Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ok, i dag spiller vi så jævlig dårlig det er vondt å se på. 9 av 11 spillere spiller så dårlig at det er på grensen til lovbrudd. Torres og Reina var gode i dag. Alonso kommer inn og gjør en god figur. Å Lucas burde pakkes ned og sendes til Aafk eller noe, han har spilt endel kamper og veldig få av de har vært bra. Keane og Torres er ikke samspilte i det hele tatt.... Nei faen dette var ræva.

 

Edit; Heldigvis avgir chelsea poeng, Arsenal blir knust, og alt ligger klart for united til å komme helt oppi ræva til 'Pool og chelsea.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da sluttet jeg å poste her inne. Så uber-fuckings teit mentalitet det er på supportere her inne, både våres egne supportere og ikke minst Man Utd-supportere.. Skjer ALLTID det saaamme om og om igjen etter hver bidige kamp, uavhengig om vi vinner eller ei. Er rett og slett latterlig stupid og vanvittig zzz det der.

 

Zzz. Enough is enough.

 

Utrolig SVAK kamp av nesten samtlige Pool-spillere. Ingen kaptein som tar tak i kampen og maner medspillerne til seier. Tydelig det. Hjelper heller ikke at spillerne våres blir vanvittig sytete og grinete mot slutten av kampen. Godt var det at Torres fikk en hel kamp til bygge opp formen sin. Det klikket mellom Torres & Keane er ikke der, iallefall ikke i dagens kamp. En annen ting som er frustrerende, er den minimale bevegelsen i laget sånn generelt, men spesielt da Reina skal sette spillet igang. Tar unødvendig lang tid før han får tatt utspillet siden så og si ingen beveger seg. Bare jogger rundt å chiller. Frustrerende det. En annen ting vi mangler, er kreativitet og smarthet i avslutningene. Hadde ikke Torres vært så forbanna hissig på avslutningene, så hadde han vel putta ihvertfall 1 i dag. Å gå for kraft i situasjoner hvor man kan gå bruke smarthet i avslutningene er leit. Reina var forøvrig god som gjorde et par viktige redninger. Zamora var som vanlig like frustrerende og jålete som så oftest når han spiller mot oss. Uavgjort mot et Fulham-lag som virkelig forsvarte seg i dag, er vel greit nok siden vi gjorde en så slapp jobb som det vi gjorde..

 

Nå ligger derimot ALT til rette for at Man Utd skal ta 3 poeng mot A.Villa. Og så og si alt peker mot en United-seier i den her kampen. Sist Villa vant mot Man Utd i PL, var for 13 år siden...... 2 seire til Villa på 32-33 kamper mot Man Utd lover ikke godt, altså..

Lenke til kommentar

Dette var en skuffende kamp, men vi må prøve å sette ting i perspektiv:

 

Chelsea spilte uavgjort, og Arsenal tapte. Derfor er vi fremdeles på en delt første plass. Alle lag har en dårlig dag, og dette var vår. Jeg håper de skjerper seg til neste kamp...

 

Forøvrig så håper jeg Lucas begynner å spille bra, og at han dermed faktisk er av nytte for oss...

Lenke til kommentar
Du så ikke kampen eller?

Han så den kanskje ikke med de samme brillene som deg? :)

 

Vel, jeg så de med nøytrale briller, brydde meg ikke det minste om resultatet. Men hvis dere ikke så de to latterlige filmingsforsøkene til Torres det siste kvarteret så kan jeg kanskje anbefale briller til dere?

 

Den verste var når Torres løper mellom to Villa spillere og tre meter etter at han har passert de så kaster han seg ned. Ikke nok med det, men han har faktisk mage til å gi seg på Villa spilleren som protesterte vilt etterpå. Heldigvis så var Villa-spilleren rolig og gikk ikke på forsøket fra Torres til å pådra han gult kort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men i svarte HELEVETE da!

Etter tre o-o kamper og direkte status quo(har så utrulig lite trua på Arsenal) så ga jeg direkte faen i å feste ikveld. Dro direkte hjem. :(

 

Keane! I Odins RASSHØL hva driver du med?

Hvorfor startet du med Lucas,Rafa? Og hvorfor fikk han spille 94min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...