Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg så de med nøytrale briller, brydde meg ikke det minste om resultatet. Men hvis dere ikke så de to latterlige filmingsforsøkene til Torres det siste kvarteret så kan jeg kanskje anbefale briller til dere?

 

Den verste var når Torres løper mellom to Villa spillere og tre meter etter at han har passert de så kaster han seg ned. Ikke nok med det, men han har faktisk mage til å gi seg på Villa spilleren som protesterte vilt etterpå. Heldigvis så var Villa-spilleren rolig og gikk ikke på forsøket fra Torres til å pådra han gult kort.

 

Så du bruker briller ja.

 

1) Villa spillere? Hæ?

2) Så hele kampen og jeg fatter ikke hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Vel, jeg så de med nøytrale briller, brydde meg ikke det minste om resultatet. Men hvis dere ikke så de to latterlige filmingsforsøkene til Torres det siste kvarteret så kan jeg kanskje anbefale briller til dere?

 

Den verste var når Torres løper mellom to Villa spillere og tre meter etter at han har passert de så kaster han seg ned. Ikke nok med det, men han har faktisk mage til å gi seg på Villa spilleren som protesterte vilt etterpå. Heldigvis så var Villa-spilleren rolig og gikk ikke på forsøket fra Torres til å pådra han gult kort.

Jeg tror ikke du har sett kampen. Jeg så ikke en gang i dag at Torres løpte mellom to Villa-spillere..

 

Nå må man bare se fremover mot Marseille.

 

Edit: Litt sen, men..

Endret av sagberg
Lenke til kommentar
Vel, jeg så de med nøytrale briller, brydde meg ikke det minste om resultatet. Men hvis dere ikke så de to latterlige filmingsforsøkene til Torres det siste kvarteret så kan jeg kanskje anbefale briller til dere?

 

Den verste var når Torres løper mellom to Villa spillere og tre meter etter at han har passert de så kaster han seg ned. Ikke nok med det, men han har faktisk mage til å gi seg på Villa spilleren som protesterte vilt etterpå. Heldigvis så var Villa-spilleren rolig og gikk ikke på forsøket fra Torres til å pådra han gult kort.

 

Så du bruker briller ja.

 

1) Villa spillere? Hæ?

2) Så hele kampen og jeg fatter ikke hva du snakker om.

Å spille dum er vel gjerne den verste sorten av argumentering. Torres filmet.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra jobb, hadde dagbladet oppe, og trykte oppdater. Da så jeg en artikkel hvor det sto "Dagen der alle 4 store sviktet". Slo hodet i bordet, og stakk inn på VGlive for å se resultatene. Kjedelig! Greit at alle skulle faile samme dag, men vi blir ikke seriemestre vis vi ikke tar poeng i sånne runder, og kamper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi tapte ikke grunn da, eneste som er forskjellen fra nå og før kampene er NADA.

Hele runden(for gullkampen) ble ubetydelig.

 

 

Edit: om du skal se på highligts pirja, hold for øynene når Keane er alene med keeper.

Så slipper du å ødelege noe viktig

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Greit nok at alle fucket up samtidig slik at dagens begredelige resultat ikke fikk noen stor betydning, men vi har likevel tapt to poeng vi kunne ha dratt litt ifra på. Og for å være ærlig trenger vi poeng som dette i en gullkamp siden vi har mindre erfaring enn våre konkurrenter på å være med i gullstriden lenge og for alt vi vet kan dette godt bli avgjørende for den kampen.

Lenke til kommentar

Dårlig kamp ja, men hvorfor så negative? Det er jo masse positivt å fokusere på etter denne runden. Som mange allerede har nevnt har vi fortsatt samme avstand til United, og vi fortsatt like mange poeng som Chelsea, noe som er veldig bra når vi først skal tape poeng. I tillegg har vi dratt ytterligere i fra Arsenal som alle før sesongen var overbevist ville komme foran oss på tabellen. Nå ligger de hele 10 poeng bak oss, og det skal de slite med å ta igjen. Sannsynligvis kommer avstanden bare til å bli enda større! ;)

 

At vi skal ta seriegull i mai, er fortsatt vanskelig. Vi har tapt noen irriterende poeng så langt, men det samme gjør både Chelsea og United (sannsynligvis de eneste utfordrerne i år...), så at vi kommer til å være mye nærmere ved sesongslutt enn vi har vårt på lenge, er absolutt sannsynlig.

Lenke til kommentar

Du er jævlig positiv, det skal du ha, Superpositiv. :p Jeg ser selvfølgelig det positive i at ingen av tetlagene tok flere poeng enn oss i dag, men samtidig greier jeg ikke å glede meg over to så "enkle" poeng tapt, og spesielt ikke når vi gjør den kampen vi gjør. Vi var forferdelige i dag. I dag tapte vi kanskje ikke poeng til konkurrentene, men neste gang gjør vi det. Kampen i dag fortalte meg at vi neppe er gode nok til å kunne vinne PL i mai. Å komme nærmere er jo egentlig målet, men samtidig ingen trøst om dette er måten vi skal spille oss ut av gullkampen på.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Å komme nærmere er jo egentlig målet, men samtidig ingen trøst om dette er måten vi skal spille oss ut av gullkampen på.

Tja, målet er vel å vinne hele greia, og det bør vi fortsatt ha troen på. Jeg har hatt troen på det hvert eneste år siden 1990, men vi har aldri innfridd helt. I år ligger vi i alle fall mye bedre an enn vi har gjort iløpet av alle disse årene, så å miste troen nå vil være svært idiotisk. Vanskelig vil det garantert bli, og vi kommer garantert til å tape flere poeng - men det kommer garantert utfordrerne til å gjøre også. Hvordan det til slutt ender, er umulig å forutsi nå.

Lenke til kommentar
Vel, jeg så de med nøytrale briller, brydde meg ikke det minste om resultatet. Men hvis dere ikke så de to latterlige filmingsforsøkene til Torres det siste kvarteret så kan jeg kanskje anbefale briller til dere?

 

Den verste var når Torres løper mellom to Villa spillere og tre meter etter at han har passert de så kaster han seg ned. Ikke nok med det, men han har faktisk mage til å gi seg på Villa spilleren som protesterte vilt etterpå. Heldigvis så var Villa-spilleren rolig og gikk ikke på forsøket fra Torres til å pådra han gult kort.

 

Så du bruker briller ja.

 

1) Villa spillere? Hæ?

2) Så hele kampen og jeg fatter ikke hva du snakker om.

Å spille dum er vel gjerne den verste sorten av argumentering. Torres filmet.

 

Takk. For å være helt ærlig så er det vel egentlig ikke vits i å føre en seriøs diskusjon om fotball på dette forumet. Jeg blir bare så overrasket når folk blir så defensive angående sitt eget lag. Som du (og jeg) sier, Torres filmet. Hvis man ikke så det så blir jeg bare helt matt. Hadde en Spurs-spiller gjort det samme så ville jeg klikket! (med mindre det hadde vært mot Arsenal da )

 

Edit: For de som ikke forsto det så snakket jeg selvfølgelig om Fulham, ikke Villa. Beklager den feilen. Og de som så kampen fikk med seg at Torres kastet seg på en måte som var verre enn verste Drogba-stil.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...