Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
0 - 1 ARBELOA. Peter Crouch får ballen på Readings banehalvdel og spiller gjennom Alvaro Arbeloa som er alene med keeper. Han plasserer ballen helt inne ved stolpen og Liverpool er i ledelsen.

8326289[/snapback]

Lyst på link til live-stream? Kan sende deg på e-post så du slipper å bruke VG-live... Kampen blir mer morro da :wee:

8326331[/snapback]

 

Takk for det, men jeg satt bare og ventet på sjåfør dit jeg skulle se kamp. Viste at jeg gikk glipp av de 20 første, så jeg gadd ikke å begynne med stream.

 

Bra med seier på en litt sann rufsete dag. Nydelig angrep da Gerrard var en liten meter for sen, men han burde strengt tatt ha luktet at den der kunne komme :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Synes den "nye" venstresiden i dag virket lovende. Arbeloa spilte bra, og jeg syntes Speedy viste mer lovende takter enn hva han har gjort før, spesielt når det kommer til initiativ til løp og duell mot backene. Ser at han har litt igjen å gå på pasningsfoten, men det kommer seg med trening. Til tider syk fart på fyren. Gleder meg til å se ham til neste sesong, når han forhåpentligvis har fått mer tid på seg og etablert seg mer i Liverpool og i engelsk fotball. Begge disse spillerne ser for meg ut til å være røverkjøp for den prisen vi har fått dem for.

 

Ellers, fint at vi vinner på en helt okei dag, hvor vi ikke akkurat storspiller, men gjør det vi skal, og vi stiller jo heller ikke med vårt beste og mest sammenkjørte mannskap med for eksempel Hyypiä, Arbeloa, Speedy og delvis Mascherano på banen.

 

Kuyt er for øvrig knall. Se hvilken dimensjon han tilfører spillet vårt etter at han kommer inn, han er arbeidsvillig både offensivt og defansivt, samtidig som han er målfarlig og hadde 2-3 gode muligheter før målet sitt også. Er glad for at vi fikk ham, til å være første sesong i engelsk fotball har han virkelig vært en "komet".

Lenke til kommentar

All kreditt til Arbeloa som har vent seg till spillet til Liverpool og England på rekordtid. Et kjøp som viser seg å være verdt mange ganger mer enn hva vi betalte. Fint å få en god back som kan ta over for Finnan og Riise innimellom.

Synes også Macherano har begynt å komme seg. Han har spilt bra i de siste kampene.

Lenke til kommentar

Ja, Mascherano er også et lite røverkjøp i forhold til prisen (ca £1,5M). Han var litt ruskete i starten, og er enda litt smårufsete innimellom og gjør noen rare valg, men han har kommet seg enormt etter overgangen fra West Ham. Tror Rafa gjør lurt i å gi ham en del tillit nå i begynnelsen, ser hvordan han har hevet seg siden han kom. Viktig å huske på at han nesten ikke spilte fotball før han kom til Liverpool, på grunn av manglende tillit i West Ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja, Mascherano er også et lite røverkjøp i forhold til prisen (ca £1,5M).

8327486[/snapback]

 

Han koster nok mer om 18 måneder enn den lånesummen der.

 

Nå ligger United under, så dagen blir komplett om de taper.

Lenke til kommentar
Ja, Mascherano er også et lite røverkjøp i forhold til prisen (ca £1,5M).

8327486[/snapback]

 

Han koster nok mer om 18 måneder enn den lånesummen der.

 

Nå ligger United under, så dagen blir komplett om de taper.

8327586[/snapback]

 

At chelsea flakset seg til en seier idag og gjør ikke dagen helt komplett, men et unitedtap varmer alltid på en kald vinterdag :)

Lenke til kommentar

Godt å se at vi vinner kamper selv når vi har dårlige dager, det er viktig.

 

Syns det var godt å se Hyypiä tilbake i midtforsvaret, for det er tydelig at han ikke er fast inventar lengre, han gjorde jobben sin bra idag.

 

Mascherano har tendensene, men jeg syns han gjør mye rart også, for håpe det retter seg ut med tid.

 

Gonzalez ser ut til å få start på det hele, men trenger nok litt mer tid.

 

Men ergrer meg over farten til Kuyt. Hadde han hatt et litt kjappere rykk eller hatt litt større toppfart ville han vært nesten komplett! :roll: Tror det bare er det som trengs for at han skal score mer mål, men godt å se han score igjen idag, en stund siden sist... :)

 

Pennant var også positiv idag.

 

Alt i alt var poengene viktigst, og det at Arsenal tapte var en skikkelig bonus, nå tar vi 3.plassen!

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

At Gonzalez har fått tilnavnet "Speedy" viste han delvis var fortjent i dag, men jeg er fortsatt ikke fornøyd med innleggene hans. Han kommer til så mange muligheter, men klarer ikke en eneste gang å legge et farlig innlegg! Pennant derimot viser gryende form og hadde et kjempefint forarbeid til Kuyt-scoringen. Ellers synes jeg Kuyt var den store spilleren i dag, han jobber som en okse hele tiden og blir til slutt belønnet for sitt harde arbeid. Bellamy var en stor skuffelse, i en kamp man skulle tro at han ville bevise noe etter å vært borte en stund.

 

Men seier på en dårlig dag er likevel et godt tegn. :)

Lenke til kommentar
var det en bra liverpool kamp idag? våknet opp klokken 18.03 gkemte æ skru på alaren :(

 

så målene...Kuyt is back with a vengence :D

8327763[/snapback]

 

 

Sann midt på treet. Var noen fine mål, men de kan du se andre plasser.

 

Edit: Du hadde vist allerede sett målene ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Ikke fullt så imponert over Speedy som alle andre her tydeligvis er. Har sett han spille bedre før egentlig. Synes heller vi burde bruke den kombinasjonen vi hadde på slutten med Arbeloa bak og Riise oppe på kanten.

 

Momo burde virkelig bli igjen på treningsfeltet og øve seg på pasninger altså. Vedder på at feilpasningsprosenten hans er rimelig høy.

 

Edit: Dagen blir jo bare komplett når både Arsenal og ManU tapte da :wee:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...