Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Superparanoid, kan ikke helt se det posetive her.

 

Pompey kampen var akkurat lik, vi er håpløse til tider. Buet Anfield når han tok ut Masche? Virket slik. Jeg må inrømme Tilitten til Benitez er redusert etter i går. Selvfølgelig er jeg mest skuffa over laget, elendig bevegelse, håpløse passninger og liten vilje til noe som helst. Hever oss litt i andreomgang men klarer forsatt å rote bort ballen i 16 meteren uendelig mange ganger.

Det lukter ikke liga gull så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Superparanoid, kan ikke helt se det posetive her.

Tilitten til Benitez er redusert etter i går.

 

Du virker som en glimrende supporter. Har du glemt at Liverpool er inne i sin tidenes beste start av Premier Leauge?

 

Noe som er smått utrolig me spillet vi har hatt i enkelte kamper. At jeg har redusert tilitt til han er at han for N`te gang har stilt med et lag som ikke er best mulig i mine øyne, og itillegg gjør nok et meget merkelig bytte. Hva vet du om mine supporter egenskaper?

Vi kunne vert mange poeng forran nå med et bedre lag. Nå har vi gitt bort poeng mot lag som Stoke, Fulham, Tottenham, det syns jeg ikke er veldig overbevisende. Vi hever oss og slår topplagene, mens ignoransen tar overhånd mot de små. Vi bør alltid stille med den antatt sterkeste elleveren om det er mulig etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg er sykt redd for at vi går inn i en sånn uavgjortperiode sånn som i fjor nå jeg. Mange sier vi har et "lett" kampprogram før jul, men det er jeg egentlig helt uenig i. Møter West Ham i neste runde og Blackburn etter der. Burde og skal slå begge, men begge er lag som kan slå oss på en god dag. I de to neste kommer Hull og Arsenal, sistnevnte på bortebane. Trenger vel ikke si mer om de? Tror faktisk vi slår Hull men, trodde nå vi vant 3-1 i går også. :p De to siste kampene dette året, Bolton og Newcastle skal og MÅ vi ta om skal være med helt inn. Så det er litt blanda kampprogram utover og jeg tviler veeeeldig sterkt på at vi går ut av alle disse kampene med full pott.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Lucas startet fremfor Alonso var at Xabi spilte 90 minutter for Spania 3 dager før. Slapp av, vi vil alltid være uenige i valg Rafa foretar seg, men se hva mannen har gjort med laget etter han tok over for Houllier. Ingen tvil om at Rafa har en plan han følger, noe jeg også tror er grunnen til roteringen han brukte i fjor og årene før det igjen. Da var stallen mye svakere nå og da mente Rafa at den eneste måten vi kunne kjempe om ligatittelen på var med rotering og det var en slags "unnskylding" for at stallen ikke var sterk nok enda. I år så har han ikke rotert en dritt. Vi stiller med omtrent det samme laget i CL og i PL, med kun få unntak. Det vil lønne seg til slutt, selv om troppen vår ikke er like sterk som Man Utd og Chelsea sin, er førsteellevern vår det.

 

 

In Rafa We Trust

Lenke til kommentar

Ser heller at Alonso starter, for så å blitt byttet ut om du forstår hva jeg mener. Er mye bedre å "avgjøre" kampene tidlig i førsteomgang, noe vi ikke har greid så langt i år.

Bare for at jeg skrev at jeg har redusert tilitt betyr ikke at jeg ikke har tro på ham, slapp litt av folkens ;)

Er frustrerende å se kamper sånn som i går, så på toppen av alt stiller vi ikke med best mulig lag. Laget spilte ræva, det er også manageren sitt ansvar. Jeg må da få lov til å komme med litt kritikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Grunnen til at Lucas startet fremfor Alonso var at Xabi spilte 90 minutter for Spania 3 dager før.

 

 

In Rafa We Trust

Så etter cl-kampen på onsdag,skal ingen av de som spilte 90minutter i den kampen starte mot West Ham? Minus Reina da,han er jo bankers, og Carra,og Keane og Mashce og osv.

TULL.

Alonso skulle ha startet mot Fulham.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Herregud da. Noen av dere som i det hele tatt har lest hva jeg skrev her før kampen? Virker faen meg ikke sånn.

 

 

Lucas er ræva i PL, klarer ikke tempoet. Vi driter oss sikkert ut nå. Ville vært så typisk. Ellers er alt slik som jeg har tippet, men er små-pessimist i dag.

 

 

Håpet også at Alonso skulle starte, men jeg hadde forventet at Lucas kunne slå en pasning riktig i hvertfall. Der tok jeg desverre feil.

 

Guttorm: Du har selvsagt lov til å komme med så mye kritikk du vil :) (mistolket deg litt kanskje)

 

Daniel: Hva snakker du egentlig om. Selvfølgelig skal de det, hvis du tenker på at Alonso spilte 90 minutter for Spania og at han da ikke kan spille mot Fulham, så var det ikke det jeg mente, var ikke det jeg skreiv en gang. Jeg mente kun at jeg skjønner hvordan Rafa tenker, men jeg er fortsatt uenig i at Lucas skulle starte, akkurat som deg, men gutten og flere av de andre utpå der må kunne prestere mye bedre enn de gjorde. Og du skjønner vel at jeg ikke mener at samme lag ikke kan starte flere kamper på rad. Jeg er i mot rotasjonen som har foregått på Anfield de siste sesongene (rart om du ikke skjønte det utifra innlegget mitt litt lengre opp) :)

Lenke til kommentar
El Zhar liker jeg, de to jeg har mest lyst å se mer av fra junior er El Zhar og Spearing.

Hva med Insua, Pacheco, Plessis og Nemeth? El Zhar er jeg veldig usikker på om kan slå gjennom eller ikke. Tror ikke han slår gjennom i Liverpool egentlig. Spearing tror jeg det er for seint med allerede. Han begynner å bli for gammel for reservelaget og jeg tviler sterkt på at han har noen framtid i a-laget til Liverpool. Vedder på at han finner seg en grei klubb i Championship og gjør det helt greit der eller noe. Synd vi solgte Guthrie egentlig, likte han, men vanskelig for han i Liverpool med den midtbanen vi allerede har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Misliker ingen av de, liker har stor tro på samtilge av dem. Spiller bra til tider, MEN jeg har mest sansen for de to jeg nevte. På samme måte som jeg digger Luis Garcia og Yossi Benosv. Å ønske å se Insua på A-laget er egentlig given.

Det gjør vi alle.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
El Zhar liker jeg, de to jeg har mest lyst å se mer av fra junior er El Zhar og Spearing.

 

Spearing er ikke så imponerende nå som han var for noen år siden (i forhold til alder). Synes også Plessis har vært ganske svak for reservelaget i det siste. Tipper Duran tar en av de sentrale midtbanerollene hos reservene snart, han har imponert etter han kom tilbake fra langtidsskaden. Minner litt om Iniesta.

 

Insua er litt overhypa, men håper han får sjangsen til å vise seg frem litt mer for førstelaget.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke El Zhar kommer til å slå til i Liverpool, men han kan bli veldig god og jeg synes absolutt han er en spiller vi kan bruke litt nå. Frisk spiller når han kommer innpå. Lucas har skuffet meg voldsomt i år. Han imponerte meg tidligere, men i år har jeg begynt å tvile voldsomt på om han kan ha noen stor fremtid i klubben. Han er selvfølgelig ung og har mye å gå på enda, men det bekymrer meg at han ser ut til å slite med tempoet og det er lite fremgang i spillet hans, det blir mye pasning på tverrs/bakover. Hadde vi spilt med to av Alonso/Masche/Gerrard i går tror jeg vi hadde vunnet, det var på midtbanen vi slet mest frem til Alonso kom innpå. Slet både med å få tak i ballen og å distribuere den skikkelig fra midtbanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...