Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Oi oi oi. La virkelig ikke merke til at dette var Liverpool-tråden. Beklager! :innocent:

Tråd-titelen skal vel være et hint?

 

Haha! Tenkte jeg skulle skrive Manchester United eier Liverpool, men av en eller annen grunn så besudla jeg det til og skrev Manchester United eier Arsenal.

I failed :!:

på flere nivå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi oi oi. La virkelig ikke merke til at dette var Liverpool-tråden. Beklager! :innocent:

Tråd-titelen skal vel være et hint?

 

Haha! Tenkte jeg skulle skrive Manchester United eier Liverpool, men av en eller annen grunn så besudla jeg det til og skrev Manchester United eier Arsenal.

I failed :!:

på flere nivå.

Daniel er virkelig i det humoristiske hjørnet i dag :D I like!

Lenke til kommentar

Ser Bullard er sint på Torres. Han er bare mesunnelig på at han ikke kan skalle noen, da hadde vell det påstiftede hodet ramlet av.

 

Angående CL kampen. Jeg ser gjerne en 4-4-2 her, med Alonso og Gerrard fra start. Drittlei av bether safe than sorry lagoppstillingene nå.

 

Så kan Rafa godt legge fra seg "hanharjegbruktmyepengerpå" mentaliteten og benke spillere som ikke innfrir. Det hadde kansje fått fart på "bortsjemte barnerumper"!

Ny spiss hadde gjort seg i neste kamp. Torres og Kuyt feks, Kuyt for han fortjener det. Pennant kunne tatt Kuyt sin plass. Babel får ikke spille for han har ikke innfridd i det siste. Hadde benites vert tøff hadde El Zhar fått spille fra start. Men han spilte vell 90 minutt i dag så da går ikke det *stikk*

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Old news det der da gutter :p Så intervjuet med han på lørdagen, 60 minutes with Steven Gerrard på LFC TV.

 

Ikke alle som er like svære supportere som deg og betaler for LFC TV :)

 

(:p)

Om det er penger som avgjør supporter følelsen tror jeg ikke at jeg kommer langt, ikke kjøpt trøye siden Glazer tok over. Ellers er det vel kun aksjene jeg hadde i United som var noe å skryte av.

Lenke til kommentar

Grattis Xabi, all ære til deg denne sesongen. Du har vert klart blandt topp 5 og det er meget imponerende med tanke på behandlingen du fikk i sommer. Du kunne gått sur, men har blødd mer en de fleste for drakten så langt. Tusen takk. (jada, Xabi henger i denne tråden og leser godt Norsk)

 

Kom med noen flere lagoppstillinger da, sånn vil jeg ha det:

Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio

Pennant-Gerrard-Alonso-Riera

Kuyt-Torres

 

Gerrard scorer i morgen, muligens Kuyt også.

 

Mine Topp 5 so far: (ikke nødvendigvis i rekkefølge)

Kuyt, Alonso, Riera, Carra(litt treg start), Mascherano/Reina. Sikker på at Torres og Skrtel hadde vert inne uten skadene. Kom med deres topp 5 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...