Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er derimot langt mer redd hva som skjer dersom et sånt bud skulle komme på Torres eller Gerrard. Hva gjør eierne da?

Akkurat det frykter jeg egentlig ikke i det hele tatt. City kom jo med bud på Torres ved forrige overgangsvindu også, men ble da blankt avslått. Selvom de skulle heve budet, føler jeg at både Torres og Gerrard er trygge enda en stund. Derimot ser det ut til at City byr på alt og alle, så kanskje er det noen andre hos oss som lever farligere. Jeg tenker spesielt på midtbanen hvor vi har relativ god dekning, så er jeg redd at eierne kan akseptere et godt bud på Alonso eller Mascherano. De kan gjerne kjøpe Lucas for min del, men det skjer neppe.

Lenke til kommentar

Ballack uten tro på Liverpool

Chelseas Michael Ballack tror kampen om ligatittelen vil stå mellom Chelsea og Manchester United.

- Det er alltid de fire store som alle snakker om, men jeg tror det fortsatt handler om Chelsea og Man U, sier Ballack.

- Arsenal er allerede på etterskudd som gjør det svært vanskelig for dem. Liverpool er virkelig gode på dette tidspunktet, men for meg har de alltid vært en klubb for Champions League, blant annet fordi de kan sette all sin fokus på en eller to kamper.

- Men når du ser på resultatene og spillertroppene de siste par sesongene i helhet, tror jeg vi og Man U er litt sterkere.

Ballack har faktisk et poeng der.

Men jeg gleder meg til Gerrard og Torres er tilbake 100%. Og holder seg skadefrie resten av sesongen. Det trenger vi!

Lenke til kommentar
Jeg er derimot langt mer redd hva som skjer dersom et sånt bud skulle komme på Torres eller Gerrard. Hva gjør eierne da?

Akkurat det frykter jeg egentlig ikke i det hele tatt. City kom jo med bud på Torres ved forrige overgangsvindu også, men ble da blankt avslått. Selvom de skulle heve budet, føler jeg at både Torres og Gerrard er trygge enda en stund. Derimot ser det ut til at City byr på alt og alle, så kanskje er det noen andre hos oss som lever farligere. Jeg tenker spesielt på midtbanen hvor vi har relativ god dekning, så er jeg redd at eierne kan akseptere et godt bud på Alonso eller Mascherano. De kan gjerne kjøpe Lucas for min del, men det skjer neppe.

Lucas har jeg mista troa på han kan selges . Benayoun mot Elano sier jeg JA TAKK til .

Pennant har fått nok sjanser å bør ut . Så må Degen og Dossena ut , ivertfall Degen . (Aurelio og Insua er begge bedre en Dossena)

Itandje trenger vi ikke å han burde vært solgt allerede .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi kommer nok til og selge Veronin. Syns ikke vi bør selge Degen,han har vel spilt 1 offisiel kamp så langt. Det kan jo hende at han er god som gull...

Håper City kjøper Dossena for en høy sum,det hadde jeg likt.

Yossi er foresten kreativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...