Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Oi oi oi. La virkelig ikke merke til at dette var Liverpool-tråden. Beklager! Tråd-titelen skal vel være et hint? Haha! Tenkte jeg skulle skrive Manchester United eier Liverpool, men av en eller annen grunn så besudla jeg det til og skrev Manchester United eier Arsenal. I failed :!: på flere nivå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Oi oi oi. La virkelig ikke merke til at dette var Liverpool-tråden. Beklager! Tråd-titelen skal vel være et hint? Var egentlig ironi, men jeg dreit meg loddrett ut. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Oi oi oi. La virkelig ikke merke til at dette var Liverpool-tråden. Beklager! Tråd-titelen skal vel være et hint? Haha! Tenkte jeg skulle skrive Manchester United eier Liverpool, men av en eller annen grunn så besudla jeg det til og skrev Manchester United eier Arsenal. I failed :!: på flere nivå. Daniel er virkelig i det humoristiske hjørnet i dag I like! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Selv-EID. Reservene slapp inn et mål på borte mot Newcastle på overtid, til 1-1. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Ser Bullard er sint på Torres. Han er bare mesunnelig på at han ikke kan skalle noen, da hadde vell det påstiftede hodet ramlet av. Angående CL kampen. Jeg ser gjerne en 4-4-2 her, med Alonso og Gerrard fra start. Drittlei av bether safe than sorry lagoppstillingene nå. Så kan Rafa godt legge fra seg "hanharjegbruktmyepengerpå" mentaliteten og benke spillere som ikke innfrir. Det hadde kansje fått fart på "bortsjemte barnerumper"! Ny spiss hadde gjort seg i neste kamp. Torres og Kuyt feks, Kuyt for han fortjener det. Pennant kunne tatt Kuyt sin plass. Babel får ikke spille for han har ikke innfridd i det siste. Hadde benites vert tøff hadde El Zhar fått spille fra start. Men han spilte vell 90 minutt i dag så da går ikke det *stikk* Endret 24. november 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er enig i mye av det det Guttorm. Gerrard top 5 verste motspillere. Likte spilleren på 5plass. http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/24/555423.html Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Old news det der da gutter Så intervjuet med han på lørdagen, 60 minutes with Steven Gerrard på LFC TV. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Old news det der da gutter Så intervjuet med han på lørdagen, 60 minutes with Steven Gerrard på LFC TV. Ikke alle som er like svære supportere som deg og betaler for LFC TV () Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Old news det der da gutter Så intervjuet med han på lørdagen, 60 minutes with Steven Gerrard på LFC TV. Ikke alle som er like svære supportere som deg og betaler for LFC TV () Om det er penger som avgjør supporter følelsen tror jeg ikke at jeg kommer langt, ikke kjøpt trøye siden Glazer tok over. Ellers er det vel kun aksjene jeg hadde i United som var noe å skryte av. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 http://www.guardian.co.uk/media/2008/nov/2...das-clay-pigeon , hehe morsome greier For real? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Aldri om det er ekte. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hallo gutter! Les artikkelen? According to the ad agency behind the campaign, 180 Amsterdam, Gerrard hit one of the clay pigeons after fewer than 10 tries. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Åja, haha, den gadd jeg ikke å lese. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er imponerende altså. Kunne kanskje truffet med hagle, men er ikke mange i verden som klarer det med en fotball. Under 10 forsøk også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Pfft.... Se hva kit-manageren vår kan. http://www.youtube.com/watch?v=W2oEgAGxvlU...feature=related Endret 25. november 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 haha Anyway, gratulerer Alonso med 27-års dagen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Grattis Xabinator. Glad vi beholdt deg Endret 25. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Grattis Xabi, all ære til deg denne sesongen. Du har vert klart blandt topp 5 og det er meget imponerende med tanke på behandlingen du fikk i sommer. Du kunne gått sur, men har blødd mer en de fleste for drakten så langt. Tusen takk. (jada, Xabi henger i denne tråden og leser godt Norsk) Kom med noen flere lagoppstillinger da, sånn vil jeg ha det: Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio Pennant-Gerrard-Alonso-Riera Kuyt-Torres Gerrard scorer i morgen, muligens Kuyt også. Mine Topp 5 so far: (ikke nødvendigvis i rekkefølge) Kuyt, Alonso, Riera, Carra(litt treg start), Mascherano/Reina. Sikker på at Torres og Skrtel hadde vert inne uten skadene. Kom med deres topp 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå