg skulle skrive noe om stemninga på Europacupkvelder eller noe jeg, men veit ikke helt. Vanskelig å si. Forslag til noen "saker"? :p

Lenke til kommentar

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17504&zone=1

 

Fernando stortrives. Gutten Chelsea og City bare kan drømme faen om imellom alle pengesedlene sine. :)

 

24-åringen forteller også at han var på en to dager lang hemmelig tur til Liverpool før han signerte, hvor han tok den medisinske testen. Han ble umiddelbart sjarmert av klubben, dens historie og supporterne.

 

- Jeg var to dager i en leilighet som jeg kun forlot for å ta noen tester. Det var bøker, DVDer, og alt du kunne tenke deg om informasjon om klubben. Noen folk fra klubben kom og snakket med meg for å besvare mine spørsmål. Det var utrolig.

Haha, fett. :D

Lenke til kommentar

Gutten vår :love:

 

Forslag til hva jeg kan skrive om fra siste Liverpooltur jeg var på? Er i "sportsredaksjonen" i "avisa" vi lager på skolen og fikk i oppdrag å lage noe greier om Liverpoolturen jeg var på i starten av måneden. Lurte på om jeg skulle skrive noe om stemninga på Europacupkvelder eller noe jeg, men veit ikke helt. Vanskelig å si. Forslag til noen "saker"? :p

 

Trykke Hewitt sin oppsumering :D ? Den kom vell foresten aldri.

Herregud, likte aldri "stil" skriving, men en artikkel om en tur til Liverpool må da gå an å få på papiret.

Noeter detaljene om Været reisedagen, flyturen, tankene, forventingene. Beskriv hva du føler i det Anfield Road reiser seg foran deg, og frysningene du får på ryggen når Sangene drønner på stadion. Heltene entrer matta og game on!

Noe må du da ha følt?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Mitt lag til morgendagen:

 

Reina

Arbeloa - Carra - Agger - Insua

El Zhar - Gerrard - Alonso - Riera

Torres - Babel

 

Edit:

Trykke Hewitt sin oppsumering inv_biggrin.gif ? Den kom vell foresten aldri.

Nei, jeg var syk når jeg kom hjem (var det når jeg reiste også, men ble ikke akkurat bedre av det) så jeg orka aldri. Men det gjorde vondt å skuffe dere, spesielt alle mancsa, men sånn er livet ...

 

Bare skriv om Anfield du, Erlend, så blir det bra. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Ja, da følger man virkelig med. Jeg for min del håper han blir klar til julerushet. Altså, Skrtel har innfridd over all forventning, kjøpet er etter min meing bedre en Riera på høyde med Torres. Spørsmålet er hvordan vi da skal fordele forsvaret, jeg vil spille med Agger, Carra og Skrtel. Et bunnsolid forsvar. Godt å vite at Agger og Skrtel er romkammerater slik at vi slipper eventuelle intriger.

 

Enig Danielzu, ingen skal ha klippekort på vårt lag, ikke en gang Mister Torres. Men for øyeblikket skal han spille, Keane derimot fortjener benken. Altså, jeg har tro på Keane. Har ingenting i mot ham, at han ikke har puttet flust så langt bekymrer meg ikke. Det som bekymrer meg er når vår ny inkjøpte har bommet på ballen foran "åpent" mål 4-5 ganger denne sesongen. Virker rett og slett ukonsentrert.

 

Vil bare pressisere at det jeg skrev om det The Game ikke hadde noe med en eventuell ban å gjøre.

Lenke til kommentar
Derfor håper jeg vi stiller sånn mot West Ham. (litt tidlig ennå kanskje)

 

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio

Alonso - Masche

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

 

jeg håper vi stiller slik mot Marseille(eller hvordan det skrives). Bare med babel isteden for Kuyt. Synes han fortjener flere sjangser.

Endret av JonasT93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...